Már a Samsung SMART kijelzőin is a Tizen operációs rendszer fut
A Samsung Electronics az InfoComm 2016 kiállításon mutatta be piacvezető digitális információs kijelző- és képernyőmegoldás-portfóliójának legújabb fejlesztéseit.
A 2016. június 4–10. között a Las Vegas Convention Centerben megrendezett InfoComm a professzionális audiovizuális iparág legnagyobb, évente megtartott globális konferenciája, amelyen csaknem 110 ország több mint 40 000 látogatója jelenik meg.
A „Collaborate. Attract. Engage. (Együttműködés. Figyelemfelkeltés. Elköteleződés.)” tematika keretében a Samsung kiállítóstandján számos következő generációs technológia kapott helyet, amelyek célja a még hatékonyabb tartalomközlés és megjelenítés-kezelés a többi között a vállalati, vendéglátóipari, köztéri, kiskereskedelmi és háztartási környezetben. A Samsung számos új digitális információs kijelzőjébe integrálta a Tizen operációs rendszert. A széles termékkínálat kitűnően szemléltette a stand látogatói számára, hogy a világos és költséghatékony üzenetmegjelenítéssel miként ragadható meg jobban a vásárlók figyelme, és fokozható ezzel az értékesítés.
„A digitális információs kijelző-technológia vezető szolgáltatójaként folyamatosan új megoldásokat keresünk arra, hogy segítsük partnereinket a figyelemfelhívó tartalmak elhelyezésében és a differenciált élmény biztosításában a vásárlás bármely fázisában” – mondta Seog-gi Kim, a Samsung Electronics Vizuális Kijelzők Üzletágának alelnöke. – „Örömünkre szolgál, hogy az InfoComm 2016 kiállításon bemutathattuk csúcsmodern vizuális megjelenítési termékkínálatunk legújabb tagjait, és szemléltethettük, hogy ezek az új technológiák miként adnak választ a fő kihívásokra, és hogyan szolgálják a növekedést a mai felgyorsult üzleti környezetben.”
Hatékony, negyedik generációs információs kijelző platform: A Tizen ereje
2016-tól a Samsung új P sorozatú digitális információs kijelzőiben a fejlett, negyedik generációs Samsung SMART Signage Platform (SSSP 4.0) kap majd helyet, amely a Tizen operációs rendszerre épül. A Tizen segítségével az SSSP nagyobb grafikai teljesítményre és gördülékeny tartalomlejátszásra lesz képes, így bővítve az ügyfelek vizuális megjelenítési lehetőségeit, miközben élénkebb, megjegyezhetőbb élményt nyújt a célközönségnek.
A Tizen-alapú, negyedik generációs SSSP a rövidebb válaszidő, valamint a gyorsabb interakciók és betöltési sebességek érdekében továbbfejlesztett grafikus motort kapott. Ráadásul a platform lehetővé teszi, hogy a felhasználók a megjelenítendő tartalmat gyorsabban, számítógép nélkül, opcionális multifunkciós képernyőn kezeljék.
A továbbfejlesztett SSSP 4.0 platformmal a HTML5 támogatásnak és a széles körű eszközkészletnek, így a Web Simulatornak és a Tizen Emulatornak köszönhetően a felhasználók webalapú alkalmazásokat is fejleszthetnek és futtathatnak. Az új platform sokoldalúsága kibővíti a felhasználók tartalomfejlesztési lehetőségeit, miközben csökkenti az aktiválási időt.
Széleskörű vállalati megjelenítés-kezelés
A továbbfejlesztett SSSP 4.0 platform egyik fő alkotóeleme, a Samsung MagicInfo Server 4.0 program lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egy központi kiszolgálón keresztül bármely helyszínről kezelhessék a teljes megjelenítési hálózatukat. A megbízható és könnyen használható MagicInfo Server 4.0 magában foglal egy külön Backup Playert és DataLink tartalom-adatfolyam funkciókat is, hogy minél kevesebb manuális lépés legyen szükséges az alapvető információk megosztásához.
Ezen felül a továbbfejlesztett MagicInfo Server 4.0 program a vállalati felhasználók számára még hatékonyabb tartalomkészítő, ütemező és telepítő eszközöket kínál. A tartalomkezelők jól kihasználhatják az intuitív felület előnyeit, amelyen a frissítések gyors azonosítása és megvalósítása érdekében a „fogd és vidd” (drag-and-drop) típusú tartalomkezelés is helyet kapott. A MagicInfo Server 4.0 még könnyebbé teszi a tartalomprogramozást, segítségével értékes idő takarítható meg: működéséhez nincs szükség JavaScript-re vagy további bővítményekre, így kevesebb lépésre van szükség.
Strapabíró, önállóan használható információs kijelzők
A Samsung új különálló kijelzői (PHF és PMF sorozat) vékony, erős és egyszerű információs megjelenítési megoldást kínálnak olyan környezetben, ahol szűk a hely vagy szabálytalan formájú a rendelkezésre álló tér. A kis mélységű (29,9 mm) és vékony peremű (6,9 mm) kialakításnak köszönhetően a PHF és PMF kijelzők a piacon kapható legvékonyabbak közé tartoznak, és számos üzleti környezethez jól illeszkednek. A Tizen-támogatott önálló kijelzőket a folyamatos éjjel-nappali tartalommegjelenítésre tervezték, integrált, központi infravörös-vevő (IR) biztosítja a folyamatos működést bármely környezetben.
Emellett számos további funkció teszi a PHF és PMF sorozatot képessé arra, hogy helyszíntől függetlenül valóban tiszta, ragyogó tartalmat jelenítsen meg. A tükröződésmentes első panel csökkenti a természetes és mesterséges fények visszaverődését, így gondoskodva a folyamatos olvashatóságról.
Piacvezető nagyméretű kültéri kijelzők
Az InfoComm látogatói ugyancsak megtekinthették a Samsung új, nagy formátumú OHF sorozatú kültéri kijelzőit. A nagyméretű kültéri információs táblák között piacvezetőnek tartott OHF sorozat többféle méretben kapható (46, 55, 75 és 85 hüvelykes modellek), melyek mindegyike kis mélységgel rendelkezik a még hatásosabb tartalommegjelenítés érdekében.
Az OHF sorozatú kijelzők az SSSP 4.0 platformra és a Tizen operációs rendszerre épülnek, ezáltal gyorsabb és megbízhatóbb tartalomfejlesztést és -megjelenítést biztosítanak. Egy beágyazott műszaki doboz egyetlen rendszerbe sűríti a működéshez szükséges részegységeket, így helyet takarít meg és egyszerűbbé teszi a kezelést. A bármely kültéri környezetben használható OHF sorozatú kijelzők akár -30 és +50 oC közötti hőmérséklet-tartományban is képesek üzemelni anélkül, hogy romlana a tartalommegjelenítés minősége. Az OHF sorozatú kijelzők ráadásul 2500 nit fényerejű és 5000:1 kontrasztarányú külső Magic Glass üveggel vannak ellátva, ennek köszönhetően a tartalom bármikor, bárhonnan jól látszik.
Rendkívül keskeny kávájú videofalak
A beltéri kiskereskedelmi, vállalati és közterületi megjelenítési felhasználásra tervezett, keskeny kávájú (1,7 mm-es, kávától káváig tartó kialakítású) Samsung UHF-E videofalak ötvözik a fejlett színkezelési képességeket a nagy formátumú információs kijelzők vizuális fejlesztéseivel, így tiszta, egyenletes minőségű tartalmat biztosítanak. Az ultravékony kialakítás nem vonja el a figyelmet, hanem a tartalomra irányítja a néző tekintetét. A korábbi modellektől már megszokott tartósságot és színhűséget megőrizve az UHF-E videofalak karcsú, stílusos alternatívát jelentenek, amelyek folyamatos tartalommegjelenítésre képesek bármely beltéri környezetben.
Fine Pixel-Pitch LED információs kijelzők
A vállalati, irányítótermi és az ügyfelek számára kialakított beltéri környezethez készült Samsung SMART LED kijelzők alacsony teljes költség mellett is hatékony tartalommegjelenítést kínálnak. Ezek a kijelzők csúcsminőségű diódákkal és 1,5–2,5 mm közötti, testre szabható képpontsűrűséggel bírnak, így kiváló láthatóságot biztosítanak, és ezzel egyidejűleg igazodnak a felhasználók egyedi működési és márkamegjelenítési igényeihez is. A LED-es információs kijelzők olyan elemeket tartalmaznak, amelyek ugyanazt a mély kontrasztot, élethű képminőséget és színhűséget kínálják, amit a nézők a legújabb Samsung televízióktól is elvárnak, így ez a portfólió képes extra előnyökhöz juttatni a kereskedőket, hiszen hangsúlyos megjelenést nyújtanak a sokszor zsúfolt beltéri környezetben.
Kapcsolódó cikkek
- Budapesten derült fény a nyomtatóipar következő nagy dobására
- A Samsung sikeresen mutatta be a világ első 3GPP-alapú közbiztonsági LTE megoldását
- Európába érkezett a Samsung Pay
- A Samsung bemutatta a Gear Fit2 és a Gear IconX okos kiegészítőket
- Just Dance Now – már okostévén is
- Megújult és mobil kompatibilis lett a Samsung nyomtatói platformja, a Smart UX Center
- Tömeggyártásba került az iparág első 512 gigabájtos, BGA-tokozású NVMe SSD-je
- Így spórolnak időt a magyar háziasszonyok!
- A Samsung ívelt monitorjai bizonyítottan kímélik a szemet
- Az okos tükör nem hazudik
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.