Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportok élén
Nyolc új vezető kerül az IAB Hungary AdEx, Kutatási, Mobil, Natív, Oktatási, Policy, Programmatic és Viewability munkacsoportjainak élére. A májusban kiírt munkacsoport-vezetői pozíciókra pályázat útján, konkrét munkatervekkel lehetett jelentkezni.
Az IAB Hungary év elején megválasztott új vezetése (Barnóth Zoltán elnök, Kardos Gábor és Ziegler Gábor alelnökök) bemutatkozó programjában célul tűzte ki a tagok képviselőinek aktív bevonását a szervezet életébe, szakmai munkájába. Ennek fontos eleme, hogy a jövőben a munkacsoportok vezetői és tagjai, valamint az Elnökség a szakmai szervezeti feladatokat és felelősséget hatékonyan ossza meg. Ezen elképzelés mentén májusban az IAB Hungary elnöksége valamennyi régi és új (létrehozandó) munkacsoportjának vezetésére pályázatot írt ki. A megújulás alapgondolata, hogy a szervezet szakmai tevékenységének gerincét adó munkacsoportok munkája minél tervezettebben, az IAB Hungary tagság folyamatos tájékoztatásával a kiszámíthatóság és a transzparencia jegyében végezzék munkájukat. Ehhez minél alaposabb előkészületekre, és minél több szakember tényleges aktivizálására van szükség a munkacsoportok vezetői és tagjai szintjén.
„A leggyorsabban fejlődő marketingkommunikációs terület, a digitális reklám magyarországi szakmai szervezeteként fontosnak tartjuk, hogy tervezetten, hatékonyan és átláthatóan dolgozzunk a szakmai szereplők érdekében. A digitális marketing számos területét erre dedikált, megfelelő szakértőkből összeálló munkacsoportok tudják megfelelően lefedni. Az új vezetők személye és előre lefektetett programja garancia a felelős munkára és eredményekre”- mondta el Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnöke.
Az összesen tíz meghirdetett munkacsoport közül nyolc végleges kinevezés született meg eddig, két további pályázat még folyamatban van:
- AdEx - Novák Péter, Hasznaltauto.hu - Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
- Kutatás - Nagy István, Origo Zrt.
- Mobil - Földi Kata, CEMP
- Natív - Pusztay András, CEMP
- Oktatás - Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
- Policy - Dr. Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
- Programmatic - Vándor Attila, Hoppex
- Viewability - Bódi Tamás, CM Sales
- Lost and Found (adblock) (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)
- Sztenderdizálás (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)
A pályáztatásról:
A munkacsoportok vezetőit az IAB Elnöksége a szervezet tagsága körében meghirdetett pályázat alapján nevezte ki. Az írásos pályázatban részletezni kellett a szakmai tapasztalatokat és a munkacsoport teljes, a három éves elnökségi ciklus időszakára vonatkozó programját. A nyertes pályázót minden csoport élére az elnökség választotta ki, ezáltal jóváhagyva a pályázatban megjelölt munkacsoport programját is. A cselekvési terveket naptári évekre bontva fogadja el az Elnökség, a munkacsoportoknak minden évre rendelkezniük kell aktuális és elfogadott programmal, amely az IAB tagsága számára is nyilvánosan elérhető. Az eddig elindított munkacsoportok munkájában a vezetőkön kívül számos, meghívott szakember vesz részt - ezzel rendkívül erős szakmai hátországot teremtve az egész szervezetnek. A munkacsoportok tagságára a kiválasztott vezetők tesznek javaslatot.
Az IAB munkacsoportjaiban az iparág legjobb hazai szakembereivel együtt, közösen gondolkozva dolgozhatnak az online hirdetés és reklám fejlődése iránt elkötelezett IAB tagszervezetek képviselői.
Kapcsolódó cikkek
- Új terület és vezető az SAP-nál
- Új kinevezések a Microsoft vezetőségében
- Új vezető az IAB Hungary Médiaszekciója élén
- Új fejezet a QUADRON életében
- Új ügyvezető Ricoh Europe élén
- Innovációért felelős vezetőt nevezett ki a Telenor
- Stephan Sieber a Unit4 új vezérigazgatója
- Új stratégiai igazgató a Laurelnél
- Új kinevezések a Microsoft Magyarország vezetőségében
- Új igazgató a Schneider Electric zalaegerszegi gyárának élén
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nézd élőben az Oscar gálát; technológiai forradalom Hollywoodban
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
Digitális harmóniák: Az informatika és a zene találkozása a 2025-ös Grammy-díjátadón
Bár a legtöbb cikk most nyilvánvalóan Bianca Censori bundájáról és az alatta viselt teljesen áttetsző bodyról szól, a 2025-ös Grammy-díjátadó nemcsak róla szólt. Hozzáteszem: nem is csupán a zenei kiválóságokat ünnepelte, hanem rávilágított az informatika és a zene egyre szorosabb kapcsolatára is. Az eseményen számos technológiai újítást és digitális megoldást alkalmaztak, amelyek új dimenziót adtak a zenei élménynek.
DJ Spotify
Elindult a Spotify mesterséges intelligencián alapuló DJ szolgáltatásának beta verziója.
Majka „Csurran Cseppen” – avagy a digitális zeneipar trendjei
Majka legújabb produkciója, a „Csurran Cseppen” nemcsak zenei, hanem technológiai szempontból is figyelemre méltó. Az alkotásban a digitális streaming, az MI-alapú ajánlórendszerek és a közösségi média algoritmusok játsszák a főszerepet, amelyek meghatározzák, hogyan jut el a dal a hallgatókhoz.
Flipperakadémiát indít jövőre a világhírű budapesti kiállítás
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című tévésorozat óriási sikere, a budapesti Flippermúzeum világhíre, vagy éppen a retró játékgépek árai egyaránt jól tükrözik az egykor népszerű automaták iránt újjáéledő általános nosztalgiát, rajongást. A flipperek világa azonban mára nemcsak a kiállításokról, vagy magángyűjteményekről szól: hosszú évek óta például komoly, országos és nemzetközi pontozásos versenysorozatokat is rendeznek ezeken a villogó, zenélő, csilingelő masinákon.