Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportok élén

forrás: Prím Online, 2016. július 6. 10:44

Nyolc új vezető kerül az IAB Hungary AdEx, Kutatási, Mobil, Natív, Oktatási, Policy, Programmatic és Viewability munkacsoportjainak élére. A májusban kiírt munkacsoport-vezetői pozíciókra pályázat útján, konkrét munkatervekkel lehetett jelentkezni.

Az IAB Hungary év elején megválasztott új vezetése (Barnóth Zoltán elnök, Kardos Gábor és Ziegler Gábor alelnökök) bemutatkozó programjában célul tűzte ki a tagok képviselőinek aktív bevonását a szervezet életébe, szakmai munkájába. Ennek fontos eleme, hogy a jövőben a munkacsoportok vezetői és tagjai, valamint az Elnökség a szakmai szervezeti feladatokat és felelősséget hatékonyan ossza meg. Ezen elképzelés mentén májusban az IAB Hungary elnöksége valamennyi régi és új (létrehozandó) munkacsoportjának vezetésére pályázatot írt ki. A megújulás alapgondolata, hogy a szervezet szakmai tevékenységének gerincét adó munkacsoportok munkája minél tervezettebben, az IAB Hungary tagság folyamatos tájékoztatásával a kiszámíthatóság és a transzparencia jegyében végezzék munkájukat. Ehhez minél alaposabb előkészületekre, és minél több szakember tényleges aktivizálására van szükség a munkacsoportok vezetői és tagjai szintjén.

 

„A leggyorsabban fejlődő marketingkommunikációs terület, a digitális reklám magyarországi szakmai szervezeteként fontosnak tartjuk, hogy tervezetten, hatékonyan és átláthatóan dolgozzunk a szakmai szereplők érdekében. A digitális marketing számos területét erre dedikált, megfelelő szakértőkből összeálló munkacsoportok tudják megfelelően lefedni. Az új vezetők személye és előre lefektetett programja garancia a felelős munkára és eredményekre”- mondta el Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnöke.

 

Az összesen tíz meghirdetett munkacsoport közül nyolc végleges kinevezés született meg eddig, két további pályázat még folyamatban van:

  • AdEx - Novák Péter, Hasznaltauto.hu - Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Kutatás - Nagy István, Origo Zrt.
  • Mobil - Földi Kata, CEMP
  • Natív - Pusztay András, CEMP
  • Oktatás - Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Policy - Dr. Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Programmatic - Vándor Attila, Hoppex
  • Viewability - Bódi Tamás, CM Sales
  • Lost and Found (adblock) (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)
  • Sztenderdizálás (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)

 

A pályáztatásról:

A munkacsoportok vezetőit az IAB Elnöksége a szervezet tagsága körében meghirdetett pályázat alapján nevezte ki. Az írásos pályázatban részletezni kellett a szakmai tapasztalatokat és a munkacsoport teljes, a három éves elnökségi ciklus időszakára vonatkozó programját. A nyertes pályázót minden csoport élére az elnökség választotta ki, ezáltal jóváhagyva a pályázatban megjelölt munkacsoport programját is. A cselekvési terveket naptári évekre bontva fogadja el az Elnökség, a munkacsoportoknak minden évre rendelkezniük kell aktuális és elfogadott programmal, amely az IAB tagsága számára is nyilvánosan elérhető. Az eddig elindított munkacsoportok munkájában a vezetőkön kívül számos, meghívott szakember vesz részt - ezzel rendkívül erős szakmai hátországot teremtve az egész szervezetnek. A munkacsoportok tagságára a kiválasztott vezetők tesznek javaslatot.

 

Az IAB munkacsoportjaiban az iparág legjobb hazai szakembereivel együtt, közösen gondolkozva dolgozhatnak az online hirdetés és reklám fejlődése iránt elkötelezett IAB tagszervezetek képviselői.

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nézd élőben az Oscar gálát; technológiai forradalom Hollywoodban

Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.

2025. február 5. 18:45

Digitális harmóniák: Az informatika és a zene találkozása a 2025-ös Grammy-díjátadón

Bár a legtöbb cikk most nyilvánvalóan Bianca Censori bundájáról és az alatta viselt teljesen áttetsző bodyról szól, a 2025-ös Grammy-díjátadó nemcsak róla szólt. Hozzáteszem: nem is csupán a zenei kiválóságokat ünnepelte, hanem rávilágított az informatika és a zene egyre szorosabb kapcsolatára is. Az eseményen számos technológiai újítást és digitális megoldást alkalmaztak, amelyek új dimenziót adtak a zenei élménynek.

 

2025. február 3. 21:27

DJ Spotify

Elindult a Spotify mesterséges intelligencián alapuló DJ szolgáltatásának beta verziója.

2025. február 2. 20:50

Majka „Csurran Cseppen” – avagy a digitális zeneipar trendjei

Majka legújabb produkciója, a „Csurran Cseppen” nemcsak zenei, hanem technológiai szempontból is figyelemre méltó. Az alkotásban a digitális streaming, az MI-alapú ajánlórendszerek és a közösségi média algoritmusok játsszák a főszerepet, amelyek meghatározzák, hogyan jut el a dal a hallgatókhoz.

2025. február 1. 13:29

Flipperakadémiát indít jövőre a világhírű budapesti kiállítás

A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című tévésorozat óriási sikere, a budapesti Flippermúzeum világhíre, vagy éppen a retró játékgépek árai egyaránt jól tükrözik az egykor népszerű automaták iránt újjáéledő általános nosztalgiát, rajongást. A flipperek világa azonban mára nemcsak a kiállításokról, vagy magángyűjteményekről szól: hosszú évek óta például komoly, országos és nemzetközi pontozásos versenysorozatokat is rendeznek ezeken a villogó, zenélő, csilingelő masinákon. 

2024. december 12. 18:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44

Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?

2025. január 30. 14:34