A LinkedIn szerint a Schneider Electric vonzza a tehetségeket
Saját iparágán belül és a francia cégek körében is második helyezett lett a vállalat a közösségi portál rangsorában
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértője a 30. helyet szerezte meg az összesítésben, saját iparágán belül és a francia cégek körében pedig az előkelő második helyezést érte el a legnagyobb szakmai közösségi oldal, a LinkedIn 40 legvonzóbb nemzetközi vállalatot felvonultató listáján.
Ez az első olyan rangsor, amelynek kialakításánál kizárólag a felhasználók aktivitását vették alapul. A közösségi oldal szerkesztői világszerte 433 millió felhasználó, több milliárdnyi tevékenységét elemezték. A lista összeállításakor többek között figyelembe vették az oldalon megcélzott álláspályázatokat, a vállalatok iránti érdeklődési rátát, valamint azt, hogy egy új munkaerő mennyire hosszú távon marad az adott cégnél. Ezen szempontok alapján jött ki egy összesített pontszám, amelyből létrejött a győztesek rangsora.
Kiváló emberektől lesz egy vállalat önmaga is kiváló
Ezek az eredmények is azt mutatják, hogy a Schneider Electric munkaadóként is népszerű a szakemberek között. A vállalatcsoport és alkalmazottai az őszinte kommunikáció hívei, és minden feladatot igyekeznek nyitottan, lelkesen és hatékonyan megoldani. A vállalat hisz abban, hogy egy céget a kiváló alkalmazottai teszik rendkívülivé. A dolgozók egyetértenek az elvekkel, magukénak vallják ezeket az értékeket, ezért mindennap törekednek megfelelni ennek. Ez az elhivatottság teszi ilyen egyedivé a Schneider Electricet.
„A Schneider Electric saját iskolát működtet, ahol a mérnökök megismerkedhetnek a vállalat által fejlesztett legújabb technológiákkal. Elsősorban a cégen belül képzett tehetségekre építenek a külsős sztárszakemberek helyett, ám a felvásárolt szervezetek alkalmazottai is gyakran rövid idő alatt magas pozíciókban találják magukat” ¬– mondta a LinkedIn csapata.
A Schneider Electric három fő célkitűzést fogalmazott meg a jó munkahelyi környezet megteremtésére:
- olyan vezetők képzése, akik amellett, hogy gyors döntéshozók, kiválóak a csapatépítés, a közös munka és az üzletvitel terén
- olyan munkatársak alkalmazása, akiket közös értékek és célok mozgatnak
- a szabadidő, a munkafolyamatok és a gyorsaság megfelelő arányára épülő gördülékeny csapatmunka feltételeinek megteremtése, az ötlettől egészen a megvalósításig.
„Amennyiben egy céget a LinkedIn közössége jó munkáltatónak tart, nagyban hozzájárul ahhoz, hogy az adott szervezet vonzó célponttá váljon a munkavállalók szemében. Aki hozzánk jön dolgozni, osztja a Schneider Electric egyik legfontosabb célkitűzését, a cég fenntarthatóság iránti elkötelezettségét” – mondta Olivier Blum, a Schneider Electric humán erőforrásokért felelős részlegének vezérigazgatója és a vállalat ügyvezető alelnöke.
A vállalatcsoport társadalmi felelősségvállalási törekvéseit, az ügyfelek és az alkalmazottak iránti elkötelezettségét külső szervezetek is rendszeresen elismerik.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu negyedik éve az élmezőnyben a Gartner felmérése szerint
- Sikeresebbé teheti a hazai vállalatokat a HR analitika fejlesztése
- Az ABB fényekkel színezi ki az „Office of the Future”-t, a világ első 3D-nyomtatású irodaépületét
- A Schneider Electric elnyerte az Év adatközponti terméke díjat
- Rendszerbővítés ABB megoldásokkal a Richter Gedeon gyógyszergyár dorogi üzemében
- Kelet-Közép-Európában több okostelefonos tranzakciót bonyolítanak Androiddal, mint iPhone-nal
- A magyar eladók végzik a legnagyobb örömmel munkájukat
- A Schneider Electric első alkalommal a 25 legjobb ellátási lánc között a Gartner listáján
- A Microsoft megvásárolja a LinkedIn-t 26 milliárd dollárért
- Fontos a közösség az autisták életében is
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.