Lelkesítő reklámfilmmel készül az olimpiára a Samsung
Mindössze két hét van hátra a 2016-os riói olimpia nyitóünnepségéig. Ennek örömére a Samsung Electronics - amely a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnere - bemutatta a sporteseményre készített, „A himnusz” címet viselő reklámfilmjét.
Az alkotók a különböző nemzetek himnuszainak egyes részleteit kombinálva hoztak létre egy egyedi zenedarabot, amelyet a világ különböző pontjáról érkező sportolók adnak elő.
“A Himnusz” nyitójelenetében egy fiatal ausztrál lány énekel fel egy sort Botswana nemzeti himnuszából egy Samsung Galaxy S7 edge készülékre. A reklámban a Samsung Galaxy okostelefon beutazza a világ összes szegletét, miközben rögzíti és megosztja a szurkolók és a sportolók hangját, ahogy elénekelnek egy-egy sort a különböző nemzetek himnuszaiból. Az egyes részletek folytonosan követik egymást, így jön létre egy teljesen új alkotás. A nézők eközben megismerkedhetnek a Samsung innovatív mobil megoldásaival.
“A himnusz” tökéletesen visszaadja a Samsung márka legfontosabb értékeit és azon törekvéseinket, hogy a technológiánk és határokon átívelő kommunikációnk által egyesítsük a világot” – mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágának marketingért felelős alelnöke. – „’A Himnuszt’ hallgatva a sportrajongókat és a sportolókat világszerte büszkeség töltheti el, és együtt ünnepelhetik az összetartozás élményét, amely az olimpia szellemiségének is a szerves részét képezi.”
Hat nemzetközi szintű sportoló tűnik fel a reklámban, akik eddigi életük során egyedülálló módon küzdötték le a korlátokat, és átlépték saját határaikat, hogy jelentős fejlődést érjenek el, és megvalósítsák céljaikat:
- Tom Daley (Nagy-Britannia, Műugrás) – a 2012-es londoni olimpia bronzérmese 10 méteres műugrásban
- Alysia Montano (Amerikai Egyesült Államok, Atlétika) – 800 méteren a londoni olimpia ötödik helyezettje
- Arnaud Assoumani (Farnciaország, Paraatléta) – a londoni olimpia ezüstérmese hármasugrásban és távolugrásban, a 2008-as pekingi olimpia aranyérmese és a 2004-es athéni olimpia bronzérmese távolugrásban
- Margret Rumat Rumat Hassan (Dél-Szudán, Atlétika)
- Shelley Watts (Ausztrália, Box)
- Gabriel Medina (Brazília, Szörf) - 2014 világbajnoka
Ezek a sportolók a riói olimpia előtt és alatt számos digitális és közösségi felületen is feltűnnek majd, hogy elmeséljék saját történetüket arról, miként rombolták le a határokat, és küzdötték le az akadályokat. Ezáltal világszerte segíthetik a rajongókat, hogy megérthessék és magukévá tehessék a “Tedd meg, még ha lehetetlennek tűnik is!” gondolkodásmódot.
A Himnusz a Samsung riói olimpiához kapcsolódó globális kampányának a része, amelynek középpontjában olyan sportolók állnak, akik kitartásukkal kimagasló eredményeket értek el.
Az idei év elején a Samsung az “A Fighting Chance” című dokumentumfilmjével indította el a kampányát, amelyben négy, különböző országokból származó olimpiai reménység inspiráló történetét mesélik el, akik szembeszálltak a nehézségekkel és leküzdötték saját határaikat, hogy hazájukat segítve történelmet írjanak. Ezt követte a “The Chant,”, amely a sportolók és a szurkolók egyéni fejlődését méltatja, amelyet az olyan eszközöknek köszönhetően érhettek el, mint a Galaxy S7 edge vagy a Gear IconX. Ezek a készülékek tették lehetővé számukra, hogy a földrajzi távolságokat legyőzve kapcsolatban maradhassanak szeretteikkel és szurkolóikkal.
Az “A Himnuszban” szereplő sportolókról és arról, hogy mit is jelent számukra a “Tedd meg, még ha lehetetlennek tűnik is!” eszme
Tom Daley
“Nagy örömömre szolgál, hogy egyike lehetek azoknak a tehetséges és kitartó sportolóknak, akik szerepelhetnek a Samsung “A Himnusz” című reklámjában, és megoszthatom a saját történetemet arról, hogy én magam miként győztem le az akadályokat a riói olimpiára vezető úton. A sportolói karrierem során számos nehézséggel szembesültem, de utólag hálás vagyok ezekért a kihívásokért, hiszen általuk erősebbé váltam és még inkább vágytam a sikerre. Remélem, hogy a történetem a világ számos pontján arra ösztönzi majd a szurkolókat, hogy magabiztosan nézzenek szembe saját nehézségeikkel.”
Arnaud Assoumani
“Amikor ötéves voltam, és néztem a televízióban, ahogy az atléták futnak és repülnek, én is át akartam élni ezt az érzést. Ez volt az a pillanat, amikor ráébredtem, hogy sportoló szeretnék lenni. A mai napig a sport az én álmom: imádom azt az erőt, amivel képes a különböző hátterű, kultúrájú és más-más nyelvet beszélő embereket összehozni. Az, hogy részese lehetek a Samsung “A Himnusz” című reklámjának, egy nagyszerű lehetőség arra, hogy megmutassam, ugyanazokkal az értékekkel rendelkezünk, és bárhogyan is keverjük össze a különböző kultúrájú és nyelvű embereket, azok végül mégis megértik majd egymást.”
Margret Rumat Rumat Hassan
„Független sportolóként vettem részt a Nanjingban megrendezett 2014-es ifjúsági olimpián, így egy meghatározó pillanat lesz számomra és a hazám számára is, amikor Rióban először emelik majd a magasba a dél-szudáni zászlót. Azon sportolók egyike lehetek, akiket a Samsung elismer: ez jól mutatja, hogy a dél-szudáni sport milyen hihetetlen fejlődésen ment keresztül. Számos akadályt kellett legyőznöm a polgárháborútól kezdve a hiányos felkészülési feltételekig, hogy végül versenyezhessek Rióban. Ez egy nagy eredmény és továbbra is minden erőmmel azon leszek, hogy kitoljam a saját határaimat és fejlesszem magamat.”
Gabriel Medina
“Nyolcévesen kaptam meg a szüleimtől az első szörfdeszkámat és egyszerűen imádtam. Szörfösnek lenni nagy kihívás Brazíliában, hiszen kevesen ismerik, és nem is tartják igazi sportnak. Ennek ellenére keményen edzettem, miután pedig 2014-ben elnyertem a világbajnoki címet, a szörf hivatalosan is elismert sportággá vált a hazámban. A nemzeti himnusz végtelenül büszkévé tett, amikor 2014-ben a dobogó legfelső fokán hallgathattam végig, sőt ezt érzem minden alkalommal, amikor meghallom. Azt hiszem, az összes országban, minden sportoló ugyanezt éli át – és ez rendkívül lelkesítő. A Samsung “A Himnusz” című reklámfilmje azért is elképesztő, mert az egész világot képes egyesíteni és inspirálni.”
Kapcsolódó cikkek
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
- Megérkezett a világ első Universal Flash Storage (UFS) sorozata
- IoT: a harminc körüli nők többet költenének a technológiára, mint a férfiak
- Az olimpiára érkezik a Samsung Galaxy S7 edge limitált kiadása
- Ezentúl bárki fejleszthet alkalmazást a Samsung Smart TV-khez
- CreativeLab: ahol az ötletek innovációvá válnak
- Nagy előrelépés az 5G fejlesztésében
- 29 díjat söpört be a Samsung a 2016-os Cannes Lions fesztiválon
- Bővülő olimpiai kvótákkal, új telekom egyéni támogatottakkal, szurkolói szívvel az olimpiára
- Idén is táncolhatunk a Tévé Macival a Múzeumok Éjszakáján
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Flipperakadémiát indít jövőre a világhírű budapesti kiállítás
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című tévésorozat óriási sikere, a budapesti Flippermúzeum világhíre, vagy éppen a retró játékgépek árai egyaránt jól tükrözik az egykor népszerű automaták iránt újjáéledő általános nosztalgiát, rajongást. A flipperek világa azonban mára nemcsak a kiállításokról, vagy magángyűjteményekről szól: hosszú évek óta például komoly, országos és nemzetközi pontozásos versenysorozatokat is rendeznek ezeken a villogó, zenélő, csilingelő masinákon.
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!