A Vodafone karácsonyi meglepetései
Jelentős készülékkedvezmények és ingyen adat akár több napon át
A közelgő Karácsonyra készülve 100 ezer forintos családi készülék akciót hirdet a Vodafone a szerződésüket meghosszabbító, illetve leendő Vodafone Family ügyfeleinek, a hűséges Vodafone ügyfelek pedig akár egy hétig díjmentesen internetezhetnek vagy korlátlanul beszélhetnek belföldön, normál díjas hívások esetén.
A Vodafone emellett egy online adventi naptárral is készül a Karácsonyra. A naptárban november 21-től jelennek meg a hetente változó készülék és kiegészítő akciók.
Adventi naptár
November 21-én indul a Vodafone online adventi naptára, mely hetente frissülő készülék- és tartozékajánlatokkal várja meglévő és új lakossági ügyfeleit. Minden héten 4 kedvezményes árú telefon kerül az oldalra, közülük egynél kimagasló árcsökkenésre lehet számítani. Hogy melyek ezek a készülékek, az a naptár virtuális kinyitásánál fog kiderülni, de annyi már biztos, hogy kiszállításuk Magyarország területén díjmentes.
Vodafone Family készülékkedvezmény
A 2016. november 14-től 2017. január 8-ig tartó akció keretében a Vodafone az új szerződést kötő, illetve lejáró szerződésüket üzleteinkben, vagy a 1401-en meghosszabbító Vodafone Family ügyfelek számára egyaránt tartogat meglepetést, például azonos néven három új havidíjas előfizetés megkötése vagy megújítása esetén az ügyfelek az előfizetéses alapárból, készülékenként 33 335 Ft kedvezményben részesülnek, maximum a vételár erejéig. A kedvezmény egy Family körön belül legfeljebb 6 készülékre vehető igénybe.
A tavaly október óta elérhető, igen népszerű Vodafone Family ajánlattal a családok kisebb és nagyobb tagjai egyaránt díjmentesen beszélhetnek egymással belföldön, sőt, 2016 tavaszától már az egész Európai Unió területén is (Kid gyermekkártyával maximum 60 percig).
A Vodafone Family előfizetők a meghatározott tarifákkal (Go Medium EU, Go+ EU és az összes lakossági Red EU+ szolgáltatáscsomag) extra havidíj nélkül, az egész EU-ban hazai percdíjon beszélhetnek egymással. Sőt, az ajánlatban elérhető hangalapú tarifák esetében már a második azonos néven lévő előfizetésre jelentős kedvezményt kapnak, MobilNet és HomeNet csomagok esetén pedig 2 éves hűségnyilatkozat aláírásával a harmadik előfizetésre érvényes a kedvezmény.
A Vodafone Family ajánlat részeként speciális, gyermekeknek szóló csomag is elérhető. A legkisebbeknek szánt Kid gyermekkártyával — amennyiben a szülők rendelkeznek Vodafone Family előfizetéssel — a gyermek a 0 Ft-os kártyával feltöltés nélkül is bármikor díjmentesen hívhatja a szülőket belföldön, az EU-ban pedig egyedülálló módon 60 perc erejéig. Kid kártya 18 év alatt, lakcímkártyával igényelhető üzleteinkben, Vodafone Family előfizetésenként maximum két darab.
Díjmentes napok a hűséges ügyfeleknek
November 17-től a lakossági, flotta és kisvállalati ügyfeleinek hűségét készül ünnepi meglepetéssel meghálálni a Vodafone. A díjmentes hang- vagy adatforgalmat tartalmazó, személyre szabott ajánlatról az érintett ügyfelek SMS-ben kapnak majd értesítést.
A díjmentes adatot az Android-ra iOS-re is letölthető Mobil Vodafone alkalmazáson keresztül, a díjmentes hangforgalmat pedig a kapott SMS-re küldött válaszüzenettel lehet aktiválni 2017. január 31-ig.
Kapcsolódó cikkek
- Globális pályázat női startupok számára
- Sokan szeretnének többet a jóból
- A Vodafone legmodernebb távfelügyeleti rendszere óvja az állatok életét
- Fókuszban a biztonság
- A Vodafone felrázza a feltöltőkártyás piacot: 19 Ft-os perc és SMS díj feltöltőkártyával
- Ingyen nézhető Rihanna és a Metallica a Mobil Vodafone alkalmazásában
- Online taxiórát és még több bankkártyás fizetést javasol a piacvezető pénztárgép-forgalmazó
- Új szereplők a Vodafone sajátmárkás kínálatában
- A szállásfoglalásért +1GB adatforgalmi keretet kaphatnak a Vodafone előfizetők
- Vodafone: +1GB adat a nyaraláshoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.