A Telekom karácsonyi kampánya az emberi kapcsolatok megerősítését helyezi fókuszba
A kampány célja a márka-életcél közvetítése úgy, hogy az az ünnepi hangulatban releváns legyen a befogadó számára: A Telekom minden értelemben áthidalja a távolságokat az emberek között, az ünnepi időszak pedig egy jó apropó, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit.
A kampány kreatív koncepciója arra a gondolatra épül, hogy karácsonykor különösen fájdalmas érzés ráébredni, hogy valakivel az évek során eltávolodtunk egymástól. Bár ma gyakran szokták ezért a felgyorsult kommunikációt hibáztatni, valójában ez egy természetes folyamat, amely mindenkit érint. A Telekom hálózata és eszközei viszont segíthetnek abban, hogy az emberek felélesszék, illetve szorosabbá tegyék ezeket a kötelékeket.
Már a koncepció tesztelésekor is látszott, hogy ez egy mindenkit érintő, fontos kérdés. Idén karácsonykor tehát a Telekom az emberi kapcsolatok ápolását, megerősítését helyezi fókuszba, és arra buzdítja az embereket, hogy tegyenek a kapcsolataik felfrissítéséért. A kampány fő elemeként ezt először egy image filmmel kommunikálják. Egy testvérpár konfliktusokkal teli történetén át mutatják be, hogyan tud akár egy kis gesztus is kibékíteni mély ellentéteket, ha a különbségeink helyett inkább azt keressük, ami közös bennünk. A komoly hangvételű image film mellett további 8 filmet készítettek a Telekom szezonális ajánlataihoz, amelyek könnyedebb hangnemben mutatják be a családokat összekötő ünnepi élményeket.
A Telekom karácsonyi kampányát minden évben egy-egy emlékezetes dal köré fűzi. Az idei együttműködéshez a Telekom egy már legendás LGT dalt választott, egy nagyszerű énekesnő előadásában. A Presser Gábor és Sztevanovity Dusán által írt LGT dal, a Gondolj rám egy részletét Rúzsa Magdi énekelte el a 2016-os kampányunkhoz. A dal üzenete ilyenkor, karácsony táján különös hangsúlyt kap.
A dalon keresztül az előadók és a Telekom is azt a sugallatot közvetítené, hogy meg kellene próbálni szorosabbra húzni kapcsolataink lazuló - netán már meglazult - szálait, hogy merjük megtenni azt a hiányzó, esetleg csak egyetlen lépést, mozdulatot, gesztust, amitől egy barátság újra működni kezd, egy családi fotó újra visszaadja az összetartozás érzését.
Az érzelmi távolságok témáját a közösségi médiában is körbejárják. Tari Annamária pszichológussal indítanak beszélgetést, aki blogbejegyzésekben dolgozza fel az emberi kapcsolatok nehézségeit, majd további aktivitásokkal vonjuk be a Telekom követőit az ünnepi felkészülésbe. A kampány PR támogatása elsősorban azt célozza, hogy egyedi, kreatív médiatartalmakon keresztül is eljusson az emberekhez a kapcsolatfelvétel fontosságának gondolata, méghozzá inspiráló formában, az ismert zenészek bevonásával.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom Magenta 1 ügyfeleinek száma meghaladta a 100 ezret
- A Magyar Telekom 2016. harmadik negyedéves eredményei
- Marad a FOX, Nat Geo és a Nat Geo Wild a Telekomnál!
- Több mint 2600 kistelepülésre jut el egy éven belül a Telekom 4G!
- Linkin Park a Telekom VOLT Fesztivál 0. napján
- A Telekom új domino kártyás opciókat vezet be
- Az HBO aranyélet első évada most díjmentesen nézhető a Telekomnál
- Telekom: új szuper családi HD csomag, több mint 110 tv csatornával
- Telekom Electronic Beats Festival Budapest 2016
- Munkaerőpiac: kíváncsi munkavállalót keresnek a cégek, növekszik a kreatív kompetenciák szerepe
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.