A Telekom karácsonyi kampánya az emberi kapcsolatok megerősítését helyezi fókuszba

forrás: Prím Online, 2016. november 15. 14:14

A kampány célja a márka-életcél közvetítése úgy, hogy az az ünnepi hangulatban releváns legyen a befogadó számára: A Telekom minden értelemben áthidalja a távolságokat az emberek között, az ünnepi időszak pedig egy jó apropó, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit.

A kampány kreatív koncepciója arra a gondolatra épül, hogy karácsonykor különösen fájdalmas érzés ráébredni, hogy valakivel az évek során eltávolodtunk egymástól. Bár ma gyakran szokták ezért a felgyorsult kommunikációt hibáztatni, valójában ez egy természetes folyamat, amely mindenkit érint. A Telekom hálózata és eszközei viszont segíthetnek abban, hogy az emberek felélesszék, illetve szorosabbá tegyék ezeket a kötelékeket.

 

Már a koncepció tesztelésekor is látszott, hogy ez egy mindenkit érintő, fontos kérdés. Idén karácsonykor tehát a Telekom az emberi kapcsolatok ápolását, megerősítését helyezi fókuszba, és arra buzdítja az embereket, hogy tegyenek a kapcsolataik felfrissítéséért. A kampány fő elemeként ezt először egy image filmmel kommunikálják. Egy testvérpár konfliktusokkal teli történetén át mutatják be, hogyan tud akár egy kis gesztus is kibékíteni mély ellentéteket, ha a különbségeink helyett inkább azt keressük, ami közös bennünk. A komoly hangvételű image film mellett további 8 filmet készítettek a Telekom szezonális ajánlataihoz, amelyek könnyedebb hangnemben mutatják be a családokat összekötő ünnepi élményeket.

 

 

A Telekom karácsonyi kampányát minden évben egy-egy emlékezetes dal köré fűzi. Az idei együttműködéshez a Telekom egy már legendás LGT dalt választott, egy nagyszerű énekesnő előadásában. A Presser Gábor és Sztevanovity Dusán által írt LGT dal, a Gondolj rám egy részletét Rúzsa Magdi énekelte el a 2016-os kampányunkhoz. A dal üzenete ilyenkor, karácsony táján különös hangsúlyt kap.

 

 

A dalon keresztül az előadók és a Telekom is azt a sugallatot közvetítené, hogy meg kellene próbálni szorosabbra húzni kapcsolataink lazuló - netán már meglazult - szálait, hogy merjük megtenni azt a hiányzó, esetleg csak egyetlen lépést, mozdulatot, gesztust, amitől egy barátság újra működni kezd, egy családi fotó újra visszaadja az összetartozás érzését.

 

Az érzelmi távolságok témáját a közösségi médiában is körbejárják. Tari Annamária pszichológussal indítanak beszélgetést, aki blogbejegyzésekben dolgozza fel az emberi kapcsolatok nehézségeit, majd további aktivitásokkal vonjuk be a Telekom követőit az ünnepi felkészülésbe. A kampány PR támogatása elsősorban azt célozza, hogy egyedi, kreatív médiatartalmakon keresztül is eljusson az emberekhez a kapcsolatfelvétel fontosságának gondolata, méghozzá inspiráló formában, az ismert zenészek bevonásával.

Kulcsszavak: kampány Telekom

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az IFA 2024-en a HONOR, a Qualcomm és a Microsoft újradefiniálta a mobilos AI-t

A HONOR az IFA 2024-en három úttörő mobil AI-megoldást mutatott be: Snapdragon X Elite platformokkal működő AI PC-t, az AI Agentet és az AI Deepfake felismerőt. A bemutatót egy gondolatébresztő panelbeszélgetés kísérte, amelyen részt vett George Zhao, a HONOR vezérigazgatója, Alex Katouzian, a Qualcomm Technologies, Inc. MCX részlegének csoport GM-je és Mark Linton, a Microsoft partnerkészülék-értékesítési alelnöke. Együtt vizsgálták az AI és a Snapdragon technológia összefonódását, és megvitatták, hogy ezek az innovációk hogyan alakítják a mobil AI jövőjét.

2024. szeptember 7. 10:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

2024. augusztus 7. 10:33