„Csodatévő pap” a Xerox visszatérő sztárja

forrás: Prím Online, 2017. január 16. 09:29

Új időszámítás kezdődött idén januártól a Xerox-nál. Mostantól a 11 milliárdos, a digitális nyomtatás terén vezető technológiai vállalat arra fókuszál, hogy megújítsa a módját annak, ahogy a világ kommunikál, kapcsolatot teremt és dolgozik. 

Ennek megfelelően készítette el a cég az innovatív megoldásait, szolgáltatásait bemutató reklámfilmjét, amely ismerős alapokon nyugszik, de jövőbe mutató tartalommal bír. 

 

A Xerox megbízásából negyven évvel ezelőtt, 1977-ben elkészült a vállalatot népszerűsítő reklámfilm, a Dominik testvér. Ebben a kódexmásoló szerzetes hívja segítségül a technikát, amikor 500 példányban kell sokszorosítania a friss kéziratot. A Xerox nyomtatón ezt a feladatot villámgyorsan megoldja és büszkén adja át az eredetivel mindenben megegyező másolatokat a kolostor vezetőjének. Ez a hirdetés akkoriban óriási sikert aratott. A reklámtörténetbe is úgy vonult be, mint minden idők egyik leghíresebb Super Bowl reklámja.

 

2017-ben már nem elég csupán másolatokat készíteni. A világ sokkal szerteágazóbb, bonyolultabb lett. Ezt ragadja meg a most debütáló új Dominik testvér reklámfilm, amelyben a barátnak minden eddiginél nehezebb dolga akad. Nem csupán 500 másolatot kell készítenie az eredeti kéziratból, hanem azokat 35 nyelven, személyre szabva kell megosztania, és eljutatnia hét kontinensre. Ismét csodát visz végbe köszönhetően a modern Xerox technológiának, amelynek révén bármilyen dokumentum lefordítható, perszonalizálható, biztonságosan megosztható, sőt akár egy bögrére is rányomtatható.

 

„Ez a reklám az első megjelenítése annak az új kommunikációs platformnak, amelynek a Set the Page Free (Tedd szabaddá az oldalt) elnevezést adtuk. Ez egyrészt fejet hajt a Xerox öröksége előtt, másrészt reflektál napjaink és a jövő kihívásaira bemutatva azt, hogy a Xerox hogyan segíti a vállaltokat a minket körülölelő, illetve digitálisan elérhető világhoz való kapcsolódásban személyre szabható módon, applikációkon keresztül, biztonságosan és a folyamatok automatizálásával.” – fejtette ki Toni Clayton-Hine, a Xerox marketingvezetője.

 

Az új Dominik testvér reklámfilmet a Y&R New York-nak dolgozó díjnyertes rendező, James Rouse készítette felhasználva az eredeti reklámot jegyző, Allen Key munkáit. A 30 és 60 másodperces változatban elkészült szpotok az USA-ban lesznek láthatóak tévében, illetve online felületeken.

 

 

Kulcsszavak: Xerox reklám

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36