„Csodatévő pap” a Xerox visszatérő sztárja
Új időszámítás kezdődött idén januártól a Xerox-nál. Mostantól a 11 milliárdos, a digitális nyomtatás terén vezető technológiai vállalat arra fókuszál, hogy megújítsa a módját annak, ahogy a világ kommunikál, kapcsolatot teremt és dolgozik.
Ennek megfelelően készítette el a cég az innovatív megoldásait, szolgáltatásait bemutató reklámfilmjét, amely ismerős alapokon nyugszik, de jövőbe mutató tartalommal bír.
A Xerox megbízásából negyven évvel ezelőtt, 1977-ben elkészült a vállalatot népszerűsítő reklámfilm, a Dominik testvér. Ebben a kódexmásoló szerzetes hívja segítségül a technikát, amikor 500 példányban kell sokszorosítania a friss kéziratot. A Xerox nyomtatón ezt a feladatot villámgyorsan megoldja és büszkén adja át az eredetivel mindenben megegyező másolatokat a kolostor vezetőjének. Ez a hirdetés akkoriban óriási sikert aratott. A reklámtörténetbe is úgy vonult be, mint minden idők egyik leghíresebb Super Bowl reklámja.
2017-ben már nem elég csupán másolatokat készíteni. A világ sokkal szerteágazóbb, bonyolultabb lett. Ezt ragadja meg a most debütáló új Dominik testvér reklámfilm, amelyben a barátnak minden eddiginél nehezebb dolga akad. Nem csupán 500 másolatot kell készítenie az eredeti kéziratból, hanem azokat 35 nyelven, személyre szabva kell megosztania, és eljutatnia hét kontinensre. Ismét csodát visz végbe köszönhetően a modern Xerox technológiának, amelynek révén bármilyen dokumentum lefordítható, perszonalizálható, biztonságosan megosztható, sőt akár egy bögrére is rányomtatható.
„Ez a reklám az első megjelenítése annak az új kommunikációs platformnak, amelynek a Set the Page Free (Tedd szabaddá az oldalt) elnevezést adtuk. Ez egyrészt fejet hajt a Xerox öröksége előtt, másrészt reflektál napjaink és a jövő kihívásaira bemutatva azt, hogy a Xerox hogyan segíti a vállaltokat a minket körülölelő, illetve digitálisan elérhető világhoz való kapcsolódásban személyre szabható módon, applikációkon keresztül, biztonságosan és a folyamatok automatizálásával.” – fejtette ki Toni Clayton-Hine, a Xerox marketingvezetője.
Az új Dominik testvér reklámfilmet a Y&R New York-nak dolgozó díjnyertes rendező, James Rouse készítette felhasználva az eredeti reklámot jegyző, Allen Key munkáit. A 30 és 60 másodperces változatban elkészült szpotok az USA-ban lesznek láthatóak tévében, illetve online felületeken.
Kapcsolódó cikkek
- Quocirca: hét éve folyamatosan vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Új időszámítás kezdődik a digitális nyomtatási iparágra koncentráló Xerox-nál
- A digitalizáció elkerülhetetlen a vállalati dokumentumkezelésben a Xerox szakértője szerint
- Új felsővezetőkkel vág neki a jövő évnek az átalakuló Xerox
- Új alapokra helyezi a kis irodák dokumentumkezelési rendszerét a Xerox
- A legtöbb vállalat örökre elbúcsúzna a papírhasználattól
- Minden közösségi mutatóján javított a Xerox az elmúlt évben
- Elnyerte az Év Zöld Nyomdája díjat a Xerox Magyarország
- Lewis összetintázva
- Az ár számít, a környezettudatosság csak másodlagos a hazai nyomdaipari megrendeléseknél