A Lufthansa netes szolgáltatásának fejlesztése
Új üzleti lehetőségeket használnak majd ki, csökkentik a terjesztési költségeket, hatékonyabban elégítik majd az ügyfelek egyéni igényeit. Hamarosan nemcsak a járatok információit hívhatják majd le mobiltelefonjukkal, hanem be is jelentkezhetnek. 2-3 éven belül szabvánnyá válik a Lufthansánál, hogy a gépeken minden utas internetezhessen - mondta Weber. "Egy tízórás repülőutat szívesen kihasználnának utasaink, hogy bankügyeiket vagy elektronikus leveleiket intézzék."
Weber elmondása szerint a Lufthansa március óta működő eCommerce nevű leányvállalata dolgozik az online-fejlesztésen, a partnerekkel (T-Online, Amazon) folytatott tárgyalásokon. Az E-Commerce-fórumon a turizmus és az internetes szakma specialistái új üzleti modellek létrehozásán dolgoznak, ezt a világháló használata teszi lehetővé.
Kapcsolódó cikkek
- Szerverbérlet a SunShop.hu online áruházon keresztül
- RSS az NHH honlapján: Automatikusan láthatóak az újdonságok
- Anonim keresések az Ask.com-mal
- Két év után automatikusan kitörlődnek a Google sütik
- Sun-nal gyorsul a Vatera.hu
- Megújult a Prim.hu hírlevél!
- Kínai rakétahordozó tengeralattjáró a Google Earth-ön
- Új szolgáltatások HR szakembereknek és álláskeresőknek
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google