A Telekom pályázatot hirdet fenntartható szervezetek számára
DELFIN Díj pályázatra idén is példamutató projekteket és programokat várnak
A Magyar Telekom idén is meghirdeti DELFIN Díj pályázatát, amely keretében azon vállalkozások és szervezetek tevékenységét díjazza, akiknek a fenntartható fejlődés iránti elkötelezettsége kimagasló, tevékenységükhöz viszonyított fenntarthatósági teljesítménye példamutató.
A Telekom 2008-ban alapította a DELFIN Díjat („Díj egy ELkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért”), amely odaítélésével a vállalat a fenntartható fejlődés gondolatának népszerűsítését szeretné elősegíteni, és az azért tett aktivitásokat kívánja elismerni.
A DELFIN Díjra a Magyarországon bejegyzett és tevékenykedő vállalatok és szervezetek pályázhatnak már megvalósult és működő projektekkel és programokkal.
A pályamunkákat a vállalat az idén az alábbi négy kategóriában várja:
- Megvalósult innováció a fenntarthatóság érdekében
- Esélyegyenlőség támogatása, diszkrimináció-mentesség segítése vállalaton belül és kívül
- Klímavédelemmel kapcsolatos beruházás és fejlesztés
- Fenntarthatósági tudatformálás, oktatás
A beérkezett pályázatokat négytagú szakmai zsűri értékeli, amelynek tagjai: Bodó Péter, a route4U alapítója; György Bence, az Origo tartalom igazgatója, a Fenntarthatósági Média Klub képviselője; Dr. Pataki György, a Budapesti Corvinus Egyetem docense és Szomolányi Katalin, a Telekom vállalati fenntarthatósági központjának vezetője.
A 2017-es év DELFIN Díjasai Botos Péter üvegművész erre az alkalomra készített alkotását kapják. Nyertes KKV-k és civil szervezetek esetén további nyeremény egy 2 éves Magenta 1 és Webkönnyen előfizetés, míg a nyertes nagyvállalatok bemutatkozási és kiállítási lehetőséget is kapnak a T-Systems Magyarország 2017-es Symposiumán, amely az ICT iparág legnagyobb, egész napos rendezvénye. Emellett minden díjazott kiállítási lehetőséget kap a Telekom 10. Fenntarthatósági Napjára 2017. szeptember 30-án az Akvárium klubban, ahol bemutathatják a fenntarthatóság terén elért eredményeiket, valamint a nyertes pályázatokról 2-3 perces bemutató kisfilm is készül, amelyhez online promóció jár.
A pályázatokat elektronikus formában lehet benyújtani a 2017. április 30-ig a következő e-mail címre: fenntarthatosag@telekom.hu. A DELFIN Díjat a vállalat a Telekom XVIII. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetésén adja át 2017. június 9-én.
A pályázati felhívás elérhetők a Telekom honlapján: http://www.telekom.hu/rolunk/fenntarthatosag/palyazatok/delfin_dij_2017
Kapcsolódó cikkek
- Átadták az idei díjakat az informatikai oktatásban élen járó egyetemi oktatóknak és középiskolai tanárcsapatoknak
- Átadták az idei DELFIN Díjakat
- Nemzetközi versenyen nyert díjat az Okostelefon Akadémia
- Újra DELFIN Díj a felelősen működő magyar vállalatokért!
- Harmadik alkalommal indul a Telekom nemzetközi innovációs pályázata
- Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?
- Telekom pályázat Civil és CivilNET díjcsomagra
- Áder János: a technológiai fejlődés motorja az innováció
- Átadták Az Év Honlapja díjakat
- Frekvenciapályázat: új belépő a mobilpiacon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.