A Samsung csúcskészülékét a Legjobb Mobileszköz kategóriában díjazta a GSMA az idei Mobil Világkongresszuson
A Samsung Galaxy S7 edge elnyerte a 2016 Legjobb Okostelefonja díjat az idei Mobil Világkongresszus során megrendezett Global Mobile Awards díjátadó ünnepségen. A Samsung csúcskészüléke a Legjobb Mobileszköz kategóriában kapta az elismerést.
A Samsung a világ vezető mobiltelefongyártójaként innovatív hardveres és szoftveres megoldásokkal kínál új lehetőségeket vásárlóinak. A Galaxy S7 edge a kifinomult kialakításának, kiemelkedő teljesítményének és továbbfejlesztett kamerájának köszönhetően kapott díjat.
„Nagy megtisztelés számunkra, hogy innovatív ötleteink és szaktudásunk is elismerésben részesült a Galaxy S7 edge okostelefon révén” – mondta Junho Park, a Samsung Mobilkommunikációs üzletágának globális termékstratégiai alelnöke. – „A Samsungnál célunk, hogy forradalmi mobiltechnológiákkal szárnyaljuk túl vásárlóink elvárásait. Ez a díj a kiválóságra való törekvésünket ismeri el.”
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung kibővítette stratégiai megállapodását a Microsofttal
- Gondolatra szikrázó gyufa a virtuális térben
- Deutsche Telekom: teljes gőzzel az 5G felé
- A Huawei bemutatta új okosóráját, a Watch 2-t
- Az Ericsson A 2017-es Mobil Világkongresszuson
- MWC 2017: bemutatkoztak a Lenovo legújabb termékei
- Galaxy-technológiájú táblagépek a Samsungtól
- Előlapi Leica kamerával és 3D-s arcfelismeréssel érkezik a Huawei új zászlóshajója
- Új, Android operációs rendszert futtató okostelefonok a Nokiától
- A BlackBerry bejelentette a KEYone-t, a legmodernebb, legkülönlegesebb billentyűzetes okostelefont
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.