Közösségi média realityt indít a Pepsi

forrás: Prím Online, 2017. május 10. 15:22

Most először maguk a játékban résztvevők alakíthatják és irányíthatják az eseményeket, és kísérhetik el Európán átívelő útjára a Pepsi legújabb kampányának főhősét, aki a futball és a szurkolás világának megismerése céljából egészen az UEFA Champions League cardiffi döntőjéig utazik. 

Az egyedülálló kezdeményezés révén a játék résztvevői naponta dönthetnek arról, hogyan alakuljon az utazás útvonala és története, miközben izgalmas kihívások elé állítják a Pepsi utazóját, Saiidot. A háromhetes túra során a kampány főhőse folyamatosan választási helyzetekbe kerül, amelyek kimeneteléről online dönthetnek a Pepsi-rajongók reakciójelek segítségével. 

 

A május 13-án induló utazás alatt Saiid, vagyis Süveg Márk, az Akkezdet Phiai zenekar alapítója, a Pepsi kalandora megismerkedik a foci és a szurkolás világával, végállomása pedig az UEFA Champions League cardiffi döntője lesz. A Pepsi-rajongók maguk is részesei lehetnek a három hetes utazásnak, ugyanis teljes egészében ők irányíthatják az útvonalat, és így a történet alakulását is. Ehhez naponta kell meghozniuk az izgalmas lehetőségeket rejtő döntést a Pepsi hivatalos Facebook oldalán, reakciójelek segítségével arról, hogy merre menjen tovább, és milyen kihívást teljesítsen Saiid. Az interaktív Facebook realityhez a játékot és annak menetét bemutató kisvideók is készültek.

 

 

„Amikor csak tehetem, utazom, hogy minél több kultúrát, embert ismerhessek meg, így nem is volt kérdés, hogy igent mondok a Pepsi felkérésére és az Európán átívelő kalandra. Kíváncsi vagyok, milyen döntéseket hoznak helyettem a játékban résztvevők, és mennyiben fog változni a focihoz való hozzáállásom, hiszen most elmerülhetek a focirajongók világában, a focis hagyományokban itthon és Európa számos országában” – mondta el Saiid, a Pepsi utazó kampányának főhőse. 

 

A Pepsi minden hétköznapi és különleges pillanatot megél, különös tekintettel azokra a momentumokra, amikor arról kell döntenünk, belevágunk-e egy kalandba, követjük-e a szenvedélyünket anélkül, hogy bármi is visszatartana bennünket. A márka és nem mindennapi kampánya ezekre az izgalmas, pozitív kimenettel bíró döntésekre, kalandokra helyezi a hangsúlyt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

ENSZ oktatási díjat nyert a Corvinus egyetem pedagógiai innovációja

Csaknem 100 ország közül kapott nemzetközi elismerést kedden a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója és Science Shopja. Az ENSZ felelős üzleti oktatásért létrejött kezdeményezése (PRME) marketing kategóriában díjazta a magyar intézmény képviselőit a fenntartható fejlődést elősegítő, innovatív oktatási módszert alkalmazó kurzusért.

2024. június 19. 16:45

Gyorsan halad az AI elfogadása, de a szervezeti változás kulcsfontosságú a skálázáshoz

A mesterséges intelligencia technológiákra fogékony vállalatok már túljutottak a generatív mesterséges intelligencia iránti rajongás szakaszán, és azon dolgoznak, hogy a leghatékonyabban leküzdjék a bevezetést akadályozó tényezőket. A Deloitte legfrissebb kutatásában megkérdezettek közel háromnegyede a következő két évben a generatív AI miatt kíván változtatni a tehetségmenedzsment stratégiáján, különös tekintettel a munkafolyamatokra, a képzettség növelésére és az átképzésre.

2024. június 19. 15:18

A CSRD feladja a leckét a vállalatoknak

Bár a cégek többsége (63%-a) bizakodó azzal kapcsolatban, hogy felkészült lesz az EU kötelező vállalati fenntarthatósági jelentéstételről szóló irányelve, a CSRD-követelmények teljesítésére, de sokan még nem igazán tudják, hogyan - derül ki a PwC első alkalommal elkészített Global CSRD Survey kutatásából.

2024. június 19. 13:19

TheFence: a jogosultság mindent visz!

Mérföldkő az informatikai biztonság területén elismert amerikai-magyar tulajdonú XS Matrix életében, hogy az IBM és az Oracle után Vágvölgyi Zoltán kereskedelmi igazgatóként a kiberbiztonsági startuphoz igazolt. Feladata többek között, hogy a vállalati hozzáférések felderítésére, felülvizsgálatára, elemzésére fejlesztett THEFENCE megoldás hazai és nemzetközi piaci jelenlétét tovább erősítse.

2024. június 19. 11:42

Végleges döntés született az OXO Technologies hollandiai székhelyáthelyezéséről

Az OXO Technologies Holding közgyűlése második döntésével is jóváhagyta a Társaság székhelyének áthelyezését Budapestről a hollandiai Rotterdamba, mely döntés így véglegesnek tekinthető. A székhelyáthelyezés jogi folyamata ennek megfelelően a következő hónapokban zárul, mindez azonban nem érinti a Társaság részvényeinek BÉT Xtend piacon történő kereskedését, amely ez alatt az időszak alatt és a székhelyáthelyezést követően is folyamatos marad.

2024. június 19. 10:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30