Startupból kiberbiztonsági nagyvállalat - 30 éves az ESET
Idén ünnepli 30 éves fennállását az ESET. A kiberbiztonsági vállalat a világ különböző pontjain különféle eseményekkel igyekszik megünnepelni a jubileumot, amelyek bemutatják, hogy a vállalat milyen utat járt be az elmúlt évtizedekben, és miként szeretné folytatni az innovációt és a növekedést a jövőben. Ennek egyik állomásaként az ESET hazai képviselete, a HelloWorld informatikai táborral idén is együttműködve, ezúttal egy játékkal szólítja meg a jövő generációját, akik kiemelten fontos szereplői a folyamatosan változó digitális világnak.
Az ESET nagy utat tett meg 1987 óta: kis startup cégként kezdte, majd a szerény kezdetek után hamar erős és stabil biztonsági vállalattá fejlődött, amely mára már 200 országban van jelen a világ minden táján. Az ESET az évek során folyamatos növekedést produkált, és pillanatnyilag a világ egyik legnagyobb magánkézben lévő IT-biztonsági vállalkozása. Az ESET jelenleg 12 fejlesztőközponttal rendelkezik, ahol szakemberei folyamatosan fejlesztik és korszerűsítik a cég biztonsági megoldásait.
„Mi erősen hiszünk abban, hogy a technológia annyira jó, amennyire a mögötte álló szakértők. Közel 1500 embert foglalkoztatunk és továbbra is vonzóak vagyunk a tehetséges, elhivatott és szenvedélyes szakemberek számára, akik nálunk szeretnék kiterjeszteni tudásukat” – mondta Richard Marko, az ESET vezérigazgatója. „Az elmúlt 30 évben számos biztonsági problémát oldottunk meg a proaktív technológiák és a mesterséges intelligencia segítségével. A továbbiakban is az innovációra helyezzük majd a hangsúlyt, hogy a piac legjobb biztonsági megoldásaival rukkolhassunk elő.”
A lehető legjobb védelem folyamatos elérésének érdekében az ESET jelentősen kibővítette portfólióját az évek során, így a rosszindulatú programok detektálása mellett olyan új megoldások is megjelentek a vállalatnál, mint a hálózati minta elemzés, titkosítás, adatmentés, kétfaktoros azonosítás, vagy a sérülékenységek hibajavításainak központi kezelése. Az ESET, biztonsági megoldásainak folyamatos kiterjesztése által jól mutatja elkötelezett szándékát, hogy a jövőben is a lehető leghatékonyabb védelmet biztosítsa felhasználóinak.
Az ESET világszerte különböző aktivitásokkal ünnepli 30. születésnapját. A vállalat számára nagyon fontos a fiatalok támogatása, akiket az ESET a jövő innovációja kulcsának tart és folyamatosan igyekszik a biztonságtudatos felhasználói magatartás felé terelni. Ennek jegyében az ESET hazai képviselete, a Sicontact Kft. évek óta támogatja a HelloWorld informatikai tábort és ez most sincs másként. Azonban idén egy rajzverseny is kapcsolódik az eseményhez, amelynek nyereményeként 8 gyermek ingyenes részvételt nyer az idei, júniusban kezdődő táborok valamelyikére, ahol a résztvevők a játékos programozási feladatok mellett a biztonságos internethasználattal és a biztonságtudatos felhasználói viselkedés alapjaival is megismerkedhetnek.
A játékról további információt a kiírás weboldalán olvashatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi verseny a kiberbiztonsági szakma fiataljainak
- ESET kutatás: alááshatják a kiberbiztonsági veszélyek a digitális gazdaság menetelését?
- A legfontosabb lépések a Wanna Cry zsarolóvírus elkerüléséhez
- A Kaspersky Lab közleménye az izraeli kormányzati kibertámadás kapcsán
- Jelentős változás jöhet a jelszavak területén
- Zseblámpa alkalmazásba rejtett trójai programot fedezett fel ez ESET
- Kihívások az egészségügyben – A zsarolóvírusok csak a jéghegy csúcsa
- Feltört felhasználói fiókokkal zsarolják az Apple vállalatát
- Újból felbukkant a zsarolóvírust terjesztő Nemucod trójai
- Hamis alkalmazások fenyegetik a Minecraft játékosokat a Google Play áruházban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.