Ismét Business Superbrands díjat kapott az ABB Kft.
Az automatizálás és energetika területén vezető svéd-svájci ABB hazai leányvállalata, az ABB Kft. immár harmadszor nyerte el a tekintélyes Business Superbrands díjat.
Idén tizenharmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands és Business Superbrands szakmai díjakat.
A bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a cégek eddigi sikerességét és hitelességét. A díj célja kettős: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása.
A bizottság döntése alapján az ABB Kft-t harmadjára is érdemesnek találták a Business Superbrands elismerésre.
A Business Superbrands díj a világ legjelentősebb B2B márkaértékelési rendszere, melynek szakértői bizottságai a világ közel 90 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A bizottság elé kerülő lista a Bisnode adatbázisa alapján, és a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 4000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
A Bisnode Rating mutatószám a hivatalos források (NAV, cégbíróság stb.) adatai mellett beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat (mérlegadatok, eredmény-kimutatás, trendek, továbbá a cég vagy szervezet fizetési fegyelmét, demográfiai adatait, tevékenységét, méretét, tulajdonosait). A módszertan olyan cégminősítést biztosít, ami egyedülálló előre jelző képességű a magyar piacon.
„Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy idén immár harmadszorra nyertük el a Business Superbrands díjat. A díj hozzájárul az ABB márka hírnevéhez a hazai piacon: ügyfeleink felé jelzésértékű, hogy az ABB egy erős márka, amely innovatív megoldásaival segíti őket, hogy fenntartható eszközökkel növeljék termelékenységüket” - mondta el Taira-Julia Lammi, az ABB Kft. ügyvezetője a díj átvételének alkalmából.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB 30%-kal csökkentette az olasz vízmű üzemeltetési költségeit energia-gazdálkodási megoldásával
- Sakkjátszma kizárólag szemmozgással vezérelt ABB robot segítségével
- Az ABB villámtöltő-technológiát szállít az Egyesült Királyság első elektromos buszaihoz
- Értékelték az LG webOS 3.5 platform személyes adatvédelemben nyújtott kiemelkedő képességeit
- Dubaj fenntartható városa az ABB inverterein keresztül a napból nyeri a villamos energiát
- Az ABB és az IBM együttműködik a mesterséges intelligencia-alapú ipari megoldások fejlesztésében
- Az ABB bemutatta a digitális kor ügyfél-előnyeit a 2017-es Hannoveri Ipari Vásáron
- Az ABB innovatív transzformátorok szállításával támogatja a fenntartható közlekedést Ausztriában
- Az Epson készüléke nyerte a legjobb fotónyomtatóért járó TIPA-díjat
- Az ABB folytatja az átalakítást
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.