Olaszországban indul el az első hivatalos olimpiai mobilközvetítés
A Discovery Communications és a TIM bejelentette, hogy olimpiai partnerségi megállapodást kötött. Ez a megállapodás az első az olyan digitális alapú partnerségek sorában, melynek keretében az európai mobilszolgáltatók számára exkluzív és testre szabott tartalmak válnak elérhetővé. A TIM előfizetői így az olimpia minden fontos pillanatát élvezhetik majd.
„Az Olaszország legnagyobb mobilszolgáltatójával kötött partnerség eredményeképpen nézők millióihoz tudjuk eljuttatni az olimpiai játékok egyedi élményét – mondta Jean-Briac Perrette (President, CEO, Discovery Networks International). – Ez a világon az első ‘hivatalos mobil műsorszolgáltatói’ megállapodás (Official Mobile Broadcaster), amely révén a rajongók exkluzív tartalmat kaphatnak az olimpiákról, úgy és ott, ahogyan és ahol ők szeretnék.”
A „hivatalos mobil műsorszolgáltatói” partnerség azt jelenti, hogy a TIM exkluzív lehetőséget kap az olimpiai öt karika használatára saját márkájával együtt. A márkázott, 24/7 elérhető csatorna újfajta nézői élményt nyújt: láthatóak lesznek az olimpia legfontosabb pillanatai, a legfrissebb hírek és exkluzív rövid tartalmak is, amelyeken keresztül a nézők követhetik hazai hőseiket – otthon, online és menet közben is.
Az első ilyen partnerség fontos lépés a Discoverynek, hogy újradefiniált, testre szabott és helyben releváns tartalmat kínáljon az összes képernyőn, és így nézői számára egyedi olimpiai élményt nyújtson.
Az úttörő megállapodás révén a TIM márkája 2018-2020 között közvetlenül is kapcsolódhat az olimpiai mozgalomhoz, a februári pjongcsangi téli olimpiától kezdődően. A TIM ügyfelei valós időben értesülhetnek a hazai olimpiai hőseikről szóló legfrissebb információkról és hírekről.
A TIM előfizetői emellett Eurosport Player-hozzáférést is kapnak, ahol a legrangosabb sportesemények – a FINA úszó világbajnokság, az IAAF atlétikai világbajnokság, a Grand Slam tenisztornák (francia nyílt teniszbajnokság, US Open, ausztrál nyílt teniszbajnokság), a három nagy kerékpáros körverseny (Giro d’Italia, Tour de France, Vuelta de Espana) és a télisport-szezon – többdimenziós, immerzív élményét élvezhetik. Az alkalmazáson keresztül az olimpiai játékok minden pillanata elérhető lesz, exkluzív VR és AR tartalmakkal, 360 fokos élménnyel, 30 újabb közvetítési ponttal – minden pillanatban, minden szögből.
Kapcsolódó cikkek
- Korlátlan közösségi élmény mindenkinek
- Június közepétől az EU országaiban már belföldi árakon barangolhatunk
- Korlátlan mobilinternet a Telenortól
- Roland Berger tanulmánya a mobilszolgáltatók kihívásairól, és azok lehetséges megoldásairól
- Elindította a 4G Hangot a Magyar Telekom
- Hatalmas adatforgalmat ad az első három hónapra a Vodafone Red
- A Telekom gyökeresen átalakítja mobil portfolióját, és rugalmas, személyre szabható tarifarendszert vezet be
- A Telenorhoz igazolt a Magyar Vöröskereszt
- A Vodafone továbbra is újító marad
- Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.