Európában is elérhető a Fujitsu digitális kor igényeire szabott Finplex pénzügyi megoldása
A Fujitsu bejelentette Finplex pénzügyi megoldása európai bevezetését. A praktikus eszközkészlettel a pénzügyi szektor szereplői testre szabott digitális pénzügyi szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek a hosszú távú üzleti növekedés érdekében.
A Finplexszel a pénzintézetek az ügyfelek számára vonzóbb, innovatív ajánlatokat állíthatnak össze. A Fujitsu MetaArc digitális üzleti platformjára épülő megoldás a felhőalapú, big data és különféle fejlett technológiák (IoT, mobil és mesterséges intelligencia) adatforrásainak integrálásával segíti a személyre szabott információk gyűjtését. Mivel a megoldás az üzleti célok, tervek, költségkeretek, termék- és szolgáltatáskínálat szempontjából is egyedi igényekre szabható, hamarabb elfogadottá válhat az ügyfelek körében.
A Finplex lehetővé teszi az innovatív digitális pénzügyi szolgáltatások gyors létrehozását
A Fujitsu Finplex kínálatát jelenleg a Finplex „FrontSHIP” ügyféloldali pénzügyi szolgáltatási platform és alkalmazásprogramozási interfészek (API) alkotják. Ezek kombinálásával gyorsabban és hatékonyabban, minimális rendszerfejlesztéssel bevezethetők az új szolgáltatások, és a pénzintézetek más szervezetekkel együttműködve, minimális erőfeszítéssel dolgozhatják ki innovatív ajánlataikat.
Blockchain
A Fujitsu Finplex pénzügyi megoldása a digitális valutára (pl. Blockchain) épülő fizetési szolgáltatásokat is támogatja. A Blockchain a tranzakciók hitelességének ellenőrzése, az adatok követhetősége és a folyamatos rendelkezésre állás révén jó eséllyel forradalmasíthatja a fizetési üzletágat. A Finplex Blockchain-alapú mobilfizetési megoldásával az ügyfelek készpénz és kártya használata nélkül, regionális vagy közösségi valutában fizethetnek.
„A pénzintézetek egyre nagyobb nyomás alatt próbálnak több értéket teremteni és kifogástalan, gyakorlatias ügyfélélményt nyújtani ügyfeleiknek. Az ügyfelek mindennapi életének több területén is megbízható partnerként kell pozicionálniuk magukat. A digitális technológiák, köztük a big data és a mesterséges intelligencia kulcsszerepet fognak játszani ebben a folyamatban. Finplex megoldásainkkal a pénzintézetek könnyebben felhasználhatják ezeket a technológiákat vonzó szolgáltatások kidolgozására” – nyilatkozta Elenice Macedo, a Fujitsu pénzügyi szolgáltatási megoldásokért, iparági konzultációért és szoftvermegoldásokért felelős EMEIA-régióbeli vezetője.
A Fujitsu a június 26. és 28. között Dániában, Koppenhágában megrendezett Money 20/20 konferencián mutatta be a Finplex pénzügyi megoldással kapcsolatos esettanulmányait. A bemutatott digitális banki ökoszisztéma jól szemléltette, hogyan lehet a digitális csatornák segítségével több kapcsolattartási pontot és újszerű élményt nyújtani az ügyfeleknek a pénzügyi szolgáltatások piacán.
A Fujitsu digitális pénzügyi szolgáltatásait választó pénzintézetek az alábbi fő előnyökre számíthatnak:
- Ügyfeleik sokféle pénzügyi szolgáltatást érhetnek el idő- és térbeli korlátok nélkül – az API-k használatának és a különféle iparágak által közösen megalkotott pénzügyi szolgáltatásokból létrehozott digitális banki ökoszisztémának köszönhetően.
- Gyorsan bevezethetik új szolgáltatásaikat a különféle csatornákban, új kapcsolattartási pontokat hozhatnak létre ügyfeleiknek, és újszerű ügyfélélményt kínálhatnak a meglévő rendszerek optimális hasznosítását segítő API-kkal.
- Ügyféligényekre szabott tájékoztatást és szolgáltatásokat nyújthatnak. A mesterséges intelligencia és a big data felhasználásával alaposan megvizsgálhatják, mit szeretnének az ügyfelek, és megerősíthetik kapcsolataikat más pénzintézetekkel és a végfelhasználó ügyfelekkel.
Kapcsolódó cikkek
- A legújabb PRIMEFLEX a kulcs a jövőbiztos IT-infrastruktúra gyors bevezetéséhez
- A Fujitsu új ár-teljesítmény rekordot állított fel
- A Fujitsu kutatása feltérképezi a digitális oktatáshoz vezető utat
- A Fujitsu immár ötödik éve az élen a Gartner szerint
- A Fujitsu rendkívül biztonságos biometrikus azonosítómegoldást vezet be Active Directory környezetekhez
- A Fujitsu ETERNUS All-Flash tárolója felgyorsítja a digitalizációt
- A Fujitsu optimalizálja az SAP-környezeteket a digitális világ követelményei szerint
- A Fujitsu új AI-alapú mélytanulási technológiája új megvilágításba helyezi a társadalom valós problémáit
- A Fujitsu ügyfeleit már robotok szolgálják ki
- A digitális átalakulás nyugtalanítja a pénzügyi szektor vezetőit
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.