Megújul a Lila Füge
Online gasztro magazinként működik tovább Havas Dóra blogja
A boldogság otthon készül. Ezt vallja Havas Dóra is vagy ahogyan sokan ismerik Lila Füge, aki mindig is a főzés szerelmese volt, ezért is fogott bele egy blog írásába. A hobbi lassan munkává nőtte ki magát, a szenvedély azonban megmaradt, olyannyira, hogy a Lila Füge a napokban újjászületett és még több, még izgalmasabb recepttel, konyhai tippel várja az olvasókat. A megújult online magazin célja, hogy a főzés és sütés vidám, kreatív és örömteli oldalát mutassa be számunkra.
Havas Dóra 2006-ban kezdett el blogot írni, ahogy ő mondja, a főzéssel kapcsolatos közléskényszerének csatornája volt a Lila Füge. Néhány évig ez így is maradt, ám a főzés iránti szenvedély szépen lassan kezdte teljesen átformálni életét. Már nem csak az ételek elkészítése vagy éppen kikísérletezése érdekelte, de azok befotózása is, hogy minél érzékletesebben adhassa át szépségüket. Az évek alatt rengeteget tanult, formálódott ízlése és finomodott látásmódja, aminek köszönhetően a Lila Füge ma már nem csak egy blog, annál sokkal többről szól: szép dolgok teremtéséről a gasztronómián belül.
„Nehéz volt felismerni, hogy mindaz, amit kitűztem célul már nem lehet egyszemélyes felállásban megvalósítani. Egyre többen noszogattak, bíztattak és kérték, hogy legyen több videó, több cikk, több recept, ötlet és tanács. Most jött el annak az ideje, hogy ezt teljesíteni tudjam, illetve tudjuk” – árulta el Dóra. „A Lila Füge oldal mostantól nem blogként működik tovább, hanem folyamatosan frissülő online magazin formájában, szerkesztőséggel a háttérben, tartalmilag pedig az eddigiek tovább gondolt változata lesz” – tette hozzá Dóra, aki azt is elmondta, igyekeznek megtartani mindent, ami eddig jó volt és hozzátenni azt, amiből nem volt elég. Bízik benne, hogy minden eddiginél jobban fogják szeretni az oldalt azok, akik eddig is, sok éven át kitartottak a márka, a receptek és az életérzés mellett.
A lilafuge.hu online gasztro és lifestyle magazin célja, hogy bemutassa számunkra a sütés és főzés vidám, kreatív és örömteli oldalát. A folyamatosan frissülő oldal pedig nem csak a gyakorlott kuktáknak tartogat izgalmas tippeket és tanácsokat, de néhány perces kisvideók segítségével még azok is könnyedén elkészíthetik a recepteket, akik csak most ismerkednek a gasztronómia rejtelmeivel.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon is új honlappal jelent meg a Vredestein
- Elindult a HelloWorld Online
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- Megújult az NMHH honlapja
- Weboldal indult a férfi-női bérkülönbség csökkentéséért
- Már több mint 200 hazai étterembe foglalhatunk asztalt a neten is
- Kisebb forgalmat és kevesebb vevőt hozhat a vállalkozásoknak a Chrome és a Firefox újítása
- Mi az a szex? Ha lefeküdtünk, akkor járunk?
- Hogyan legyünk biztonságban a közösségi oldalakon?
- Karanténba zárja jövőre a nem biztonságos oldalakat a Google
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.