Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában
A Social Command Center (SCC) következő generációs ügyfélszolgálati megoldáshoz bevezetett kognitív technológiák sokoldalúbb, intelligensebb és felhasználóközpontúbb modellt valósítanak meg, és több támogató csatorna kombinálásával gondoskodnak az egységes felhasználói élményről.
A kognitív technológiák – például a mesterséges intelligencia (AI) és a hangalapú biometria – használata központosítja, modulárissá teszi az SCC működését, és szervesen beépíti a megoldást a Fujitsu digitális munkahelyi (Digital Workplace) kínálatába. Ily módon a felhasználó vállalat egyszerűbben kit tud szolgálni sokféle felhasználói élményt és igényt. Az új Fujitsu SCC technológiái a virtuális személyi asszisztenseknél megszokott egységes, sokoldalú és személyes kiszolgálással kombinálják a felhasználóbarát természetes nyelvi felület egyszerűségét és használati jellemzőit – így biztosítva értékes üzleti eredményeket a végfelhasználók támogatása terén.
Amint az a Fujitsu által „A következő generációs ügyfélszolgálatok fehér könyve” (The White Book of Next-Generation Service Desks) címmel kiadott tanulmányból is kiderül, napjaink technológiához értő felhasználói átlátható támogatási modelleket szeretnének igénybe venni a felmerülő IT-problémák elhárításához, és elvárják, hogy proaktív algoritmusok avatkozzanak be a problémák megoldása, vagy még inkább megelőzése érdekében. A Fujitsu az SCC kidolgozásával reagált erre az igényre. Ez az ügyfélszolgálati megoldás felhőalapú technológiák, fejlett gépi tanulás és prediktív analitika segítségével enyhíti a végfelhasználókat érintő technológiai problémákat. Fejlett virtuális személyi asszisztens funkciója bármilyen eszközről elérhető, és többféle csatornán keresztül, interaktív módon, természetes nyelven kommunikál a felhasználókkal.
A Fujitsu Social Command Center egyszerűsített, személyre szabott felhasználói élményt nyújtva támogatja a kérések bővülő körét, és segíti a mindennapi IT-problémák (pl. jelszó elfelejtése) megoldását – automatizáció, virtuális ügyintézők és kognitív tanulás alkalmazásával. Az SCC intelligens portálként működik, 14 nyelven chatelő virtuális ügyintézőkkel. A hangfelismerési funkció bevezetése az év későbbi szakaszában várható. A felhasználói hangminták felismerése már jelenleg is támogatott azokban a helyzetekben, amikor biometrikus azonosításra is szükség van az egyszeri bejelentkezés mellett.
A Social Command Center mesterséges intelligenciával teremt üzlet értéket
A Fujitsu becslése szerint az SCC akár 40 százalékkal is csökkentheti az ügyfélszolgálati ügyintézőkhöz befutó hívások számát.
„A Fujitsu Social Command Centerben az ember úgy chatel a virtuális ügyintézőkkel, akár a kollégáival. A virtuális ügyintézők megértik a természetes nyelven érkező kéréseket, és így képesek például repülőjegyet rendelni, szállodát foglalni, nyomon követni a kérés aktuális állapotát, sőt akár a munkaidő-elszámolást is kitölteni” – magyarázza Conway Kosi, a Fujitsu menedzselt infrastruktúraszolgáltatásokért felelős vezetője az EMEIA-régióban. „Célunk, hogy a virtuális ügyintézők előbb-utóbb átmenjenek a Turing-teszten, azaz a hívó fél ne ismerje fel, hogy géppel beszél. A gyakori támogatáskérések kiszolgálásának automatizálásával lehetővé tesszük, hogy az élő ügyintézők minden eddiginél gyorsabban reagáljanak a bonyolultabb támogatási igényekre.”
Ár és piaci bevezetés
A Fujitsu Social Command Center már jelenleg is elérhető. A megoldás árát egyedileg, a nyújtandó szolgáltatások körétől függően kalkuláljuk.
Kapcsolódó cikkek
- A legújabb PRIMEFLEX a kulcs a jövőbiztos IT-infrastruktúra gyors bevezetéséhez
- A Fujitsu a digitális világ igényeihez igazította szerverportfóIióját
- Dariusz Kwieciński a Fujitsu új kelet-európai vezetője
- Európában is elérhető a Fujitsu digitális kor igényeire szabott Finplex pénzügyi megoldása
- A Fujitsu új ár-teljesítmény rekordot állított fel
- A Fujitsu kutatása feltérképezi a digitális oktatáshoz vezető utat
- A Fujitsu immár ötödik éve az élen a Gartner szerint
- A Fujitsu rendkívül biztonságos biometrikus azonosítómegoldást vezet be Active Directory környezetekhez
- A Fujitsu ETERNUS All-Flash tárolója felgyorsítja a digitalizációt
- A Fujitsu optimalizálja az SAP-környezeteket a digitális világ követelményei szerint
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.