MKB Bank: teljes siker az online számlanyitás!
Az MKB Bank a nagybankok közül elsőként, július 20-án - a szolgáltatást szabályozó jogszabály hatályba lépésének napján - indította online számlanyitási szolgáltatását. Az azóta eltelt rövid időszak alatt több mint száz új ügyfél nyitott számlát személyes megjelenés nélkül, a videó chat funkciónak köszönhetően.
Online szerződéskötés esetén a lakossági ügyfelek azonosítása és a szerződéskötés személyes megjelenés nélkül, videó chat funkción keresztül történik. Az MKB Bank ezt követően akár 2 órán belül megnyitja a bankszámlát, ezzel egyidejűleg megküldi az azonosítókat, amelyekkel az ügyfelek hozzájuthatnak az MKB PAY-be virtualizált MasterCard bankkártyájukhoz, így a szolgáltatás szinte azonnal használható.
Az MKB Bank online számlanyitás szolgáltatása a világ bármely pontjáról igénybe vehető. Az első hónap tapasztalatai alapján elsősorban a budapesti, valamint a nyugat-magyarországi régióban, Debrecen és Miskolc környékén népszerű a szolgáltatás. Napszakot tekintve hétköznap délelőtt 10 és 11 óra között, délután 16 és 17 óra között voltak a legaktívabbak az ügyfelek az online számlanyitás szolgáltatás igénybevételekor.
Hetényi Márk, az MKB Bank Digitális stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettese: „Az MKB Bank élen jár a legújabb digitális technológiák banki bevezetésében. Április elején döntöttünk arról, hogy - amint a jogszabályok lehetővé teszik - bevezetjük a videó chaten keresztül történő ügyfél-azonosítást. Kiváló digitális szakember gárdánknak és partnereinknek köszönhetően biztosak lehettünk benne, hogy rövid idő alatt be tudjuk vezetni a szolgáltatást. Az ügyfelek online számlanyitás iránti érdeklődése minden várakozásunkat felülmúlja. Az MKB Bank rendszere pontosan és kiegyensúlyozottan működik, hétköznapokon tartjuk a két órán belüli számlanyitást. Büszkék vagyunk arra, hogy egy hónap elteltével ennyi új ügyfelünk van, akik szolgáltatásunkkal kapcsolatban pozitív visszajelzéseket adnak.”
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.