A Viber „Üzenet törlése” funkcióját több mint 5 milliárd alkalommal vették igénybe a világon
Második évfordulóját ünnepli a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Viber „Üzenet törlése” funkciója. A vállalat legfrissebb adatai szerint a 2015 novemberi hivatalos bevezetés óta a felhasználók eddig összesen ötmilliárd alkalommal töröltek üzenetet beszélgetéseikből.
Az „Üzenet törlése” funkció segítségével a felhasználók privát beszélgetéseikben és csoportos üzenetváltásaikban is azonnal törölhetik véletlenül elküldött üzeneteiket vagy fényképeiket. A Viber egyedi funkciója biztosítja a felhasználók számára, hogy elküldött üzeneteiket két héten át bármikor visszavonhassák, még akkor is, ha azokat a másik fél már elolvasta. A Viber értesíti is a beszélgetések résztvevőit arról, ha valaki eltávolított egy üzenetet. A vállalat tervei között szerepel a funkció továbbfejlesztése a közeljövőben.
Bárkivel előfordulhat, hogy a Küldés gomb megnyomása után veszi észre: nem a megfelelő személynek küldte el üzenetét vagy megbánta azokat a szavakat, amelyeket a másik félhez intézett. A Viber ebben a helyzetben is megérti felhasználóit: az applikáció az „Üzenet törlése” funkcióval siet a segítségünkre, így már nem kell aggódnunk azon, ha véletlenül a főnökünknek küldünk el egy másnapos képet magunkról.
Innovatív technológiáinak köszönhetően a Viber piaci standardot teremtett az iparág más szereplői számára is. A platform legutóbbi jelentős újdonsága a csevegőbővítmények bevezetése volt 2016 végén, amelynek telepítése után a felhasználók olyan exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá, mint a YouTube, Spotify, Vice, Booking.com és GIPHY anélkül, hogy el kelljen hagyniuk beszélgetéseiket. A bővítmények segítségével könnyedén kereshetik, megoszthatják és élvezhetik kedvenc tartalmaikat, többé nincs szükség váltogatásra a különböző applikációk között.
„A Vibernél büszkék vagyunk arra, hogy felhasználóink számára olyan innovatív megoldásokat biztosíthatunk, mint az „Üzenet törlése” funkció. Nagyon szeretjük hallani felhasználóink tanulságos történeteit is arról, miként mentette meg őket a Viber egy-egy kínos szituációtól. Hízelgő számunkra, hogy más alkalmazások is a Viber által megkezdett útra léptek, és bevezették saját platformjukon is a funkciókat, amelyek a Viberen már elérhetőek voltak. Biztos vagyok benne, hogy az idei évben megújított, rendkívül népszerű csevegőbővítményünkre és az ezt követő újdonságainkra a jövőben is referenciaként fognak tekinteni a telekommunikációs piacon.” – mondta Djamel Agaoua, a Viber vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Egy hónapja startolt a Sendee
- Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül
- Testreszabott feladatkiosztás az emeléstechnikai szektorban
- Azonnali készülékelemzést és gyártóüzemi együttműködést biztosító új eszközöket fejlesztett a Rockwell Automation
- A Femina.hu már Viberen keresztül is elérhető
- Sendee: futárnak lenni menő
- A Viber megkönnyíti felhasználói életét
- A Rakuten Viber felvásárolta a Chatter Commerce-t
- Viber matricák és csevegőrobot is segíti az idei Szigetlakók kommunikációját
- A Kaspersky Lab Battery Life-fal nem merül le az androidos telefon