Már csak 5 nap van hátra ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezéséből!
Október 15-ig (vasárnapig) lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a kizárólag magyar nyelvű weboldalakat.
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés idén is folytatódik rövidített menetrenddel, de a szokásos feltételekkel. Novemberben derül fény arra, hogy a neves szakmai zsűri által számos kritérium alapján vizsgált weboldalak közül, melyek lesznek a 2017-es ’Az Év Honlapja’ pályázat legjobbjai. Dizájn, impresszió, innovatív megoldások, az interaktivitás jelenléte, kategóriának megfelelő és naprakész tartalom, áttekinthetőség, reszponzivitás, kreativitás – ezek a fő szempontok, amelyek alapján értékelik a nevezetteket.
A szervezők október 15-ig várják a nevezéseket, az eredményhirdetés pedig november 15-én lesz az Országos Marketing Konferencia keretein belül, ahol kiderül, mely cégek kreatív megoldásai érdemlik ki a 2017-es ’Az Év Honlapja’- díjakat.
A pályázókról később az ismert szakemberekből álló zsűri dönt majd. Ezenkívül minden nevező esélyes a Közönségdíjra, melyre a legtöbb Facebook szavazat gyűjtésével bizonyíthatja rátermettségét. Mozgósítsd és mérd fel te is közösséged erejét!
Bővebb információ a www.azevhonlapja.hu oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- Indul az idei InnoMax Díj
- Rádiós döntések a Médiatanács ülésén
- Az év középiskolai tanári csapata a digitalizációért
- Ismét lehet pályázni az ABB női műszaki egyetemi hallgatók részére kiírt mentorprogramjára
- Harmadszor írják ki a fiatal vezetők díját
- Már csak 3 hétig nevezhetsz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- Kerestetik az év projektektmenedzsere
- Kiválasztották a Siemens Press Award 2017 hazai győzteseit
- Kihirdették az „Év információbiztonsági szakdolgozata” címet
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.