Díjmentesen tanulnak PPC-t és SEO-t az anyák
A Klikkmánia képzésének célja, hogy lehetőséget adjon a szülési szabadságról visszatérő anyáknak, akik amellett, hogy fejlődni és tanulni szeretnének, fontosnak tartják, hogy minél több időt tölthessenek gyermekükkel.
Az ügynökség vezetői szülőként szembesültek azzal a problémával, hogy ez a célcsoport nincs fókuszban a munkaerőpiacon, és nehéz visszakerülni a munkahelyekre. Éppen ezért született meg a Klikkmánia Akadémia ötlete egyfajta társadalmi felelősségvállalásként, hogy segíthesse a munkahelyi kihívásokra vágyó anyákat abban, hogy gyakorlatorientált képzést kaphassanak térítésmentesen.
Az online marketing világa szinte naponta változik, ezért nagyon fontos az aktuális tudás megszerzése, amit Magyarország első Google Partneri minősítéssel rendelkező ügynökégétől sajátíthatnak el a résztvevők. Az oktatás egyedülálló a szakmai szegmensben, hiszen több héten át intenzív tanfolyamot nyújt teljesen díjmentesen. A heti két napos 3-4 órás képzés két hónapig tart, az első hónapban elméleti, míg a másodikban gyakorlati ismeretekre tehetnek szert az anyukák. A PPC és a SEO a marketing legfelkapottabb területének számít, így a legtehetségesebbek lehetőséget kapnak arra, hogy tudásukat hosszútávon kamatoztathassák az ügynökségnél családbarát környezetben. A 4, 6, vagy 8 órás pozíciók, akár 3-4 home office nappal kiegészülve többek között olyan ügyfelek kampányainak menedzselésére adnak lehetőséget, mint a Nestlé, a Profession vagy az Erste Bank.
„A Klikkmánia Maternity programja még csak pár hete indult, de már most érezzük pozitív hatásait, és a résztvevők fejlődését. A PPC és a SEO marketing területe rengeteg kihívást rejt magában, és bár a legtöbben teljesen nulláról kezdték a képzést, minden alkalommal egyre közelebb kerülnek a szakmai fortélyok elsajátításához. Reméljük, a jövőben egyre több díjmentes képzést tudunk indítani, és még több anyának, családnak tudunk segíteni a munka világába történő visszatérésben” - mondta el Asztalos Levente, a Klikkmánia ügyvezetője.
Tihanyi Annamária, a Klikkmánia Akadémia résztvevője elmondta: „Boldog voltam, amikor megtudtam, hogy bekerültem a csapatba és elmélyedhetek az online marketing csodálatos világában. Eddigi tapasztalataim szerint ez egy logikusan felépített program, amelyben a tanulóknak igazán professzionális tudással rendelkező oktatók adják át a tudást oly módon, hogy azok a résztvevők is tudják tartani az ütemet, akiknek korábban azt sem tudták, hogy mi fán terem a SEO és a PPC.”
Kapcsolódó cikkek
- Az Uber sokkal tartozik a taxisoknak
- 2021-ig négyezer új informatikai fejlesztő munkába állítása kerül megvalósításra a hazai it piacon
- A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik
- Háromnaposra bővül az idei Országos Marketing Konferencia
- Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak
- Cégmarketing trendek 2017-ben
- Új szereplővel bővült az affiliate marketing piac
- Innovatív marketing és értékesítési megoldások az Oracle-től
- A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
- Egyre több hűségprogram bukik el, de létezik megoldás