Belépett az IAB-be az SAP

forrás: Prím Online, 2017. október 31. 15:23

Új taggal bővült az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott. A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám, és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.

Bár az SAP-t sokan üzleti szoftvereiről ismerik, világszerte egyre inkább a marketingszakma fontos újítójává vált. Megoldásai automatizálják a marketing, a reklám, az ügyélkapcsolati tevékenységet, és aprópénzre váltják az olyan technológiákat, mint az arcfelismerés, az előrejelző elemzések, vagy a mesterséges intelligencia. A világ legismertebb márkái, így például Nespresso, Henkel, Samsung, Arsenal FC döntöttek a német gyökerű cég marketingmegoldásai mellett, és jelenleg több hazai, nagyívű bevezetés is zajlik. 

 

„Óriási lehetőség előtt állnak a hazai vállalatok, hiszen elérhető közelségbe került számukra az olyan  ügyfélélmény megvalósítása, amelyet a vásárlók eddig csak a globális szereplőktől szokhattak meg. Mára versenyelőnyt biztosító tényezővé vált az ügyfélkapcsolatok kezelése, az omnichannel szemlélet, a digitális média hatékony menedzselése. Eme legjobb gyakorlatokat szeretnénk megosztani a hazai szervezetekkel” - emelte ki Arany János, az SAP Hybris üzletágvezetője a csatlakozás kapcsán. 

 

Közös aktivitásként több programot is tervez az IAB Hungary és az SAP, hogy elősegítsék a hazai piac versenyképességének növelését, a legújabb eszközök bemutatását.

 

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött szakmai szervezet, a Interactive Advertising Bureau hazai képviselője. A 80 tagú szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök, megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az IFA 2024-en a HONOR, a Qualcomm és a Microsoft újradefiniálta a mobilos AI-t

A HONOR az IFA 2024-en három úttörő mobil AI-megoldást mutatott be: Snapdragon X Elite platformokkal működő AI PC-t, az AI Agentet és az AI Deepfake felismerőt. A bemutatót egy gondolatébresztő panelbeszélgetés kísérte, amelyen részt vett George Zhao, a HONOR vezérigazgatója, Alex Katouzian, a Qualcomm Technologies, Inc. MCX részlegének csoport GM-je és Mark Linton, a Microsoft partnerkészülék-értékesítési alelnöke. Együtt vizsgálták az AI és a Snapdragon technológia összefonódását, és megvitatták, hogy ezek az innovációk hogyan alakítják a mobil AI jövőjét.

2024. szeptember 7. 10:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

2024. augusztus 7. 10:33