Black Friday az Extreme Digitalnál
Az Extreme Digital november 17-én sikeresen lezajlott Black Friday-án 80 ezer terméket vásároltak az akcióvadász vásárlók, akik összességében mintegy egymilliárd forintot spóroltak meg a fekete pénteki vásárlással.
Hétfő délutánra már a rendelések egyharmadát kézbesítették, egy héten belül – még a karácsonyi roham előtt - pedig a csomagok 90 százalékát házhoz szállítják. A nagy sikerre való tekintettel november 24-én akár 50%-os mértékű árengedményt kínáló őrült akciók várják majd az érdeklődőket a www.edigital.hu-n.
Az Extreme Digital fekete péntekén ezerféle kategória százezer terméke közül vásárolhattak az érdeklődők néhány perccel reggel hét óra és éjfél között a webáruház ideiglenes Black Friday szekciójában. Az akciós nap tizenhét órája alatt 80 ezer darab terméket vásároltak meg az érdeklődők, amely tavalyhoz képest jelentős, közel 20 százalékos növekedést jelent mind a rendelések száma, mind pedig az árbevétel tekintetében.
Ahol élnek magyarok, onnan rendeltek is
A legtöbb érdeklődő reggel 7 óra 20 perckor volt a webáruházban, ekkor hatvanezren böngészték a kínálatot egyidejűleg. A Black Friday a környező országok magyarlakta településeiről is jelentős forgalmat generált. Ezen kívül jelentős számú megrendelés érkezett a Londonban élő magyaroktól is, magyar címekre való kiszállítással.
A múlt heti fekete péntek vásárlói között az Extreme Digitalnál a férfiak voltal többségben (57,1%), míg a női vásárlók aránya 42,9% volt. Korcsoport szerint a legnagyobb arányban a 25-34 éves korú (34,18%), illetve a 35-44 éves korú (30%) felhasználók vásároltak ezen a napon.
Hasznos termékre és legóra bukik a magyar
Az idei év Black Friday-es slágertermékei az örök kedvenc okostelefonok mellett a háztartási kisgépek (például kapszulás kávéfőző, mikrohullámú sütő), a háztartási nagygépek (mosó-, mosogató-, szárítógépek és hűtőgépek) voltak, illetve minden korábbi éveknél nagyobb sikere volt a LEGO játékoknak is. Az idén először elérhető bútorok közül az egyik nagyméretű sarokülőgarnitúrát vásárolták nagyobb darabszámban.
A hazai vásárlók döntő többsége továbbra is a készpénzes vagy átvételkor történő bankkártyás fizetést részesíti előnyben, online bankkártyás fizetéssel a vásárlások mintegy 15%-ában rendezték az áru ellenértékét – de például a Londonból érkező megrendelések csaknem mindegyike ilyen volt.
Idén minden második vevő elmegy a termékért
A tavalyi 38%-ról 50%-ra emelkedett a bolti átvételt kérők aránya, ami azt mutatja, hogy a magyar vásárlók jobban szeretik jól megnézni vásárlás előtt és személyesen kifizetni a rendeléseket. Az Extreme Digital országszerte 17 szaküzletében biztosítja a normál méretű fekete pénteki termékek átvételét 5 napos határidővel. Személyes átvétel esetén hitelre is lehet vásárolni Black Friday-es termékeket az Extreme Digitalnál, ezt a lehetőséggel eddig a vevők 12 százaléka élt.
Minden rendben a kiszállítással
Nem lehet okuk panaszra a házhoz szállítást választó vásárlóknak sem: a fekete pénteki megrendelések első hétezer csomagja még aznap útnak indult, hétfőre pedig az összes csomag egyharmadát kézbesítették a futárok a vásárlóknak. Egy héten belül az összes Black Friday-es csomag mintegy 90%-át megkapják a vásárlók.
A nagy sikerre való tekintettel az Extreme Digital kedvezni próbál azoknak a vásárlóknak is, akiknek nem sikerült múlt héten akciósan vásárolni, ezért érdemes lesz most pénteken (november 24-én) is korán kelni, hisz több száz terméket árát újra lecsökkentik az őrült napok keretében a www.edigital.hu-n.
Kapcsolódó cikkek
- Ne hagyjuk, hogy meghekkeljék a karácsonyt!
- Black Friday: az éves forgalom negyede?
- Idén 35 ezer forintot szánnak az internetezők karácsonyi ajándékokra
- 3 millió eurót költött az üllői raktárának bővítésére és fejlesztésére idén az eMAG
- Az Ecommerce Hungary kiáll a magyar e-kereskedőkért
- A Telekomnál egész hétvégén tart a Black Friday
- Okosórák és okosotthon megoldások akár 50% kedvezménnyel
- Itt a Black Friday – közel 3,5 millióan számítanak rá
- Az eMAG-on idén akár 70 százalékos árengedményeket is találhat Black Friday napján
- Látványos eredményt hoztak az e-kereskedelemben végzett fogyasztóvédelmi ellenőrzések
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.