Már idén elérte a 2020-ig kitűzött fenntarthatósági céljai többségét a Xerox
Az energiafelhasználás, az üvegházhatást okozó gázkibocsátás, vagy a vízhasználat arányait globális szinten mérve a Xerox már ebben az évben teljesítette azokat a fenntarthatósági célokat, amelyeket az előzetes terveik szerint 2020-ig kellene.
Ez a számok nyelvére lefordítva többek között azt jelenti, hogy a 2012-es bázis adatokhoz mérve a vállalat 20 százalékkal csökkentette az energiafogyasztását és 28 százalékkal lefaragta a gázkibocsátás nagyságát, azaz 92.000 tonnával kisebb most már a széndioxid emissziójuk világszerte, mint öt évvel ezelőtt.
A környezetvédelmi intézkedések mellett a Xerox a közösségek fenntartásába is sokat invesztált az elmúlt időszakban. Ennek részeként például egy millió dollárral segítették a Xerox Közösségi Szerepvállalás Programot (Community Involvement Program), amelynek keretében több mint tízezer Xerox-os dolgozó, kilencszáznál is több projektbe kapcsolódott be önkéntesként. Ezzel párhuzamosan a cég az ötven országban, tizenkilenc nyelven elvégzett vállalati kultúra kutatásának megállapításai alapján továbbfejlesztette azokat a belső csatornákat is, amelyeken keresztül a munkavállalók visszajelzést adhatnak a munkájukról a vezetőknek, döntéshozóknak, illetve nagy hangsúlyt fektetett arra is, hogy az ügyfelekkel közös workshopok keretében együtt keressék, kutassák azokat a megoldásokat, amelyekkel a digitalizációt támogató termékek, szolgáltatások állíthatóak elő a hatékonyságnövelés, és a jobb munkavégzés érdekében.
A Xerox dolgozók erőfeszítéseit, jó üzleti folyamatait elismeréssel fogadták az eredményeiket megítélő független szervezetek is. Idén a rangos Corporate Responsibility Magazin a Xerox-ot immár kilencedik egymás utáni évben beválasztotta a Száz Legjobb Felelős Vállalat közé, illetve szintén ebben az évben az etikus üzleti folyamatok mellett kiálló és azok elterjedését elősegítő Ethisphere Institute a világ legetikusabb vállalatai közé is besorolta a céget. Ennek köszönhetően a Xerox egyike lett annak a tizenhárom vállalatnak, amely ezt a kitüntetést az intézet megalapítása óta, azaz immár tizenegy esztendeje folyamatosan elnyeri.
Kapcsolódó cikkek
- Üzletileg is jövedelmezővé vált a kutatás-fejlesztés a Xerox-nál
- Trump elnök döntésének nincs hatása a Xeroxra
- A Xerox a világ tizenhárom legetikusabb vállalatának egyike lett
- Új időszámítás kezdődik a digitális nyomtatási iparágra koncentráló Xerox-nál
- Új felsővezetőkkel vág neki a jövő évnek az átalakuló Xerox
- Minden közösségi mutatóján javított a Xerox az elmúlt évben
- Hogyan válhatunk vezető CSR vállalattá?
- IDC: Vezető szolgáltató a Xerox
- Együtt fejleszt a Xerox és a Mitsubishi
- Rendszerintegrátorokkal lép együttműködésre a Xerox Magyarország
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.