Újabb jelentős napelemgyártó lép a magyar és lengyel piacra
A világ egyik legnagyobb szilíciumcella és napelem gyártója, a JA Solar és Magyarország egyik vezető napelemes rendszereket szállító cége, a Manitu Solar hosszú távú megállapodást kötött a magyar és lengyel piacra vonatkozóan. Első lépésként a Manitu Solar megkezdi a JA Solar legújabb és legjobb minőségű moduljainak értékesítését Lengyelországban és Magyarországon.
Jelenleg a magyar és a lengyel napelem-piac az egyik legkisebb az Európai Unióban, mind a kiépített kapacitások, mind az egy főre jutó teljesítmény vonatkozásában, mindazonáltal az elmúlt években mindkét országban jelentős növekedést regisztráltak. Míg az olyan érett piacok, mint Németország, az Egyesült Királyság vagy Olaszország eladásai csökkentek az elmúlt években, a JA Solar - Manitu Solar partnerségének célja, hogy támogassák a kelet-európai piacok növekedését.
„Elégedettek vagyunk, hogy a jövőben a Manitu Solar képviseli termékeinket a régióban” – nyilatkozta Andres Doebel, a JA Solar ügyfélkapcsolati igazgatója. „A Manitu Solar az elmúlt években bebizonyította, hogy sikeresen szolgálja ki ügyfeleit, akik az olyan helyi piacokon működnek, ahol mi növelni tudjuk részesedésünket, és a Manitu Solar helyi kivitelező vállalkozásokkal való kapcsolata ebben minden bizonnyal támogatni fog minket rövid és hosszú távon egyaránt.”
„A megbízható és elismert gyártók minőségi termékei iránt támasztott kereslet egyértelműen bővül Magyarországon és Lengyelországban egyaránt. A JA Solar világszínvonalú, napenergiát hasznosító termékeket gyárt és együtt nő a napenergia iparral. Örülünk, hogy a JA Solar napelemeit és más termékeit eljuttathatjuk ügyfeleinkhez és partnereinkhez.” – nyilatkozta Nagy Norbert, a Manitu Solar ügyvezetője.
Mindkét vállalat elkötelezett abban, hogy hozzáadott-értéket és ezáltal hosszú távú hasznot biztosítson ügyfeleiknek.
Kapcsolódó cikkek
- A Nokia és a Vodafone segítség katasztrófahelyzetben
- Partnerségre lép az LG és a Meridian Audio
- A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
- Az ABB és a Kawasaki együttműködik a kollaboratív robotokra épülő automatizálás területén
- Az ABB és a HPE közös megoldásaival intelligens ipari üzemek jönnek létre
- MANAP a termékdíj-csökkentésről: „Bízunk abban, hogy ez csak a kezdet”
- Milyen napelemet finanszíroznak szívesen a bankok?
- A Google és a HTC 1,1 milliárd dolláros együttműködési megállapodást jelentett be
- Együttműködési megállapodást kötött az EFISZ és a Hiventures
- Három cég összefogott, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.