Az Accenture tovább bővül Magyarországon
Az Accenture tovább erősödik Magyarországon. A technológiai és a digitális szolgáltatások területének növelésével párhuzamosan a cég újabb irodát nyitott Budapesten.
Az új budapesti iroda, amely a cég második telephelye az országban 2018. januárjában nyílt meg. A toborzási folyamat fő célja 200 új alkalmazott felvétele az elkövetkezendő 12 hónapban, mindezt összhangban az Accenture férfi és női munkavállalók kiegyensúlyozott arányát megcélzó nemzetközi kezdeményezéssel. Ennek fő üzenete, hogy nemzetközi szinten a cégen belül 2025-ig 50-50% legyen a férfi és a női munkavállalók aránya.
Helyi szinten az Accenture csapatában jelenleg közel 350 szakember dolgozik, akik széles körű szolgáltatásokat és magas szintű szakmai megoldásokat kínálnak a tanácsadás, a digitális megoldások, a technológia, valamint outsourcing területen. Ezek a projektek elsősorban európai ügyfeleket szolgálnak ki, de vannak globális szintű projektek is.
A Hauszmann utcai irodában található Accenture Digital Industry X.0 az ipari Internet of Things, a Váci Greens új központjában található Accenture Advanced Technology Center pedig fejlett technológiai szolgáltatásokat nyújt az ügyfeleknek.
Az új munkatársaknak lehetőségük lesz részt venni az Accenture szakmai képzésein, ezáltal olyan tudást szereznek, hogy képesek lesznek munkájuk során integrálni az intelligens technológiákat (AI, big data és elemzések) és mérhető eredményekké alakítani ezeket ügyfeleik számára.
Az új budapesti iroda az Accenture Global Delivery Network része, amely szervesen együttműködik az Accenture globális hálózatával (elsősorban az Észak-Amerika-i és Nyugat-Európai régióval), amelynek szakemberei nagy tapasztalattal rendelkeznek számos technológia és az üzleti folyamatok menedzselését támogató eszközök területén.
2018. januárjától minden Accenture Technology Delivery Center – az 50 központtal működő és 318 ezer szakembert alkalmazó Accenture Global Delivery Network részeként – Advanced Technology Center-ré válik, az elnevezésben is kihangsúlyozva az innováció és az új, fejlett technológiák iránti fokozott figyelmet. Ez a változás nemcsak a vállalat korábbi ügyfélszolgálati kultúrájának kiterjesztését jelenti, hanem szem előtt tartja a technológiák legmagasabb szintjeinek hangsúlyozását.
Kapcsolódó cikkek
- Két új igazgató az EOS Magyarországnál
- Az ABB az elsőszámú piaci szereplő az osztott intelligenciájú folyamatirányítási rendszerek globális piacán
- Új ügyvezető igazgató az ITSH élén
- Felvásárolta a magyar Balabit cégcsoportot egy amerikai IT biztonsági cég
- 20% feletti autóflotta növekedés és magas ügyfélelégedettség a Business Lease-nél
- A Telenor évi 40 óra tanulásra ösztönzi a munkavállalóit
- 15 százalékkal nőtt a Huawei árbevétele 2017-ben
- Lezárult a BOSCH indítómotorok és generátorok üzletágának eladása
- A Xerox nem csak egy dokumentumkezelő vállalat
- Az OKI Europe egyetlen jogi személyként működteti regionális vállalatait