Magyarországi Ericsson fejlesztést vezet be a T-Mobile US
Az Ericsson sikeresen helyezte üzembe az Ericsson Expert Analytics (EEA) megoldást a T-Mobile US-nél, annak több mint 72 millió előfizetőt kiszolgáló országos hálózatán. Az EEA most került először bevezetésre Észak-Amerikában. A T-Mobile az Ericsson megoldásával felügyeli, és emeli új szintre a felhasználói élményt az összes mobil adatszolgáltatásnál, beleértve a Voice over LTE-t (VoLTE), a Video over LTE-t (ViLTE) és a gazdag kommunikációs szolgáltatásokat (RCS), valamint a mobil szélessávot is.
A VoLTE nem csak fejlettebb hangkódolást és lefedettséget biztosít, hanem azt is lehetővé teszi, hogy a T-Mobile a rádióspektrum nagyobb részét használja fel az LTE szolgáltatásokhoz. Ez a fejlett technológia a T-Mobile ügyfelei számára gyorsabb hálózatot és kiváló hangminőséget biztosít.
Mérete és feldolgozásának komplexitása miatt az EAA megoldás egyike a legfejlettebb távközlési analitikai rendszereknek, amely a több ezer, különböző forrásból származó adatot fogadja és feldolgozza. Ez magában foglalja az összes VoLTE hívást és adatátviteli folyamatot a T-Mobile US hálózatán, így naponta nyolcmilliárd rekordnyi előfeldolgozott információt állítva elő. Talán még ennél is fontosabb, hogy az Ericsson egyedi algoritmusai segítségével a T-Mobile képes a hagyományos eszközöknél gyorsabban és nagyobb pontossággal azonosítani a VoLTE hálózatban előforduló problémákat.
Az Ericsson és a T-Mobile szorosan együttműködött és együttműködik az EEA fejlesztésében, így lerövidítve a VoLTE szolgáltatás piacra kerülésének idejét a T-Mobile számára. Az együttműködés eredményeként a szolgáltató proaktív módon azonosíthatja és oldhatja meg az ügyfeleket érintő problémákat több szállítótól származó eszközökre épülő hálózatában. Az EEA bármilyen rádió technológiától, 4G, WiFi vagy keskenysávú IoT hálózattól, valamint egyéb más szállítótól származó hozzáférési, illetve csomagkapcsolt mag- és IMS hálózattól kapott adatot képes elemezni.
Neville Ray, a T-Mobile technológiai vezetője így nyilatkozott: „Globális piacvezetők vagyunk: az összes LTE technológiával bonyolított beszédhívás 80%-a a mi hálózatunkon át zajlik. Az Ericsson Expert Analytics segítségével pedig képesek vagyunk valós időben megoldani a hívásokkal kapcsolatos problémákat, és így továbbra is biztosítani tudjuk azt a kiemelkedő felhasználói élményt az ügyfeleinknek, amelyet el is várnak tőlünk.”
Jan Karlsson, az Ericsson üzleti digitális szolgáltatásokért felelős részlegének vezetője a következőket mondta: „Tovább folytatjuk azoknak az üzleti szabályoknak és adatmodelleknek a meghatározását és kidolgozását, amelyekkel a szolgáltatók cselekvési alapként szolgáló ismeretekhez juthatnak a hálózati adatokból, az Ericsson Expert Analytics pedig az egész iparág számára követendő színvonalat képvisel a felhasználói élmény kezelése terén. A felhasználási eseteink a „Big Data” analitikát a laboratóriumból a valós idejű üzemelésbe ültetik át, és átalakítják azokat a módszereket, amelyekkel a szolgáltatók a szolgáltatásaikat nyújtják az előfizetőknek.”
A kezdeti bevezetés több száz műszaki felhasználót szolgál ki, a T-Mobile pedig tervezi a megoldás kibővítését a teljes szervezetére a valós idejű és offline elemzések felhasználási eseteinek támogatásával az ügyfélszolgálat, az üzemeltetés, az eszközök működésének, illetve a „dolgok internetének” elemzése, valamint a marketing területén.
Az Expert Analytics az Ericsson budapesti kutató laboratóriumából indult. Itt készült az a prototípus, amelyből több évig tartó folyamatos fejlesztői és innovációs munka eredményeként létrejött az Ericsson Expert Analytics, amely ma az Ericsson egyik kiemelt fontosságú terméke és egyben analitikai platformja.
A termékesítésben kulcsszerepet játszott az Ericsson budapesti K+F központja, amely egyben az EEA globális fejlesztő központjává vált.
Kapcsolódó cikkek
- Ericsson üzleti útmutató szolgáltatóknak
- Rekordsebesség az infokommunikációs óriások tesztjén
- Indulhat az 5G!
- A telepített Ericsson Radio System termékek készen állnak az 5G NR-re
- Így fest a fogyasztók 5G-s kívánságlistája
- Minden nagy teljesítmény mögött ott áll egy kiváló tanár
- 5G jövő az Ericssontól és a Telekomtól
- Újra lehet pályázni az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyre
- Az Ericsson és a Zenuity együttműködik az önvezető autók fejlesztésében
- Tízből nyolc kategóriában első az Ericsson a mikrohullámú hálózati szolgáltatók körében végzett felmérésben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.