Magyarországi Ericsson-fejlesztést vezet be a T-Mobile US

MTI Sajtóadatbank, 2018. március 18. 10:47

Az Ericsson magyarországi cégének távközlési fejlesztését vezeti be a T-Mobile US Észak-Amerikában a több mint 72 millió előfizetőt kiszolgáló országos hálózatán - közölte az Ericsson Magyarország az MTI-vel.

Az Ericsson budapesti kutatás-fejlesztési központja által kidolgozott megoldás (Ericsson Expert Analytics - EEA) valós időben méri az általános szolgáltatási minőséget, és képes a több ezer, különböző forrásból származó adat fogadására és feldolgozására. A megoldás kifejlesztésének költségét az Ericsson üzleti titokként kezeli.

 

A T-Mobile az Ericsson megoldásával felügyeli az összes mobil adatszolgáltatását, beleértve például a kommunikációs szolgáltatásokat és a mobil szélessávot is, és képes a hagyományos eszközöknél gyorsabban és nagyobb pontossággal azonosítani a problémákat.

 

A tájékoztatás szerint Budapesten készült az a prototípus, amelyből több évig tartó folyamatos fejlesztői és innovációs munka eredményeként létrejött az EEA, ami az Ericsson egyik kiemelt terméke és egyben analitikai platformja. A budapesti központ mára az EEA globális fejlesztői központja lett.

 

A magyarországi vállalatnak 2000 dolgozója van, a kutatás-fejlesztési központban 1400-an dolgoznak, többségük magasan képzett mérnök és informatikus. Az Ericsson budapesti kutatás-fejlesztési centruma Magyarország egyik legnagyobb ilyen jellegű infokommunikációs központja, és egyben az Ericsson Svédországban található létesítménye utáni a második legnagyobb kutató-fejlesztő központja.

 

A megoldás bevezetése több száz műszaki felhasználót szolgál ki, a T-Mobile pedig tervezi a szolgáltatás kibővítését a teljes szervezetére, így például az ügyfélszolgálatra, az üzemeltetésre, az eszközök működésének, illetve a dolgok internetének (IoT) elemzésére, valamint a marketing területén.

 

A cég korábban közölte azt is, hogy az 5G technológia üzleti felhasználásra kész, a cég már az 5G üzleti megvalósítására irányuló konkrét technológiákra, valamint az alkalmazást elősegítő legfontosabb tényezőkre összpontosít, például a rádióhálózati hozzáférésre. A vállalat eddig 38 szándéknyilatkozatot írt alá a világ öt kontinensén 5G szolgáltatások bevezetésére, az amerikai T-Mobile mellett egyebek közt aláírt szerződése van a Vodafone UK londoni, a Deutsche Telekom dél-németországi és a Swisscom egész Svájcra kiterjedő 5G hálózatának kiépítésére.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01