A Fujitsu növeli a ServiceNow ügyfeleknek kínált értéket
A Fujitsu bevezette a ServiceNow platformhoz szánt Symfoni WE for Professional Services megoldását. A fejlesztéssel a felhasználók maximális értéket hozhatnak ki ServiceNow rendszereikből – bővebb funkcionalitással nagyobb átláthatósággal, valamint az erőforrás-tervezés és a szolgáltatásnyújtási folyamatok szorosabb szabályozásával. A ServiceNow által tanúsított Symfoni WE már jelenleg is kapható a ServiceNow alkalmazásáruházban.
A kizárólag a Fujitsutól megvásárolható Symfoni WE for Professional Services új funkciókkal egészíti ki az ügyfél meglévő ServiceNow rendszerét, és mélyebb, kifinomultabb betekintést nyújt az erőforrások hasznosításába a professzionális szolgáltatásokat nyújtó szervezetek számára. A megszokott ServiceNow felületen közvetlenül és egyszerűen elérhető Symfoni WE a szolgáltatásnyújtás valamennyi aspektusát lefedi, és egységes erőforrás-gazdálkodási és kapacitástervezési konzolt, valamint valós idejű erőforráskövetési lehetőséget biztosít. Az erősen vizuális, felhasználóbarát dashboardok segítségével optimalizálható az erőforrások hasznosítása és észszerűsíthetők a belső folyamatok, így a vállalat bevált gyakorlatot vezethet be, és pontosan előre tervezheti és kézben tarthatja a szolgáltatási költségvetést.
A Fujitsu több mint 20 év szolgáltatásnyújtási és IT-szolgáltatásmenedzsment (ITSM) tapasztalatait kamatoztatva dolgozta ki a megoldást, és maga is a Symfoni WE-t használja a globális szervezetén belüli szolgáltatásnyújtás optimalizálására.
„A ServiceNow ma már stratégiai eszköz. A digitális munkahely változó igényeinek kielégítésére törekvő szervezetek e platform segítségével gyorsítják a digitális átalakulást. A Symfoni WE a meglévő képességeket kiegészítve biztosítja a megalapozott és jól időzített üzleti döntések meghozatalához szükséges átláthatóságot és felismeréseket. A megoldással minden szervezet a maximumot hozhatja ki ServiceNow beruházásából. De a Fujitsu részéről talán az a legmeggyőzőbb érv a Symfoni WE mellett, hogy mi is egységesen ezt a megoldást használjuk teljes globális működésünk támogatására” – mutatott rá Bjørn Jarl, a Fujitsu EMEIA-régióbeli ServiceNow praxisának vezetője.
A Symfoni ESM 2016-os felvásárlásával a Fujitsu lett a ServiceNow egyik legnagyobb teljes körű támogatást nyújtó partnere az Európát, Közel-Keletet, Indiát és Afrikát magában foglaló EMEIA-régióban*. A Fujitsu világszerte több mint 360 képzett tanácsadóval működő ServiceNow praxisa teljes életciklusra kiterjedő tanácsadást, rendszervezetést, támogatást és oktatást biztosít. Egyedülálló munkahely-átalakítási szemlélete középpontjában az ügyfelekkel közös, eredményorientált munka, a „co-creation” áll.
A Symfoni WE for Professional Services gördülékenyen integrálható a ServiceNow platformba, könnyen konfigurálható és kifogástalan felhasználói élményt kínál. A megoldás egyszerűen beállítható és integrálható a szervezet meglévő rendszereivel, így azonnal új értékkel gazdagítja a meglévő ServiceNow platformot.
__________________
* A Fujitsu a ServiceNow „arany” fokozatú szolgáltatási és értékesítési partnere. A szolgáltatási életciklus egészét lefedő partnerként teljes körű szolgáltatásokat kínál az igényelemzéstől kezdve a tervezésen és a szolgáltatásnyújtáson át a folyamatos támogatásig.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu mesterséges intelligencia az EU új bankbiztonsági projektjében
- A stratégiai figyelem hiánya fogja vissza a mesterséges intelligencia terjedését Európában
- A Fujitsu bejelentette 7. generációs ETERNUS CS8000 platformját
- Messze lehagyják a versenytársaikat az informatikát átszervező vállalatok
- A Fujitsu „pay-as-you-go” szolgáltatása egyszerűsíti a robotizált folyamatautomatizációt
- A Fujitsu VMware- és Microsoft-hitelesítést szerzett PRIMEFLEX rendszereihez
- A Hannoveri vásáron a Fujitsu bemutatja legújabb innovációit
- A 2018-as Fujitsu World Tour bemutatja, hogyan járul hozzá a „co-creation” a sikerhez
- KKV-kat segít a Vodafone
- Rendelhető a Fujitsu és a NetApp közös NFLEX-megoldása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.