Az Axis személyre szabott hangszolgáltatást biztosít bolttulajdonosoknak
A kiskereskedelmi üzlethelyiségek többsége hangtechnikai szempontból ugyan jól felszereltnek számít, azonban a vásárlói élményt, valamint az eladásokat támogató zenei és egyéb hang alapú megoldásokban rejlő lehetőségeket többnyire nem aknázzák ki teljes mértékben.
A helyzet javítása érdekében az Axis több stratégiai partnermegállapodást is kötött, amelyek révén a társaság hálózati hangtechnológiája – a zeneszolgáltatásokkal integrálva – lehetővé teszi a bolttulajdonosok számára, hogy személyre szabott hangszolgáltatást biztosítsanak az üzletekben.
Az együttműködési megállapodások révén az Axis mindenre kiterjedő megoldást kínál a kiskereskedelmi egységes számára az üzletekben sugárzott hangbejátszások és zeneszolgáltatások kezelésében.
Az üzleti célú hangszolgáltatás jelentős hatással bír a boltokban a vásárlók viselkedésére. Az Axis egyik új partnere, a Soundtrack Your Brand egy nemrégiben készült felmérése szerint azokban éttermekben, ahol háttérzene szól, átlagosan 9,1 százalékkal nőtt az értékesítés azokkal a konkurensekkel szemben, ahol nem volt ilyen szolgáltatás. Az Axis már elérhető hálózati hangtechnológiája számos felhasználási lehetőséget kínál a nyilvános hangosbemondó funkcióktól kezdve a videóanalitikával való integrációig. A testreszabható zeneszolgáltatást kínáló cégekkel a közelmúltban megkötött partneri megállapodásokkal pedig az Axis teljes körűen menedzselhető zenei megoldást kínál a kiskereskedelmi egységek számára is.
Az Axis idén márciusban a Soundtrack Your Brand, a Royal Streaming, a MUSIC2BIZ, valamint a Pinseker Media Company zeneszolgáltatókkal kötött együttműködési megállapodást. Magyarországon az Axis a Music Engine szolgáltatóval működik együtt.
„Az üzlethelyiségekben a hangszolgáltatásokat hagyományosan személyzeti vagy vásárlói tájékoztatásra használják, esetleg háttérzenét sugároznak” – mondta Hakan Hansson, az Axis Communications globális termékmenedzsere. „Felmérések szerint ugyanakkor a stratégiai bejelentésekkel kombinált, személyre szabott zeneszolgáltatás aktívan képes segíteni a vásárlókat egészen az értékesítésig. Mindez most kiegészül az Axis hálózati hangeszközeivel, és az új partneri megállapodásoknak köszönhetően, a kiskereskedelmi üzlethelyiségekben, illetve a bolthálózatokban elérhetővé válik a testreszabott hangszolgáltatás, amely az alapvető márkaértékek támogatása mellett a vásárlói élményt is javítja egy nagy megbízhatóságú, teljes egészében digitális rendszer segítségével” – tette hozzá az Axis szakértője.
Az üzleti zeneszolgáltatások teljes körűen integrálhatók az Axis meglévő hálózati hangrendszereivel, bármilyen külső eszköz vagy szoftver használata nélkül. Az AXIS C8033 Hálózati Audio Bridge segítségével a megoldások akár nem Axis-eszközökre épülő hálózatokban is alkalmazhatók, összekapcsolva ezzel az analóg és a digitális hangrendszereket.
Az Axis hálózati hangszórói a zeneszolgáltatásokkal összekapcsolva egy központi helyről irányíthatók, így valamennyi üzletben az oda illő, vagy ott szükséges hangbejátszás indítható el.
Az Axis audió eszközei már elérhetők a társaság disztribúciós csatornáin, míg a zenei stream-szolgáltatás közvetlenül a tartalomszolgáltatóknál érhetők el.
Kapcsolódó cikkek
- Átfogó hálózati eszközkezelő megoldást fejlesztett az Axis
- Forensic WDR technológia az Axis hálózati kameráiban
- Akár a robbanásnak is ellenállnak az Axis új hőkamerái
- Magyar vezető az Axis Communications kelet-közép-európai kereskedelmi csapatának élén
- Válságban is bővült az Axis Communications árbevétele
- Nyílt Hálózati Videó Interfész Fórum
- Axis: Videó szerver család H. 264-es támogatással
- Videofelügyelet egyszerűen és hatékonyan
- Axis: új hálózati kamerák H.264 technológiával
- Az Axis elindította online házkonfigurátorát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.