Többezer gyermeket kíván elérni együtt a REGIO Játék és a Da Vinci Media

forrás: Prím Online, 2018. május 24. 15:58

A REGIO JÁTÉK és a Da Vinci Media elkötelezett hívei a tartalmas, kreatív időtöltésnek. A kisiskolások ismeretterjesztő kiszolgálása érdekében a két cég partnerségre lép a készségfejlesztő és tanulást segítő Da Vinci Kids applikáció és a 4M tudományos-fejlesztő és kreatív játékok népszerűsítése érdekében.

A tudományos kíváncsiság felébresztése és a játékos tanulás az egyik legnagyobb érték, amit adhatunk a gyermekeknek. Ennek érdekében fogott össze a REGIO JÁTÉK és a Da Vinci Media, kereszt promócióban népszerűsítve egymás termékeit. 

 

A világszinten elismert 4M játékok a felfedezésen keresztüli, innovatív tanulást ösztönzik. Találhatunk köztük például régészethez, csillagászathoz és dinoszauruszokhoz kapcsolódó játékokat is. A Green Science (zöld tudomány) termékek a környezetvédelem fontosságát hozzák közelebb a gyermekekhez: megismerhetik velük az újrahasznosítás és az alternatív energiaforrások jelentőségét, a 4M kreatív

játékai pedig fejlesztik a kézügyességet és szárnyal velük a képzelet.

 

A berlini központú Da Vinci Media szórakoztató ismeretterjesztő műsorokat kínál gyermekeknek és az egész családnak. A Da Vinci inspiráló és díjnyertes programjai gondolatébresztők, érdekesek, és kérdésekkel teli utazásra invitálnak. Az újonnan bevezetett, kisiskolás gyermekek számára fejlesztett Da Vinci Kids App is a játékos tanulást és a tartalmas szórakozást képviseli. A gyermek a Holdra szállástól kezdve az ókori világ csodáin, a matematika és a felfedezések kisfilmes feldolgozásain keresztül könnyen és játékosan szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális térben a világ felfedezésére. 

A REGIO JÁTÉK egyik legfontosabb hitvallása, mely szorosan kapcsolódik a Da Vinci Media által képviselt értékekhez, hogy a játék, a tanulás a kisgyermek személyisége kibontakozásának és alakításának fontos eszköze. „Ehhez az alapelvhez kapcsolódva választjuk ki gondosan azokat a játékokat, melyek a gyermek fejlődéséhez, kreativitásához a legnagyobb mértékben hozzájárulnak. A környezetünk és a tudományos világ iránti kíváncsiság egészen kicsi korban kialakul, ezt a tudásvágyat tudjuk táplálni és kielégíteni a 4M tudományos-fejlesztő játékokkal” – mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.

 

A tudományos játékok vásárlásakor a vevők  az együttműködés ideje alatt 1 hónapos időtartamra térítésmentesen hozzáférhetnek a Da Vinci Kids alkalmazáshoz. A két cég reményei szerint ennek eredményeként több ezer gyermekhez jutnak el az ismeretterjesztő tartalmak. A megfelelő játék kiválasztása és az ismeretterjesztő alkalmazás összekapcsolása kiváló kombináció lehet a gyermek fejlesztése, tartalmas időtöltése érdekében.

 

„A mai gyerekeket sokkal több inger éri, mint régen. Készségszinten használják a „kütyüket” legyen ez táblagép, mobiltelefon vagy digitális tábla, de nem mindegy, hogy mire. Fontosak a jó ismeretterjesztő tartalmak, melyek alkalmazásával élmény lesz a tanulás. Ehhez kiváló generátor az új Da Vinci Kids applikáció, mely észrevétlenül és szórakoztatóan tanít.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos ügyvezetője. „A REGIO JÁTÉK 4M termékcsaládja hasonló célokat képvisel, ezért is tartjuk kiváló partnernek az alkalmazás népszerűsítésében, és biztosítottunk felületet számukra egyébként hirdetésmentes csatornánkon.” – teszi hozzá.

 

A Da Vinci TV teljesen reklámmentes, a REGIO JÁTÉK reklámszpotjai tehát ebben a fókuszált környezetben kerülnek elhelyezésre. A két cég emellett online megjelenésekkel és tartalmi együttműködéssel is erősíti a partnerséget. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fiatalok veszélyben: Hogyan hatnak az álhírek a diákokra?

A fiatalokat az álhírek komoly veszélyeztetik – mutatja az első Nagy Diák TudatosNet Teszt eredménye. A DUE Médiahálózat és a Yettel második alkalommal indította el országos edukatív játékát, amelynek célja, hogy a diákok megtanulják megvédeni magukat a káros online tartalmaktól. A teszt olyan témákban vizsgálja a fiatalok felkészültségét, mint a biztonságos jelszavak, a cyberbullying, a digitális detox, valamint az AI szerepe az álhírek terjedésében.

2025. február 14. 20:13

Az AI szerepe a modern párkapcsolatokban

A digitális világ jelentős változásokat hozott kapcsolatainkban, különösen a párkapcsolatokban. Bár a technológia folyamatos elérhetőséget biztosít, új kihívások is felmerülnek. Egy gyors üzenet vagy reakció elegendőnek tűnhet, de vajon tényleg mélyebb kapcsolatot eredményez? A mesterséges intelligencia és a digitalizáció nemcsak az ismerkedés és kapcsolattartás terén, hanem az intimitás, közelség és bizalom megélésében is szerepet játszik.

2025. február 14. 17:54

Öt dolog, amire szoftver-beszerzéskor érdemes figyelni

A vállalati szoftverekkel kapcsolatban számos olyan szellemi tulajdonjogi, adatvédelmi jogi és titokvédelmi kérdés felmerülhet, amelyre a cégek sajnos nem mindig gondolnak a beszerzés során. Az üzletmenet szempontjából kritikus szoftverek esetében az említett kérdésekből eredő problémák akár jelentősen is befolyásolhatják a cég mindennapos működését, és az adatvédelmi és titokvédelmi kötelezettségek megsértése nemcsak jogi következményekkel járhat, de a cég iránti bizalmat is megingathatja – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda.

2025. február 14. 16:08

Valentin nap: ma másképp vallunk szerelmet, mint sok éve

A Valentin-nap, vagyis február 14-e, a szerelmesek ünnepe, ám mivel ilyenkor megnő az üzenetküldési kedv, az infokommunikációs szektor számára is kiemelkedő nap. De persze ez sem ismétlődik évről évre ugyanúgy, az elmúlt években jelentős változások figyelhetők meg az üzenetküldési szokásokban és a technológia használatában ezen a napon.

 

2025. február 14. 15:24

A hazai e-kereskedelmi piac kihívásai és lehetőségei 2024-ben

2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti mérései és Q4-re vonatkozó előzetes adatai alapján 15%-os árbevétel-növekedés mellett 1920 milliárd forintos forgalmat érhetett el, melyből 17%-ot – mintegy 330 milliárdot – már az import kereskedelem generált. Az import 2024-ben egyértelműen a növekedés motorjává is vált, mivel a belföldi online kiskereskedelmi forgalom csupán 10%-ot tudott emelkedni. 

2025. február 14. 14:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54