Az LG vezetői a ThinQ márkastratégiáról beszélnek az IFA nyitóbeszédében

forrás: Prím Online, 2018. június 23. 11:05

Jo Seong-Jin, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, és Dr. I.P. Park, a vállalat technológiai vezetője közös nyitóelőadás keretében mutatják be a mesterséges intelligenciára épülő ThinQ-márka stratégiáját a 2018-as IFA kiállításon.  

A nyitóbeszéd a Think Wise, Be Free: Living Freer with AI, azaz Légy bölcs, légy szabad: kötetlen mindennapok a mesterséges intelligenciával címet kapta. A vállalat vezetői első alkalommal tartanak megnyitó előadást az IFA-n, amelyet idén augusztus 31-én, a Messe Berlin 26b csarnokában rendeznek meg.

 

Mivel a vállalat minden területen a mesterséges intelligenciára (Artificial Intelligence, AI) fókuszál, a vezérigazgató arról fog beszélni előadásában, hogy az LG AI-stratégiája hogyan fogja megváltoztatni a felhasználók életét a nyitott platformok, nyitott együttműködések és nyílt összekapcsolhatóság egyedülálló filozófiájára építve. Dr. Park ezt követően bemutatja, hogy ez az elképzelés hogyan kel életre az olyan hétköznapi termékekben, mint a hűtőszekrény, a televízió vagy a mosógép. A technológiai vezető arról is beszél majd, hogy az LG nyílt AI-stratégiája milyen előnyökkel jár a fogyasztók számára, hiszen az eszközök kényelmet és könnyű vezérelhetőséget nyújtanak.

 

“Az IFA nyitóbeszédei lehetőséget biztosítanak a vezérigazgatók és felsővezetők számára, hogy együtt gondolják tovább ötleteiket és stratégiáikat” — mondta Jens Heithecker, a Messe Berlin Group ügyvezető alelnöke, az IFA ügyvezető igazgatója. "Az LG kulcsfontosságú világpiaci szereplő a mesterséges intelligencia területén, ezért óriási megtiszteltetés számunkra, hogy Mr. Jo és Dr. Park fogja megnyitni az augusztusi IFA kiállítást.”

 

Jo Seong-Jin 40 éve dolgozik az LG-nél, és már korán tudatosult bene, hogy a mesterséges intelligenciát a háztartási elektronikai készülékeken keresztül lehet a legkönnyebben bevezetni a fogyasztói piacra. Az LG házatartási elektronikai üzletágában számos vezetői pozíciót töltött be, és úgy gondolja, hogy mivel ezeket a készülékeket a házimunkával azonosítják, ez az a terület, amely megérett az innovációra. Neki köszönhető az is, hogy az LG elsőként vezette be a Direct Drive (DD) motorokat a fogyasztói piacra, mellyel  globálisan is vezető pozíciót szerzett a mosógépek kategóriájában. A háztartási elektronikai, valamint légkondícionáló üzletág vezetőjeként fontosnak tartotta, hogy folyamatosan invesztáljanak a kutatás-fejlesztési tevékenységbe, így garantálva a vállalat termékkínálatának állandó megújulását. Mindezzel az elnök-helyettesi és vezérigazgatói kinevezése után sem hagyott fel.

 

Technológiai vezetőként Dr. Park legfontosabb célja, hogy olyan vállalattá formálja az LG-t, melyben a mesterséges intelligencia elsődleges fontosságú és a jövőbeni növekedés motorját jelenti. Ennek kulcselemeként a vezető mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban a széleskörű és nyitott partnerkapcsolatok megteremtésén dolgozik majd, követve az LG nyílt stratégiáját.

 

Az LG 2017 végén azért hozta létre a ThinQ márkát, hogy azzal a vállalat összes mesterséges intelligenciát alkalmazó háztartási- és fogyasztóelektronikai eszközét és szolgáltatását megjelölje. Az LG ThinQ termékek és szolgáltatások a különböző partnerek, valamint az LG saját mesterségesintelligencia-technológiája, a DeepThinQ révén képesek a gépi tanulásra és az egymással való kommunikálásra. Egy évvel ezelőtt az LG bejelentette, hogy megnyitja mesterséges intelligencia laboratóriumát Szöulban,  hogy egy helyen kezelje a vállalat valamennyi AI kutatását az olyan technológiák terén, melyek képesek felismerni és értelmezni a hang-, a képi és a szenzoroktól érkező információkat, és tudnak tanulni is belőlük. Az LG AI laboratóriuma közreműködött a világ első, a beltéri környezeti tényezők megtanulása alapján működő légkondícionálójának kifejlesztésében csakúgy, mint az intelligens hűtőszekrények, mosógépek és robotporszívók megalkotásában.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36