Az LG vezetői a ThinQ márkastratégiáról beszélnek az IFA nyitóbeszédében
Jo Seong-Jin, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, és Dr. I.P. Park, a vállalat technológiai vezetője közös nyitóelőadás keretében mutatják be a mesterséges intelligenciára épülő ThinQ-márka stratégiáját a 2018-as IFA kiállításon.
A nyitóbeszéd a Think Wise, Be Free: Living Freer with AI, azaz Légy bölcs, légy szabad: kötetlen mindennapok a mesterséges intelligenciával címet kapta. A vállalat vezetői első alkalommal tartanak megnyitó előadást az IFA-n, amelyet idén augusztus 31-én, a Messe Berlin 26b csarnokában rendeznek meg.
Mivel a vállalat minden területen a mesterséges intelligenciára (Artificial Intelligence, AI) fókuszál, a vezérigazgató arról fog beszélni előadásában, hogy az LG AI-stratégiája hogyan fogja megváltoztatni a felhasználók életét a nyitott platformok, nyitott együttműködések és nyílt összekapcsolhatóság egyedülálló filozófiájára építve. Dr. Park ezt követően bemutatja, hogy ez az elképzelés hogyan kel életre az olyan hétköznapi termékekben, mint a hűtőszekrény, a televízió vagy a mosógép. A technológiai vezető arról is beszél majd, hogy az LG nyílt AI-stratégiája milyen előnyökkel jár a fogyasztók számára, hiszen az eszközök kényelmet és könnyű vezérelhetőséget nyújtanak.
“Az IFA nyitóbeszédei lehetőséget biztosítanak a vezérigazgatók és felsővezetők számára, hogy együtt gondolják tovább ötleteiket és stratégiáikat” — mondta Jens Heithecker, a Messe Berlin Group ügyvezető alelnöke, az IFA ügyvezető igazgatója. "Az LG kulcsfontosságú világpiaci szereplő a mesterséges intelligencia területén, ezért óriási megtiszteltetés számunkra, hogy Mr. Jo és Dr. Park fogja megnyitni az augusztusi IFA kiállítást.”
Jo Seong-Jin 40 éve dolgozik az LG-nél, és már korán tudatosult bene, hogy a mesterséges intelligenciát a háztartási elektronikai készülékeken keresztül lehet a legkönnyebben bevezetni a fogyasztói piacra. Az LG házatartási elektronikai üzletágában számos vezetői pozíciót töltött be, és úgy gondolja, hogy mivel ezeket a készülékeket a házimunkával azonosítják, ez az a terület, amely megérett az innovációra. Neki köszönhető az is, hogy az LG elsőként vezette be a Direct Drive (DD) motorokat a fogyasztói piacra, mellyel globálisan is vezető pozíciót szerzett a mosógépek kategóriájában. A háztartási elektronikai, valamint légkondícionáló üzletág vezetőjeként fontosnak tartotta, hogy folyamatosan invesztáljanak a kutatás-fejlesztési tevékenységbe, így garantálva a vállalat termékkínálatának állandó megújulását. Mindezzel az elnök-helyettesi és vezérigazgatói kinevezése után sem hagyott fel.
Technológiai vezetőként Dr. Park legfontosabb célja, hogy olyan vállalattá formálja az LG-t, melyben a mesterséges intelligencia elsődleges fontosságú és a jövőbeni növekedés motorját jelenti. Ennek kulcselemeként a vezető mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban a széleskörű és nyitott partnerkapcsolatok megteremtésén dolgozik majd, követve az LG nyílt stratégiáját.
Az LG 2017 végén azért hozta létre a ThinQ márkát, hogy azzal a vállalat összes mesterséges intelligenciát alkalmazó háztartási- és fogyasztóelektronikai eszközét és szolgáltatását megjelölje. Az LG ThinQ termékek és szolgáltatások a különböző partnerek, valamint az LG saját mesterségesintelligencia-technológiája, a DeepThinQ révén képesek a gépi tanulásra és az egymással való kommunikálásra. Egy évvel ezelőtt az LG bejelentette, hogy megnyitja mesterséges intelligencia laboratóriumát Szöulban, hogy egy helyen kezelje a vállalat valamennyi AI kutatását az olyan technológiák terén, melyek képesek felismerni és értelmezni a hang-, a képi és a szenzoroktól érkező információkat, és tudnak tanulni is belőlük. Az LG AI laboratóriuma közreműködött a világ első, a beltéri környezeti tényezők megtanulása alapján működő légkondícionálójának kifejlesztésében csakúgy, mint az intelligens hűtőszekrények, mosógépek és robotporszívók megalkotásában.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- A Honor 10 amatőr és a profi fotósok számára egyaránt hasznos lehet
- Világszinten elismert, mesterséges intelligenciával foglalkozó tudósokat igazolt a Samsung Research
- A Fujitsu a nemrég elindított AI4People Forum alapító tagja
- Accenture kutatás: az ipari gyártók és a mesterséges intelligencia
- A Fujitsu mesterséges intelligencia az EU új bankbiztonsági projektjében
- A stratégiai figyelem hiánya fogja vissza a mesterséges intelligencia terjedését Európában
- Az LG New Yorkban és Szöulban mutatja be mesterséges intelligenciával felvértezett okostelefonját
- Kézikönyv a mesterséges intelligenciához
- Az LG prémium televíziókat mutatott be Szöulban
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.