Az AOC és az MMD kombinált növekedése az európai piaci növekedés duplája
A 2017-es stagnálást követően az európai monitor piac növekedése 2018 első negyedévében 8%-ra emelkedett, és az AOC és az MMD, a Philips márka licenc partnere ebben az évben ennek a dupláját, 16%-os növekedést értek el. A két márka közösen az első helyet vívta ki a piacon, az AOC 2017 első negyedévével összevetve 28%-kal növelte volumenét.
- A legutóbbi negyedévben az AOC jelentős növekedést és 28%-kal a második legnagyobb volumen emelkedést érte el, amely több mint a teljes európai monitor piac növekedésének háromszorosa.
- Az AOC és az MMD, a Philips monitorok licenc partnere 2017 első negyedévével összevetve 16%-kal növelték volumenüket.
- A nagyfelbontású (QHD és UHD), az ultra széles, ívelt és nagyméretű monitorok, valamint a nagyobb termelékenységet és egyszerű használatot elősegítő innovatív technológiák népszerűségének köszönhetően a monitorok általános piaca továbbra is növekszik. Kulcsfontosságú tényező volt a gaming szektor növekedése is.
A Context elemző vállalat legfrissebb adatai szerint a szélesebb európai régió monitor piaca 2018 első negyedévében, tehát januártól áprilisig az előző év azonos időszakához képest 8%-kal nőtt. A Context szerint ehhez a növekedéshez jelentősen hozzájárultak a nagy képernyőméretek (24,5 és 35 hüvelyk között) és az innovatív technológiák, míg a 23-24 hüvelyknél kisebb képernyők piaca továbbra is csökkenő tendenciát mutat. Az QHD és UHD képernyők területén is jelentős növekedés látható.
A 31,5 hüvelykes szegmensben az AOC csupán egy év alatt 0%-ról 27,3%-ra tudta növelni piaci részesedését (2017 első negyedéve és 2018 első negyedéve között) és vezetővé vált ebben a szegmensben. Az AOC a 35 hüvelykes monitorok területén is piacvezető, piaci részesedése 2018 első negyedévében elérte a 30,9%-ot. A nagyobb képernyők esetében 39,9%-os és 40,8%-os piaci részesedéssel a Philips uralja a 40 és 43 hüvelykes képernyők piacát.
A Philips olyan saját innovatív, zöld megoldásainak köszönhetően, mint a PowerSensor, amely észleli a felhasználó távollétét és 80%-kal csökkenti a fényerőt, a készülékházból kiemelkedő webkamera, amely a nagyobb biztonság érdekében visszahúzódik, vagy a termelékenységet növelő és funkcionális USB-C dokkoló állomás, az AOC és a Philips monitorok növekedése töretlen. Az AOC sikere főleg az olyan gaming monitorok széles skálájának köszönhető, mint az ultra kompetitív 240 Hz-es képernyők és az exotikus 35 hüvelykes ultra-széles monitorok.
Az AOC és a Philips együttesen elképesztő, 15%-os piaci részesedést értek el Európában és 2018 első negyedévében megszerezték a vezető helyet. A 22 európai ország/régió közül a két márka együtt 11 ország/régió piacán vezető pozícióban van, és hat másik ország/régió piacán a második helyen áll.
„Az AOC és MMD vállalatoknál folyamatosan olyan innovatív funkciókon dolgozunk, amelyek a dizájn, a képminőség, az ergonómia és a felhasználóbarát használat fejlesztését, valamint a termékek környezetbarátabbá tételét célozzák meg. Ezek az innovációk ösztönzik a volumen növekedését és arra törekszünk, hogy minden negyedévben tovább erősítsük piaci pozícióinkat“ - mondta Stefan Sommer, európai marketing és üzletvezetési igazgató.
Stefan Sommer, európai marketing és üzletvezetési igazgató
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozik az AOC G1 sorozata
- Az USB-C dokkolási megoldással a Philips monitorok átveszik a főszerepet a modern digitális munkahelyeken
- Az MMD új monitorokat mutatott be
- Az AOC bemutatja új hordozható USB-C monitorát
- Az MMD piacra dobja konzol játékokra optimalizált képernyőit
- Új AGON monitor AMD Radeon FreeSync 2 és VESA DisplayHDR 400 támogatással
- 27 hüvelykes Philips üzleti monitor
- Környezettudatos Philips képernyők
- Az új Philips E9 képernyők elegáns dizájnnal és káprázatos képpel rendelkeznek
- Katowicében mutatja be speciális kiadású ívelt AGON monitorját az AOC
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.