Üzenetküldésre is használhatják a hotelek az LG új, interaktív tartalomkezelő rendszereit

forrás: Prím Online, 2018. július 5. 13:36

A televíziós tartalomkezelő rendszerek igen fontos eszközök a szállodüzemeltetők kezében, azonban a legtöbb ilyen rendszer hátránya, hogy bonyolult a használatuk, és általában csak az IT-rendszerekhez értő szállodai alkalmazottak képesek kezelni őket. A hoteltulajdonosok igényeire az LG a Pro:Centric Direct elnevezésű megoldással válaszolt, melyet a vendégek és a szállodaüzemeltetők is könnyedén, saját igényeiknek megfelelően állíthatnak be. Az új rendszerekkel a szállodai televíziók olyan interaktív eszközökké alakíthatók, melyeken keresztül a vendégek és a hotel személyzete kommunikálhatnak egymással.

Az LG három tartalomkezelő megoldást kínál a vendéglátók részére: a Pro:Centric Smart, Pro:Centric Value és Pro:Centric Direct rendszereket. A Pro:Centric Direct megkönnyíti a hotelben található televíziók felhasználói felületének (UI, User Interface) megtervezését, valamint olyan további, változatos szolgáltatásokat is kínál, mint például az IP-hálózat alapú távoli elérés. A Pro:Centric Direct stílusos sablonokat kínál, de a beépített eszközöknek köszönhetően saját témasablonok is készíthetők vele, ezáltal a szállodaüzemeltetés teljes mértékben a vendégek igényeire szabva alakíthatja a rendszer tartalmát. Az üdvözlőfelületektől kezdve a hirdetőtáblákig a vengédlátók a televíziók képernyőin megjelenő képeket, szövegeket és linkeket is könnyedén szerkeszthetik.

 

 

Személyre szabott tartalom

Egy másik egyedi funkció a távoli irányítás, melynek köszönhetően a televíziócsatornák szobánként, a vendégek utazási céljait figyelembe véve állíthatók be. Egy, a hotelbe látogató család például teljesen más igényekkel rendelkezik, mint a városba egy konferencia miatt érkező üzletember. A szállodaüzemeltetők korosztály és csoportok szerint is összeállíthatják a csatornacsomagokat, így a vendégek személyre szabott tartalmakat láthatnak a szobájukban lévő televíziókon. A kisgyermekes családok például a televízión elérhető gyermekfilmekről, vagy a hotelben rendelkezésre álló gyermekgondozási lehetőségekről tudhatnak meg többet a kijelzőkön. A szállodaüzemeltetők ráadásul távolról is kezelhetik a beállításokat, beleértve a szoftvertelepítést és -frissítést.

 

Megnövelt teljesítmény a PCS400R szerverrel

Az LG legújabb, kifejezetten vendéglátók számára kifejlesztett megoldása a PCS400R szerver. Ezzel a tartalomkezelő szerverrel a szállodaüzemeltetők könnyedén telepíthetik a Pro:Centric Direct rendszert függetlenül attól, hogy IP vagy RF infrastruktúrát használnak. A Pro:Centric Direct és PCS400R szerver együttes használatával a szállásadók közvetlenül kommunikálhatnak a vendégekkel, és a vendégek is felvehetik a kapcsolatot a személyzettel. Az interaktív megoldás lehetővé teszi, hogy a vendégek például szobaszervizt rendeljenek, kijelentkezzenek, vagy több törülközőt kérjenek a televízión keresztül. A szerver segítségével a szállodatulajdonosok névre szóló üzeneteket küldhetnek a vendégeknek, és személyre szabott információkat, például promóciókat vagy reggelizési lehetőségeket oszthatnak meg velük.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01