Elektronikus útdíj: folytatódik a Waberer’s és az i-Cell szakmai együttműködése
Stratégiai megállapodást kötött a flottakövetési és útdíjfizetési megoldásokat nyújtó i-Cell Kft. és a Waberer’s, így a korábbi, az útdíjfizetést érintő együttműködés megerősítése mellett három i-Cell arculatú Waberer’s kamion közlekedik majd Magyarország és Európa útjain.
A két vállalat szakmai együttműködése évtizedes múltra tekint vissza, hiszen az i-Cell és a Waberer’s már a 2013-ban bevezetett kilométerarányos, Hu-Go útdíjfizetési rendszer indulása előtt is stratégiai partnerek voltak, ekkor az i-Cell járműkövetési szolgáltatásokat nyújtott Európa egyik legnagyobb saját kamionflottája számára. A most kötött megállapodás értelmében az i-Cell Kft. színeivel ellátott három Waberer’s kamion indult útnak augusztustól.
„Az i-Cell arculattal ellátott kamionok a két cég közötti kölcsönös, évtizedes bizalmat, egymás szakmai elismerését, egyben a folyamatos együttgondolkodást jelzik. Nagy öröm számunkra, hogy immár megerősített stratégiai partnerség keretében folytathatjuk a közös munkát” – mondta Farkas Károly, az i-Cell Kft. operatív igazgatója.
„A Waberer’s-nél fontosnak tartjuk, hogy olyan vállalkozásokkal dolgozzunk együtt, akik hozzánk hasonlóan igyekeznek aktív szerepet vállalni a közlekedéstechnológiai fejlesztések terén. Partnereinkkel folyamatosan keressük a szinergiákat, erre kiváló példa az augusztusban induló i-Cellel kötött együttműködés is” – tette hozzá Lajkó Ferenc, a Waberer’s International vezérigazgatója.
Az innováció mindkét cég életében kiemelt szerepet tölt be, hiszen az idén 20 éves i-Cell Kft. nem csak járműkövetési és útdíjfizetési szolgáltatóként, de különböző egyedi fejlesztések megvalósításában is élen jár, a Waberer’s pedig folyamatosan részt vállal partnerei innovációs, kutatás-fejlesztési megoldásaiban.
Kapcsolódó cikkek
- Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Sikeres a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
- Úthasználati jogosultságok értékesítésének szüneteltetése
- Bevallási közreműködő: együtt kell fejlődnünk a közúti áruszállítási ágazattal
- Új funkciók bevezetése, rendszerfejlesztési leállás
- Vasárnap karbantartás miatt üzemszünet
- Évről évre emelkedik a mobilfizetési tranzakciók száma
- Sikeresen zárult az útdíj-visszajelző készülék új funkciójának tesztelése
- Úthasználati jogosultságok értékesítésének szüneteltetése
- Hároméves a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.