Jelentős lépést tett a Cellum a világ egyik legnagyobb mobilfizetési piaca felé
Európa egyik vezető mobilfizetési vállalata, a Cellum együttműködési szerződést írt alá a Deloitte Touche Tohmatsu LLC-vel, Japán egyik legnagyobb szakmai szolgáltató vállalatával. A megállapodás célja, hogy a magyar cég QR-kódos fizetési megoldását piacra vigyék a szigetországban.
A több mint 127 milliós Japán a világ egyik legfejlettebb mobiltranzakciós piaca, és folyamatosan nő az okostelefon-használók száma. A Deloitte Touche Tohmatsu LLC saját kutatása szerint nagy az igény az országban a QR-kódos fizetési megoldások iránt; a technológiát már használók elégedettek vele, akik pedig még nem próbálták, szintén nyitottak rá.
A Cellum már kipróbált és bizonyított mobiltárca-technológiája 2011 óta érhető el a piacon és rendkívül testreszabható a helyi igényeknek megfelelően. A megállapodás értelmében a Deloitte Touche Tohmatsu LLC az üzleti partnerei számára a Cellum QR-kódos megoldását ajánlja.
„Japán egy nagyon izgalmas piac, különleges kultúrával, amihez tisztelettel kell közelítenünk. Ahelyett, hogy ugyanazt a megoldást próbáljuk ráerőltetni mindenkire, a helyi igényekhez kell igazítanunk a kínálatunkat. Szerencsére a technológiánk rendkívül rugalmas, így ezt könnyen meg tudjuk tenni.” – mondta Kóka János, a Cellum vezérigazgatója. „Nagy reményeink vannak Japán kapcsán, és a Deloitte Touche Tohmatsu LLC szakértelme nagy segítséget nyújt számunkra. A megállapodás egy jelentős lépés a stratégiai céljaink megvalósításához.” – tette hozzá.
A Deloitte Touche Tohmatsu LLC a QR-kódos fizetési megoldások felhasználóiról készített kutatás felhasználásával segíti partnereit készpénzmentes fizetési stratégiáik kialakításában.
„A cél, hogy Japánban a készpénzmentes fizetések aránya a jelenlegi 20%-ról 80%-ra nőjön. Ehhez még mindig sokat tanulhatunk az országon kívüli példákból. A Cellum fizetési infrastruktúrája évek óta elérhető a piacon. A japán piaci szereplők előnyhöz juthatnak e platformmal, aminek segítségével azonnal bevezethetőek QR-kódos fizetési szolgáltatások. A Deloitte Touche Tohmatsu LLC örömmel támogatja a japán ügyfeleit ilyen szolgáltatások piacra vitelében és az adatbányászati lehetőségek kiaknázásában.” – mondta Kunikhiro Hattori, a Deloitte Touche Tohmatsu LLC tanácsadó partnere.
Kapcsolódó cikkek
- 1,3 milliárd forintot töltöttek a szigetlakók a Festipay-egyenlegükre a mobiljukon keresztül
- Mobilfizetés már a fesztiválokon is!
- Mobilfizetéssel lehet jegyet venni a Budakeszi Vadasparkba
- NFC fizetéssel könnyebb az élet
- A Cellum Global befektetési megállapodást írt alá az indonéz Telkommal
- A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
- Egyre többen használják fizetésre a mobiljukat
- A Cellum és a Telkom stratégiai együttműködést jelentett be
- A Google és a HTC 1,1 milliárd dolláros együttműködési megállapodást jelentett be
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.