Együtt világít az E.ON és a Tungsram
Az egyik legrégibb, jól ismert magyar márkával, a Tungsrammal együttműködésben kínál az E.ON korszerű és fenntartható, okos technológián alapuló közvilágítási megoldásokat.
A két cég három évre szóló megállapodása szerint a párezres falvaktól a nagyvárosokig bármely település önkormányzata élvezheti a jövőben a közösen megvalósított, modern közvilágítás előnyeit. Az együttműködés keretében olyan településre szabott fényszolgáltatást kínálnak majd, amely az alkalmazott innovatív megoldásoknak köszönhetően sikerrel ötvözi a költséghatékonyságot a településen élők megnövekedett komfortérzetével.
Az évszázados tapasztalatokkal rendelkező, ismét önálló „magyar multi”, a Tungsram és az E.ON Hungária közösen megvalósított projektjeinek célja, hogy Magyarországon – a települések lakosságszámától függetlenül – olyan közvilágítás-technológiai megoldásokat alkalmazzanak, amelyek nem csupán energiatakarékosak, költséghatékonyak, hanem a településen lakók és az önkormányzatok igényeinek is megfeleljenek. Lényege, hogy az E.ON „okos város” (Smart City) koncepciójának mentén az adott településhez igazítják a világítástechnikát. Ehhez előbb méréseket végez az energiacég, majd a település igényeihez alkalmazkodva az együttműködő két vállalat tervezi meg a mérhető, szabványoknak megfelelő fényszolgáltatást. Így a végeredmény innovatív, a lakók életkörülményeit javító, ugyanakkor energiahatékony világítás lesz.
„A már jól működő Smart City koncepciónk most új lendületet kap a Tungsrammal történő együttműködéssel. Örülünk, hogy egy ilyen nagy múltú magyar cég lett a partnerünk ebben. Megállapodásunk ráadásul nem áll meg ezen a ponton: tapasztalatainkat, tudásunkat szakmai fórumokon és diákokoknak is bemutatjuk, ezzel is megosztva a jövőbe mutató ügyfélmegoldásainkat” – mondta Jamniczky Zsolt, az E.ON Hungária igazgatósági tagja.
“Büszkék vagyunk arra, hogy az E.ON-nal közösen a legmodernebb megoldásokat tesszük elérhetővé a közösségek számára, olyanokat, amelyeket Magyarországon fejlesztünk és itt is hozunk létre. Együttműködésünk azt a célt szolgálja, hogy az optimális világítás kialakításával, valamint az ehhez kapcsolódó adatalapú, illetve jövőbe mutató okos megoldásokkal élhetőbb környezetet biztosítsunk. Arra törekszünk, hogy Magyarországot a legokosabb országgá tegyük” – tette hozzá Jörg Bauer, a Tungsram Group elnök-vezérigazgatója.
A két cég együttműködése nem csak a közvilágításra, hanem az ipari és beltéri világítás korszerűsítésekre és ezekben alkalmazható okos világítástechnikai megoldásokra is érvényes. Az elképzelések szerint a jövőben közösen dolgoznak az energia-ellátás, az energia-hatékonyság, az akkumulátorok felhasználása, a megújuló energiaforrások és az okoshálózatok, illetve ipari internethálózatok területén is. A két vállalat további tervei között szerepel, hogy a közösen megvalósított világítási megoldásokat népszerűsítsék a környező országokban is.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar versenyzőre is szavazhatunk a berlini fényfesztiválon
- Az E.ON a Microsofttal együttműködve kiemelt biztonságú, hatékony megoldást fejleszt
- Videót vetít, kezet fog, ölel, táncol a robot
- Drónokat is használ az E.ON a hálózati hibák felderítésére
- Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
- Viszlát papír, helló digitális megoldások
- Online térképen láthatóak a tervezett áram- és gázszünetek az E.ON oldalán
- Balatonról indulnak a világ első Electrojetjei!
- Okos technológia segíti az ügyfeleket az E.ON Facebook oldalán
- Gyorsabbá válhat a hibaelhárítás az E.ON-nál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.