A HTC VIVE kibővített VR portfóliót, korlátlan szoftver hozzáférést és további tartalomgyártókat jelentett be
A HTC VIVE, a room-scale VR technológia egyik vezető szereplője, új hardvert, szoftvert és tartalomkínálatot jelentett be, melyek újraértelmezik a VR élményt.
A VIVE Pro Eye szemüveg beépített szemkövetéssel rendelkezik, míg a HTC VR app store-ja, a VIVEPORT a Viveport Infinity előfizetéses rendszerén keresztül korlátlan hozzáférést kínál a tartalmakhoz. (A Cosmosszal bejelentett “Vive Reality System” új módszereket hoz a tartalmak megjelenítésére és a felhasználók virtuális környezetek közti váltására, ezzel újragondolva a VR-nek működését a térbeli számítástechnika korában.
Ezek a fejlesztések a legjobb technológiát és tartalmat kínálják, és új felhasználói élményt biztosítanak vállalatoknak és egyéni felhasználóknak egyaránt.
Vive Pro Eye
A professzionális VR felhasználók igényei alapján készült Vive Pro többek között beépített szemkövetéssel bővült. A Vive Pro Eye menüjében a felhasználó a tekintetetével navigálhat, így nem szükséges a kontrollerek használata. A szemkövetésnek köszönhetően az üzleti felhasználók és fejlesztők több információt kaphatnak a programjaik használatával kapcsolatban, tovább javíthatják a a teljesítményt, és minden eddiginél jobb visszajelzéssel láthatják el a terméktervező- és kutatócsoportokat.
A Vive Pro Eye a Major League Baseballon (MLB) debütált a 2019-es CES-en. A szemkövetés funkciót integrálták az „MLB Home Run Derby VR” videojátékba, amely lehetővé teszi a menü teljes vezérlését hagyományos kontrollerek nélkül. Az új Vive Pro Eye 2019-ben lesz elérhető.
“A VR technológia bevonásával szeretnénk szórakoztatóbb élményt nyújtani a rajongóknak otthon és a pályán egyaránt.” - nyilatkozta Jamie Leece, a Games & VR, Major League Baseball alelnöke. “A szemkövetési technológiával a Home Run Derby VR kontrollerek használata nélkül nyújt teljeskörű élményt helyszíntől függetlenül. A rajongóink a szemük mozgásán keresztül egyszerűen kezelhetik a játék menüpontjait.”
A Vive Pro Eye elsődlegesen vállalati felhasználásra készült, ahol a szemkövetés funkciójának számtalan előnyét kihasználhatják, legyen szó teljesítményről, hozzáférhetőségről vagy képzésekkel összefüggő alkalmazások fejlesztéséről. Az eszköz mindamellett minimalizálja a fejlesztői részről szükséges erőforrásokat a nagy felbontású VR környezet kialakításához.
Az új Vive Pro Eye 2019 második negyedévében lesz elérhető.
Viveport Infinity
A Viveport Infinity korlátlan előfizetéses rendszerén keresztül a felhasználók több száz virtuális környezetet fedezhetnek fel.
“Bemutatjuk a Viveport fejlesztésének következő állomását, a Viveport Infinity-t.” – mondta el Rikard Steiber, a Viveport elnöke. “Amikor először indítottuk el előfizetési szolgáltatásunkat, a fogyasztók 5 alkalmazást illetve játékot próbálhattak ki egy hónapban. Most, a Viveport Infinity-vel a legjobb minőségű VR tartalmakat kínáljuk felhasználóinknak nagyobb kínálattal, alacsony áron.”
2019. április 5-től, vagyis a Vive Day-től kezdődően a tagok korlátozás nélkül tölthetik le és használhatják a Viveport Infinity könyvtárában lévő, több mint 500 tartalmat. Az előfizetési modellel több ezer dollárt spórolhatnak a tagok, miközben kiváló minőségű tartalmakat próbálhatnak ki. A Viveport Infinity-n keresztül a független fejlesztők tartalmai ugyanúgy elérhetők mint a népszerű tartalomelőállítók termékei, úgy, mint a Seeking Dawn vagy a Torn. A Viveport Infinity az összes jelenlegi és jövőbeli Vive eszközön, valamint az Oculus Riften és a Wave rendszer többi eszközén is elérhető.
VIVE Cosmos
A Vive Cosmos a Vive legújabb VR headsete. Tökéletes kényelmet, könnyű beállítást és használatot biztosít, így bármikor egyszerűen csatlakozhatunk virtuális világainkhoz. A Vive Cosmos nem igényel külső bázisállomást, így a felhasználás helyszínét tekintve megszűnnek a kötöttségek, lehetünk otthon, de akár úton is. Továbbá, a Vive Cosmos csatlakozási lehetőségei nem korlátozódnak csupán egy hagyományos gamer PC-re.
“Tapasztalataink alapján VR headset vásárlásakor a felhasználók több mint 85%-a az eszköz könnyű használhatóságát és beállítását tekinti fő szempontnak.” – mondta Daniel O’Brien, a HTC Vive Amerika vezérigazgatója. “Hiszünk abban, hogy a Cosmos segítségével azok is könnyedén hozzáférhetnek a VR-hez, akik eddig még nem próbálták, ugyanakkor az elkötelezett VR felhasználóknak is új élménnyel szolgálhatunk.”
A könnyen és egyszerűen üzembe helyezhető, számos környezetben kipróbálható Cosmos-szal a HTC újraértelmezi a VR világhoz való csatlakozást. A Cosmos az első Vive szemüveg, ami “Vive Reality System” funkcióval érkezik.
A Vive Cosmos fejlesztői csomag 2019 elejétől lesz elérhető. További részletek az év folyamán kerülnek bejelentésre.
Vive Reality System
A HTC Creative Labs csapata a Vive Reality Systemmel újragondolta a virtuális valóság érzékelését, a szemüveg felhelyezésének pillanatától az adott tartalommal kapcsolatos interakcióig.
“Filozófiánk középpontjában olyan termékek és élmények fejlesztése áll, melyek egyfajta természetes hidat teremtenek a valóság és a virtuális valóság között. A Vive Reality System segítségével arra törekszünk, hogy a Vive biztosította élményt ezeknek az igényeknek megfelelően alakítsuk.” – nyilatkozta Drew Bamford, a Creative Labs és a HTC Vive alelnöke. “A Vive Reality Systemet alkotó eszközök és környezet célja, hogy a térbeli számítástechnika által különeges helyszínekben és élményekben legyen része a felhasználóknak. Célunk, hogy a VR élmény ne a különböző alkalmazásokról, hanem a virtuális és a valós világ közötti átlépésről szóljon.”
A projekt részeként a Vive a Mozilla-val közösen bejelentette az első, kifejezetten Vive-ra alapuló VR böngészőt.
A Vive Reality System a teljes Vive termékportfólión elérhető lesz, elsőként a Vive Cosmoson.
Kapcsolódó cikkek
- Food innovation, avagy ellenséget muszáj találni…
- Két új izgalmas funkciót jelentett be a Panasonic a CES 2019 kiállításon
- Az LG XBOOM hangszórói új szintre emelik a zenehallgatás élményét
- Micro LED technológia a Samsung újgenerációs kijelzőiben
- A szórakoztató üzletágak meghatározó technológiáit is bemutatja a Sony az idei CES-en
- Az LG feltekerhető tévéje 65 hüvelykes méretben érkezik
- Amikor egy önvezető autó elüt egy robotot...
- Az Apple ellopta a CES marketingjét
- Nyolc új, innovatív saját és nyolc külsős projektet mutat be a C-Lab
- Utazzon el otthonában a KLM új VR élményével!
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A ViewSonic új szintre emeli a konzolos játékélményt
A ViewSonic Corp., a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata bemutatja két új projektorát – az X1-4K Prót és az X2-4K Prót. A még jobb konzolos játékélményre tervezett projektorok QHD (1440p) felbontású képet nyújtanak villámgyors 120 Hz-es frissítési gyakorisággal, ultra sima játékélményt és részletes vizuális megjelenítést biztosítva egy 100 hüvelyknél is nagyobb képernyőn. A natív 4K-s UHD vizuális teljesítményt kiegészítő, beépített Harman Kardon hangsugárzók mozi minőségű hangzást nyújtanak, míg az integrált Google TV zökkenőmentes hozzáférést biztosít számos streaming lehetőséghez, valóban lenyűgöző és mindent magába foglaló otthoni szórakoztatási élményt teremtve.
Igényes és strapabíró órák a japán márkától
A Casio karóra részlege idén ünnepli 50 éves fennállását. A márka továbbra sem fogyott ki az újdonságokból, ennek ékes példája a legújabb GM-2110-es széria. „Ez az öt lenyűgöző modell a nyolcszögletű lünettával, vibráló színű fém számlapokkal a stílus és a rugalmasság határait feszegeti” – hangsúlyozta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
A természet gyógyító ereje: már heti két óra alatt sokat tehetünk az egészségünkért
Kutatások szerint már heti két óra természetben töltött idő jelentős javulást hozhat a mentális és fizikai egészség terén: csökkentheti a vérnyomást, a szorongást és jelentősen javíthatja az alvás minőségét.* A zöld környezet ezen felül fizikai aktivitásra késztet, elősegíti a hosszabb és intenzívebb mozgást, például a túrázást és a futást. A szabadtéri sportolásban hasznos technológiai társ lehet a HUAWEI WATCH GT 5, amely precíz GPS-helymeghatározással, futáselemző funkciókkal és hosszú akkumulátoridővel támogatja a kezdő és tapasztalt felhasználókat egyaránt.
Indításrásegítő és a zseblámpába épített powerbankek a Sandbergtől
Hatalmas frusztrációt tud okozni egy nem induló autó. Ennek általában több oka is lehet, melyek között gyakori eset az autó akkumulátorának lemerülése. Ilyenkor ideiglenes megoldást jelenthet az autó bikázása. Ehhez viszont indító kábelre és külső erőforrásra is szükség van. A Sandberg Car Jumpstarter Powerbank 10000-et pontosan erre találták ki.
A Sony két új, kamerákhoz készült tápellátási megoldást vezet be
A Sony bejelentette két új, NP-FZ100 akkumulátort használó Alpha sorozatú és Cinema Line kamerákhoz készült tápellátási megoldás bevezetését, amelyek célja az alkotók növekvő igényeinek kielégítése: a BC-ZD1 akkumulátortöltőt, amely egyszerre két akkumulátort tölt, valamint a DC-C1 hálózati töltőt/adaptert, amely külső áramforrásból közvetlenül a kameravázat látja el árammal.