Az aktív élményeket keresőknek segít a Trekhunt
Nem egy irodában, még csak nem is egy országban dolgoznak a Trekhunt fiatal startupperei, akik az aktív kikapcsolódásra vágyóknak nyújtanak értékes szolgáltatást. A Magyarországon debütáló, de nemzetközi piacra készülő vállalkozás a városból a természetbe rángatja ki az embereket. Azokat, akik elég vagányak hozzá.
„Azokhoz szólunk, akik nem akarják a 126 milliomodik emberként lefotózni a Colosseumot, ki akarnak szakadni a városból, valami mást, új élményt keresnek.” – mondja Kardos László, a Trekhunt alapítója.
A fiatal mérnök-közgazdász cégvezető korábban Japánban és az Egyesült Királyságban dolgozott többek között a Skyscannernél és a Prezinél. Gadácsi Péterrel, aki 15 éve túravezető és hegymászó, még az egyetemről ismerik egymást. Szintén egyetemi csoporttárs volt a harmadik alapító Bíró Ákos, aki több multinacionális cég pénzügyi tervezési osztályán, illetve vezető tanácsadócégnél is dolgozott, jelenleg Németországban él. A bolgár Dimitar Dinchev Japánban csatlakozott a csapathoz, ő korábban többek között a SoundCloudban dolgozott.
A Trekhunt csapata jelenleg a Budapest-Szófia-Heidelberg háromszögben dolgozik, a kapcsolatot a legújabb technológiai fejlesztések segítségével tartják egymással. Így épül hónapok óta és lép piacra elsőként Magyarországon a Trekhunt, egy különleges online túra és programkereső oldal.
„Az a célunk, hogy hosszú távon a világ összes túráját beépítsük a keresőmotorba, tehát aki hegyet mászni, bringázni, raftingolni, szörfözni, síelni vagy akár siklóernyőzni szeretne, ne vesztegessen órákat a különböző vezetett vagy független programlehetőségek megtalálásával és összehasonlításával. Azért töltünk mi most hónapokat a monitorok előtt, hogy az adrenalin-őrülteknek ne kelljen.” – mondja László.
A Trekhunt létjogosultságát igazolja, hogy robbanásszerűen növekszik a túrák és egyéb programok piaca. Az Utazási és Turisztikai Világtanács (WTTC) 2018-as globális csúcstalálkozóján bemutatott Deloitte tanulmány szerint a turisztikai fogadóterületen túrákra, aktivitásokra, látványosságokra és eseményekre költött összérték az utazási piac harmadik legnagyobb szegmensét képezi. Ennek értékét 2020-ra 183 milliárd amerikai dollárra becsülik.
A Trekhunt elindítását egy üzleti angyal segítette, a vállalkozásnak azonban 2019 végére saját lábon kell állnia. Partnereik a túravezető, túraszervező cégek és az online ügynökségek; nagyon büszkék rá, hogy több magyar partnerük mellett a világ két legnagyobb túravezető cége, az ausztrál Intrepid Travel és a kanadai G Adventures is velük dolgozik. Kardos László szerint „nemzetközi szinten jó belépő, hogy az Intrepid Travel és a G Adventures bizalmat szavazott nekünk. De a globális piac hatalmas versenypálya, ahol a Trekhunt egy merőben új koncepciót képvisel. Ezért fontos lesz megértetni, hogy mi nem versenytársai, hanem partnerei akarunk lenni a meglévő szereplőknek, nem gyengíteni, hanem erősíteni akarjuk a piacot.”
2019 első negyedévében Magyarországon tesztelik a szolgáltatást, utána lépnek ki az angol és német nyelvű piacokra.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar startup hozza össze az európai előadóművészeti világot
- Útmutató weboldal és tanácsadó vloggerek támogatják a gyerekek biztonságosabb netezését
- MKB Fintechlab: kimagasló nemzetközi érdeklődés az idei inkubációs program iránt
- Új globális portál az ingatlanpiac digitalizációjának úttörőitől
- Megújult a Lánglovagok oldal
- A hazai startupok is a blockchain technológia felé mozdulnak
- Együttműködés a jövő digitális egyészségügyi megoldásaiért
- Egyetemi ötletek kaptak 9 millió forintos befektetést
- A mesterséges intelligenciával foglalkozó startupok mutathatnak új utat Európának
- Budapestre figyelt a régió startup világa
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.