Rekord árbevételt ért el a QUADRON Kibervédelmi Kft. az Arab-öbölben
Rekord árbevétellel zárta a 2018-as évet a QUADRON Kibervédelmi Kft. az Arab-öbölben. A magyar cég összesen közel 100 millió forint értékben nyújtott kiberbiztonsági szolgáltatásokat Kuvaitban. A QUADRON Ománban, Bahreinben és az Egyesült Arab Emírségekben is aktív, 2019-ben pedig a szaúd-arábiai piacra lépést is tervezi, valamint az egész régióban elérhetővé kívánja tenni teljes hazai szolgáltatás-portfólióját.
A tavalyi évben összesen közel 100 millió forint értékben nyújtott kiberbiztonsági szolgáltatásokat a QUADRON Kibervédelmi Kft. Kuvaitban, ahol a magyar cég 2016 óta a legnagyobb helyi internetszolgáltató partnere. A Qualitynet a QUADRON szakmai támogatásával indította el IT-biztonsági üzletágát 2016-ban - a magyar fél szakmai tudása és tapasztalata igen értékes a külföldi partner számára, mivel a régió IT-biztonság terén 5-10 éves lemaradásban van Magyarországhoz képest. A közös munka 2018-ban rekordot döntött: a Kuvaitban nyújtott kiberbiztonsági szolgáltatások értéke az egész magyar, az országba érkező termékexport közel 1 százalékát, míg a teljes magyar, szintén Kuvaitba irányuló szolgáltatásexport közel 10 százalékát teszi ki. A Quadron Kuvait mellett Ománban, Bahreinben és az Egyesült Arab Emírségekben is aktív.
„A régióban végzett munkánkat tovább erősíti, hogy tavaly helyi szakembereket vettünk fel, akik a helyszínen, az anyanyelvükön tudják megoldani a napi feladatokat, ami nagyban segít leküzdeni az esetleges kulturális akadályokat. Továbbra is Magyarország a bázisunk, itthonról támogatjuk és képezzük a kinti csapatot, idén pedig tovább növeljük a régióban alkalmazott munkatársak létszámát és a hazai szakértő csapatot egyaránt. 2019-ben már a szaúd-arábiai piacon is szeretnénk jelen lenni, sőt, az egész régióban helyi irodákból és egy regionális SOC hálózatból álló struktúrát tervezünk létrehozni és elérhetővé tesszük a teljes hazai szolgáltatás-portfóliónkat. Emellett folyamatosan keressük azon magyar cégek partnerségét, akik nyitottak hasonló együttműködésre, amelyet a Qualitynet-tel folytatunk: tehát van exportálható tudásuk vagy saját termékük, mert a terveink között szerepel egy magyar IT-biztonsági szolgáltatás-portfolió összeállítása is.” – mondta el Gulyás Péter, a QUADRON Kibervédelmi Kft. ügyvezető igazgatója.
A QUADRON a Qualitynet-tel közösen vett részt a december első hetében, Kuvaitban megrendezett E-Government Forum szakmai konferencián és expón. A rendezvényen a kuvaiti kormányzat magas szinten képviseltette magát. A magyar cég így többek között Anas Khalid Al Saleh, kuvaiti miniszterelnök-helyettessel is tárgyalást folytatott. Sőt, Magyarország kuvaiti nagykövete, dr. Soós István Gyula, a QUADRON és a Qualitynet képviseletében tartotta meg az esemény egyik nyitóbeszédét, amelyben kiemelte: „Magyarország teljes mértékben kész arra, hogy másokkal is megossza tapasztalatát az elektronikus közigazgatás és a digitális technológia terén, amelyek a magyar állampolgárok biztonságát garantálják. Ez a tapasztalatmegosztás a QUADRON és a Qualitynet közötti partnerséggel már a gyakorlatban is elindult, e kapcsolat pedig rendkívül gyümölcsöző és hatékony. Külön örömmel jelenthetem be, hogy a partnerség az elmúlt időszakban folyamatosan fejlődött és látványos módon haladt előre, ezáltal több jelentős projekt valósult meg Kuvaitban a QUADRON közreműködésével.” – hangsúlyozta dr. Soós István Gyula nyitóbeszédében.
Kapcsolódó cikkek
- Kiberbiztonsági előrejelzés 2019-re
- Így óvja meg gyermekét az online térben!
- Ne csak védekezzünk, az elhárításra is készüljünk!
- WITSEC IT-Biztonsági Konferencia nem kizárólag hölgyeknek
- Saját dolgozóik sodorhatják kiberveszélybe a cégeket
- Hogyan védjük meg céges értékeinket a kiberbűnözőktől?
- Top 10 kiberveszély, ami fenyegeti a vállalatod
- A kiberbűnözők nem vakációznak
- Az IT biztonság és a futball közelebb állnak, mint amennyire látszik
- Hibrid védelmi rendszer a gázolásos támadások ellen
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.