HONOR kabalaállatot terveztek a MOME hallgatói
A különleges hátlapi dizájnjairól is ismert, főként fiataloknak szánt okostelefon márka kabalaállata a szuperképességekkel bíró husky, melynek a karakterterveit egy pályázat keretében álmodták meg a MOME hallgatói.
A Honor Magyarország telefontok- és pólódizájn tervező pályázatot hirdetett a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Média Intézetének Tervezőgrafika szakos hallgatói számára. A pályázati felhívás célja, hogy a Honor ösztönözze és elismerje a MOME hallgatói kreativitását és gyakorlati lehetőséget biztosítson a mintatervezésben azáltal, hogy az általuk tervezett grafikák késztermékeken köszönnek vissza, és a Honor márka kedvelői által megnyerhető relikviákká válnak.
A Honor főként a fiatal, Y és Z generációkra fókuszál, a márka stratégiájának részeként pedig igyekszik a fiatalokat minél jobban bevonni a Honor világába. Éppen ezért a kabalaállat tervezése kapcsán is a fiatal tehetségekre, a MOME tervezőgrafikus hallgatóira esett a választás.
A pályázat középpontjában az egyedi megjelenés, az izgalmas, vicces vagy érdekes témafeldolgozás áll. A Honor kabalaállata a husky, ennek szeretné megtalálni a megfelelő megjelenítési módját, melyben a kutya egyfajta szuperhősként jelenik meg egy fiatalos, esztétikus és újszerű grafikai stílus formájában.
A MOME hallgatói a karakter megrajzolása mellett pólóra és telefontokra is alkalmas grafikákkal készültek, a 14 pályamunka közül pedig a Honor online közössége szavazhatja meg a legjobb 10-et, amelyből végül majd a szakmai zsűri választ győzteseket. A szavazás ezen a linken érhető el. A pályázat első helyezettje 150.000 , a második 100.000, a harmadik 50.000 forintos díjban részesül. A közönségszavazás a Honor Magyarország hivatalos Facebook oldalán a mai naptól két héten keresztül tart.
A zsűri tagjai: Vargha Balázs, a MOME Média Intézet Tervezőgrafika Tanszék vezetője, Ament Amarilla, a Honor Marketing és PR kommunikációs vezetője és Kolozsvári Antal, a TCCM Honor országmenedzsere.
Kapcsolódó cikkek
- A HONOR 8X is megkapja az Android Pie alapú EMUI 9.0-et
- A HONOR a Telekomnál is elérhetővé tette legújabb csúcskészülékét
- A HONOR Gaming+ technológia tovább növeli a grafikus teljesítményt
- Piros színű Honor meglepetések Valentin-napra
- Magyarországra is érkezik a Honor legújabb csúcskészüléke 48 megapixeles kamerával
- A HONOR View20 újraírja az okostelefonos éra szabályait
- A View20 globális megjelenésével kapcsolna új sebességre a Honor
- Holnaptól már itthon is vehetünk Honor 10 Lite okostelefont
- A Honor 10-re a mai naptól elérhető az EMUI 9
- Januártól kapható lesz a Honor 10 Lite
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.