Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung

forrás: Prím Online, 2019. április 9. 10:04

A Samsung idén tavasszal új fejezetet nyit az ügyfélkiszolgálás történetében. A vállalat 24 órában elérhető, mobiltelefonokra szakosodott ügyfélszolgálatot indít Magyarországon. A Galaxy eszközök tulajdonosai április 8-tól a nap bármely pillanatában kapcsolatba léphetnek a vállalat szakembereivel a 06-80-726-7864 telefonszámon keresztül.

Ahogy a mobiltelefonok mára már a rohanó világunk meghatározó kiegészítőivé váltak, egyre inkább felmerül az igény az okostelefon-gyártók felé, hogy a hét minden napján, 24 órában segítséget tudjanak nyújtani ügyfeleiknek. A Samsung ezekre a fogyasztói igényekre reagálva meghosszabbította telefonos ügyfélszolgálatának elérhetőségét, amellyel ezután – az ünnepnapok kivételével –, az év bármely napján gyorsan, egyszerűen kapcsolatba léphetnek a felhasználók. A lépéssel a Samsung lehetőséget biztosít vásárlóinak, hogy Galaxy eszközeikből minden pillanatban a maximumot hozzák ki, akik így az eszközvásárlás előtt, közben és után is bármikor professzionális ügyfélkiszolgálásban részesülhetnek. A 24 órás ügyfélszolgálatot régiónként vezeti be a gyártó, 2020-ra pedig a világ összes piacán elérhető lesz a lehetőség. 

 

„Hiszünk abban, hogy a felhasználóink visszajelzései és a velük folytatott párbeszéd az innovatív, jövőbe mutató gondolkodás alapja. A nap 24 órájában elérhető telefonos ügyfélszolgálat lehetőséget nyújt számunkra, hogy még jobban megértsük vásárlóink szükségleteit, igényeit. – mondta el Kovács Gábor, a Samsung ügyfélszolgálati megoldások üzletágának vezetője. – Az okostelefonok már önmagukon túlmutatva életünk szerves részét képzik munkaidőben és azon kívül egyaránt, ezért elengedhetetlennek tartjuk, hogy minden pillanatban, akár az éjszakai órákban is vásárlóink rendelkezésére álljunk, ha kérdésük merülne fel mobileszközeikkel kapcsolatban.”

 

A Samsung elkötelezett amellett, hogy az ügyfélkiszolgálás területén átfogó, személyre szabott lehetőségeket kínáljon és minden helyzetre megoldást nyújtson felhasználóinak, akik négy különböző, térítésmentesen használható szolgáltatástípus közül választhatják ki a nekik éppen megfelelőt. 

 

A Samsung honlapján található Terméktámogatás menüpontban az ügyfelek hasznos tippekhez juthatnak az esetleges kérdések leggyorsabb megoldásához. 

 

Az országban 21 szervizpont áll azok rendelkezésére, akik a személyes ügyintézést részesítik előnyben, ebből 5 a fővárosban, 16 pedig a nagyobb vidéki városokban található. A 2017-ben Budaörsön nyitott S-Drive drive-through szervizponton a felhasználók sorban állás nélkül, saját járművük kényelmét élvezve adhatják le okostelefonjaikat a Samsung szakembereinek.

 

Az olyan kiegészítő szolgáltatások, mint a Posta Pontok pedig a kisebb városokban élő ügyfelek dolgát könnyítik meg. Az így leadott készülékeket az ország 96 postáján és 26 postafiókjában, csomagautomatákból vehetik át. 

 

Ezt az átfogó ügyfélszolgálati portfóliót egészíti ki a Samsung okostelefon tulajdonosok számára most kibővített, a nap 24 órájában üzemelő, a 06-80-SAMSUNG (06-80-726-7864) számon ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálat, amelyen keresztül a felhasználók azonnal kapcsolatba léphetnek a Samsung munkatársaival.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A jó portréfotók szakértelmet, technikát és elköteleződést igényelnek

A HONOR legújabb termékcsaládja, a HONOR 200 Pro-val az élen a portréfotózást helyezte előtérbe. Az új eszközökkel egy stúdiót hordozhatsz a zsebedben, ami a mesterséges intelligencia segítségével és a profi kialakításnak köszönhetően jelentősen megkönnyíti azt, hogy kiváló képeket készíts. Ezzel együtt azonban van pár tippünk ahhoz, hogy miként hozd ki a maximumot készülékedből – akár a legújabb szériát használod, akár más készüléket.

2024. június 22. 14:08

1 millió eurós befektetést kapott egy magyar fenntarthatósági startup

Jelentős összegű befektetést kapott a denxpert EHS&S software nevű magyar startup, amely környezet- és munkavédelmi, illetve fenntarthatósági adatok gyűjtésében, kezelésében és auditbiztos reportolásában segíti a vállalatokat. A régióban piacvezető cég skálázásra és nemzetközi terjeszkedésre használja majd az Óbuda Uni Venture Capital (ÓUVC) és a Sofia Angel Ventures (SAV) közös befektetését. 

2024. június 22. 12:10

K&H: példaszerű szövetség a mesterséges intelligencia-fejlesztés terén

A természetes emberi beszéd működésének alaposabb megértését célozza az a kutatási együttműködési megállapodás, amelyet a Szegedi Tudományegyetem és a K&H Csoport képviselői írtak alá. A kutatási együttműködés célja a természetes nyelvi megértés finomítása és integrációja olyan, minden K&H-ügyfél számára elérhető digitális asszisztens számára, amelynek a működése mesterséges intelligencián (AI) alapul.

2024. június 22. 10:29

Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség

A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.

2024. június 21. 18:25

Lemaradunk, ha nem tanuljuk meg használni a mesterséges intelligenciát

Megállíthatatlan a mesterséges intelligencia (MI) térhódítása a magyar iskolákban: a tanárok közel 40 százaléka és a diákok harmada rendszeresen használja a technológiát, amely tízből kilenc pedagógus szerint 2-3 éven belül át fogja alakítani az oktatást. 

2024. június 21. 16:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket

2024. június 20. 16:28

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02