Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung

forrás: Prím Online, 2019. április 9. 10:04

A Samsung idén tavasszal új fejezetet nyit az ügyfélkiszolgálás történetében. A vállalat 24 órában elérhető, mobiltelefonokra szakosodott ügyfélszolgálatot indít Magyarországon. A Galaxy eszközök tulajdonosai április 8-tól a nap bármely pillanatában kapcsolatba léphetnek a vállalat szakembereivel a 06-80-726-7864 telefonszámon keresztül.

Ahogy a mobiltelefonok mára már a rohanó világunk meghatározó kiegészítőivé váltak, egyre inkább felmerül az igény az okostelefon-gyártók felé, hogy a hét minden napján, 24 órában segítséget tudjanak nyújtani ügyfeleiknek. A Samsung ezekre a fogyasztói igényekre reagálva meghosszabbította telefonos ügyfélszolgálatának elérhetőségét, amellyel ezután – az ünnepnapok kivételével –, az év bármely napján gyorsan, egyszerűen kapcsolatba léphetnek a felhasználók. A lépéssel a Samsung lehetőséget biztosít vásárlóinak, hogy Galaxy eszközeikből minden pillanatban a maximumot hozzák ki, akik így az eszközvásárlás előtt, közben és után is bármikor professzionális ügyfélkiszolgálásban részesülhetnek. A 24 órás ügyfélszolgálatot régiónként vezeti be a gyártó, 2020-ra pedig a világ összes piacán elérhető lesz a lehetőség. 

 

„Hiszünk abban, hogy a felhasználóink visszajelzései és a velük folytatott párbeszéd az innovatív, jövőbe mutató gondolkodás alapja. A nap 24 órájában elérhető telefonos ügyfélszolgálat lehetőséget nyújt számunkra, hogy még jobban megértsük vásárlóink szükségleteit, igényeit. – mondta el Kovács Gábor, a Samsung ügyfélszolgálati megoldások üzletágának vezetője. – Az okostelefonok már önmagukon túlmutatva életünk szerves részét képzik munkaidőben és azon kívül egyaránt, ezért elengedhetetlennek tartjuk, hogy minden pillanatban, akár az éjszakai órákban is vásárlóink rendelkezésére álljunk, ha kérdésük merülne fel mobileszközeikkel kapcsolatban.”

 

A Samsung elkötelezett amellett, hogy az ügyfélkiszolgálás területén átfogó, személyre szabott lehetőségeket kínáljon és minden helyzetre megoldást nyújtson felhasználóinak, akik négy különböző, térítésmentesen használható szolgáltatástípus közül választhatják ki a nekik éppen megfelelőt. 

 

A Samsung honlapján található Terméktámogatás menüpontban az ügyfelek hasznos tippekhez juthatnak az esetleges kérdések leggyorsabb megoldásához. 

 

Az országban 21 szervizpont áll azok rendelkezésére, akik a személyes ügyintézést részesítik előnyben, ebből 5 a fővárosban, 16 pedig a nagyobb vidéki városokban található. A 2017-ben Budaörsön nyitott S-Drive drive-through szervizponton a felhasználók sorban állás nélkül, saját járművük kényelmét élvezve adhatják le okostelefonjaikat a Samsung szakembereinek.

 

Az olyan kiegészítő szolgáltatások, mint a Posta Pontok pedig a kisebb városokban élő ügyfelek dolgát könnyítik meg. Az így leadott készülékeket az ország 96 postáján és 26 postafiókjában, csomagautomatákból vehetik át. 

 

Ezt az átfogó ügyfélszolgálati portfóliót egészíti ki a Samsung okostelefon tulajdonosok számára most kibővített, a nap 24 órájában üzemelő, a 06-80-SAMSUNG (06-80-726-7864) számon ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálat, amelyen keresztül a felhasználók azonnal kapcsolatba léphetnek a Samsung munkatársaival.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az olaszoknál folytatta európai terjeszkedését a hozzánk ősszel érkező Omoda

Július elején újabb európai piacra lépett be a Chery Group az Omoda és Jaecoo márkákkal, Olaszországban teljes körű szolgáltatással elindult a kínai gyártó járműveinek értékesítése. A társaság globális terjeszkedési stratégiája szerint 2030-ig világszerte több mint 60 piacon jelenik meg ez a két brand, szeptemberben Magyarországon is megkezdik az Omoda 5 forgalmazását. 

2024. július 19. 16:43

Idén is biztosítja a Formula–1-rendezvényen használt rádióberendezések zavartalanságát az NMHH

Július 18-a és 21-e között 39. alkalommal látogat hazánkba a Formula–1. A száguldó cirkusz futamait hétről hétre tízmilliók követik a képernyők előtt, a versenysorozat hazai állomása pedig tavaly négy nap alatt 303 ezer nézőt vonzott a Hungaroringre. A futamokon a televíziós stábok, a készenléti szolgálatok és a versenyző csapatok kommunikációjához egyaránt elengedhetetlen a zavartalan frekvenciahasználat – ezt a Magyar Nagydíjon idén is a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Mérésügyi Igazgatóságának munkatársai biztosítják.

2024. július 19. 14:57

Íme a legátfogóbb kisokos szünetmentes tápegység vásárlásához!

Még soha nem voltunk ennyire ráutalva az elektronikus eszközeinkre a digitalizáció korában. A folyamatos, szünetmentes áramellátás elengedhetetlen az otthoni munkavégzéshez és az online tanuláshoz éppúgy, mint a videójátékokhoz. 

2024. július 19. 13:15

Az Epson új nyomtatóival növelhető a termelékenység és a képminőség

Az Epson globális technológiai vállalat két új 64 hüvelykes festékszublimációs nyomtatóval egészíti ki az Európában is sikeres, legkeresettebb 64 hüvelykes festékszublimációs nyomtatóinak sorát. Az innovatív SureColor F9500 és SC-F9500H modellek a SureColor F9400 és SC-F9400H nyomtatókat váltják fel, és jelentős előrelépést kínálnak a termelékenység, a használhatóság és a képminőség terén.

2024. július 19. 11:40

Így kerülheti el, hogy céges weboldala illetéktelen kezekbe kerüljön

Létezik bevált recept ahhoz, hogy egy weboldal sikeres legyen. A tényleges online jelenlét eléréséhez négy alappillérre érdemes odafigyelni. Szakértő árulja el a professzionális online megjelenés legfontosabb ismérveit.

2024. július 19. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55

A Schneider Electric a világ legfenntarthatóbb vállalata a TIME szerint

2024. július 4. 19:09

A legmodernebb digitális oktatási rendszert valósította meg a Delta Systems a Corvinus Egyetemen

2024. július 1. 12:59