A PEPCO anyacége is az Oracle Cloud platformot választotta
A PEPCO, a Poundland és a Dealz márkákat egyesítő Pepkor Europe vezető páneurópai kiskereskedelmi csoport az Oracle Cloudot választotta üzleti növekedésének támogatásához. A Pepkor a családok mindennapjaihoz szükséges ruházati és általános fogyasztási termékek, mint étel, egészségügyi és kozmetikai termékek forgalmazásával foglalkozik Európa szerte. Magyarországon a PEPCO kereskedelmi lánc 145 üzlettel van jelen.
“A Pepkor Europe alá tartozó márkák 14 országban több mint 2 000 üzlettel szolgálják ki a vásárlókat változatos és folyton megújuló termékkínálattal, magas minőségben. Hiszünk abban, hogy az Oracle Retail központosított és fejlett készletkezelési képességei révén nagymértékben növekszik a működési hatékonyságunk és rugalmasságunk, azáltal, hogy jobb rálátást kapunk a készleteinkre és a különbözetekre” – mondta Andy Bond, a Pepkor Europe ügyvezetője. “Mélyreható vizsgálódást követően az Oracle-t választottuk partnerünknek az infrastrukturális megújulásunk kulcsszereplőjeként.”
A Pepkor Europe az Oracle Retail Merchandising Cloud Service alkalmazásával egységesíti készletkezelési folyamatait, az Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud révén pedig automatizálja és korszerűsíti a pénzügyi folyamatokat a vállalat egészére nézve.
“A Pepkor Europe-nak olyan technológiai háttérre van szüksége, amely kiszolgálja az üzleti igényeit és mélyrehatóbb betekintést nyújt a működésébe, amivel magasabb fokú hatékonyságot érhet el” – mondta Mike Webster, az Oracle Retail senior alelnöke és vezérigazgatója. “Egyedül az Oracle Retail képes végponttól végpontig terjedő megoldást nyújtani, amely a támogató pénzügyi folyamatoktól az összetettebb kereskedelmi működésig terjed és ezáltal kiszolgálja a Pepkor nemzetközi terjeszkedési igényeit. Emellett számos számviteli megközelítést, különböző pénznemek, nyelvek és jogi személyek kezelését is támogatja.”
Kapcsolódó cikkek
- Felhőútvesztő: Komplexitásról egyszerűen
- Még egyszerűbb hozzáférés a felhőben és a Linux rendszereken
- Nem elég a technológiai beruházás, 7 dolog szükséges még az üzleti sikerességhez a jövőben
- Kevesen tudnak az adatból értéket kovácsolni
- Átfogó felhőtechnológiai együttműködést jelentett be a Telekom és a Microsoft
- Új verziójú cloud keretrendszer debütál a mai napon
- SUSE OpenStack Cloud 9: Rocky a ringben
- Mesterséges intelligencia írt dalt az Eurovíziós Dalfesztivál alkalmából
- A Fujitsu közvetlenül elérhetővé teszi a felhőszolgáltatásokat az ügyfelek környezetében
- Analóg hernyóból digitális pillangó – avagy a technológiai átalakulás útja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.