A L’Oréal Magyarországra is elhozza a jövő szépségét
A hazai szépségápolásban is bevezette a mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztéseket a L’Oréal. Több olyan szolgáltatás is elérhetővé válik idén, amely alapjaiban változtathatja meg a fogyasztói szokásokat. Magyarországra érkezett a nyakláncként is hordható szenzor és a virtuális hajszín kipróbáló alkalmazás, és hamarosan jön a problémás bőrt elemző applikáció is.
Tomáš Hruška, a L’Oréal Magyarország, Csehország és Szlovákia ügyvezető igazgatója az alábbi szavakkal üdvözölte a hazánkban is elérhető újításokat: „Izgalmas látni, hogy ezek az új technológiák Magyarországra is megérkeztek. A kiterjesztett valóság és a mesterséges intelligencia lehetővé teszi számunkra, hogy egyre több személyre szabott és kifinomult szolgáltatást nyújtsunk, és hogy bármikor, bárhol hozzáférhető élményt adjunk fogyasztóinknak. A technológia és a szépség tökéletes párost alkotnak. Most a magyar fogyasztók is többet tudhatnak meg a bőr egészségének védelméről, és valós időben, virtuálisan, 3D-ben kipróbálhatnak különböző hajszíneket.”
My Skin Track UV by La Roche-Posay – egy innováció, amely megváltoztatja a viselkedést
A My Skin Track UV az első áramforrásmentes, magunkon hordható elektromos szenzor és alkalmazás – az UV-sugárzásnak, légszennyezésnek, páratartalomnak és polleneknek való egyéni kitettség mérésére. A díjnyertes szenzor méri az UVA- és az UVB-sugárzást, és azonnali állapotjelentéseket biztosít, miközben akár három hónapnak megfelelő adatot is tud tárolni. Az érzékelőt a nap aktiválja, a felhasználó okostelefonja pedig az NFC rövid hatótávú kommunikációval tölti fel.
A diszkrét, 12 mm széles és 6 mm magas szenzor vízálló, és egy erős kapoccsal könnyedén ruhára vagy kiegészítőre erősíthető. A szenzor segíti a fogyasztókat abban, hogy megértsék környezetüket és tudatos döntéseket hozzanak a bőrükkel kapcsolatban. Az eszközt a nap aktiválja, a tárolt adatokat pedig egyszerűen továbbítja a társalkalmazásnak.
A My Skin Track UV már Magyarországon is elérhető az apple.com oldalon. NFC képes iPhone és androidos telefonokkal is működik.
Effaclar SpotScan by La Roche-Posay – mesterséges intelligencia által működtetett akné-teszt bőrgyógyászokkal kifejlesztve
A bőrgyógyászokkal kifejlesztett webes alkalmazás professzionális pontossággal, kiterjedt adatbázison alapuló, mesterséges intelligencia segítségével megállapítja az akné fokozatát, egy 0-tól 4-ig terjedő skálán. Amennyiben az érték 2-nél nagyobbat mutat, az alkalmazás javasolja a bőrgyógyász konzultációt. A diagnózis alapján személyre szabott Effaclar termékekből álló rutint, valamint speciális bőrápoló tippeket és tanácsokat kap a felhasználó.
A szolgáltatás 2019 szeptemberétől lesz elérhető Magyarországon.
Style My Hair Pro by L’Oréal Professionnel – a technológia megkönnyíti a hajszín kiválasztását
A fodrászszalonokban nyújt kiváló élményt a 3D mesterséges intelligencián alapuló virtuális hajszín felpróbáló technológia a fodrászok és ügyfeleik számára. A Style My Hair Pro nem csupán egy app, hiszen Pinterest „mood board” jellegű, gazdag képgalériájának köszönhetően inspirációt is jelent. A ModiFace 3D technológiája biztosítja a hajszín azonnali kipróbálását - 560 szín és árnyalat közül - anélkül, hogy kockázatot vállalna a fogyasztó.
A Style My Hair Pro magyar nyelven is elérhető az App Store-ban és a Google Play-ben június óta.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresebb üzlet – mesterséges intelligenciával
- A Vonatinfó holnaptól MÁV néven lesz elérhető
- A compliance digitális átalakulása
- Se készpénz, se jegy, de még mobil sem kell az új parkolási rendszerhez
- Álláskeresés mobiltelefonnal
- Mai naptól a HÉV H5-ös vonalára online is váltható menetjegy
- Így parkolhatsz csütörtökön ingyen az egész országban!
- A L’Oréal a Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét
- Az LG új AI processzora számos termékben helyet kap majd
- A digitalizáció jelenti a valódi akadálymentesítést
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung csatlakozik a Carbon Trusthoz
A Samsung a Carbon Trusttal és egyéb nagy technológiai vállalatokkal együttműködve új módszertant vezetett be a csatlakoztatott eszközök, például a laptopok és a hangszórók használata során keletkező káros anyag kibocsátás és kibocsátás-csökkentések mérésére.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Nagyot lépett előre fenntarthatósági programja megvalósításában a Schneider Electric
A Schneider Electric által használt elsődleges és másodlagos csomagolás közel háromnegyedénél már nem alkalmaztak egyszerhasználatos műanyagot a harmadik negyedévben – derül ki a vállalat fenntarthatósági programjának eredményeiről kiadott legújabb jelentésből. Szeptember végére meghaladta az 50 milliót azok száma, akik a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően jutottak tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte, ezzel már most teljesült a jövő évre kitűzött cél.
Gyakornoki lehetőségek és álláshelyek várták a hallgatókat a Széchenyi-egyetem Állásbörzéjén
A győri Széchenyi István Egyetem novemberi Állásbörzéjén közvetlenül találkozhattak a hallgatók és a térség gazdasági életének meghatározó szereplői. A résztvevők nemcsak az állásajánlatokat ismerhették meg, de a hallgatói csapatokhoz való csatlakozás lehetőségét, sőt a jelentkezés és a felvételi interjúk fortélyait is.