A nők sokkal kritikusabbak a másik kinézetét illetően
Több ezren próbálkoztak már bejutni a Szépvagy.hu társkereső oldalra annak júliusi indulása óta, de ez egyelőre csak keveseknek sikerült. Az említett oldal egy zárt társkereső szolgáltatás, ahová csak az kerülhet be, akit a már bent lévők beszavaznak. Mivel a szavazás a feltöltött fotó alapján történik, így az első benyomás, a szimpátia, a másik kinézete fog dönteni arról, hogy a többiek beengedik-e az oldalra.
Több ezer jelentkezőnek csupán a 20%-a jutott be eddig az oldalra, ami azt jelenti, hogy ötből négy regisztráló társkeresőt kiszavaznak a többiek. Nagyon szigorúnak tűnnek a számok első ránézésre, ráadásul annak fényében még inkább, hogy a pozitív és negatív szavazatok aránya jelentős eltérést mutat a férfiak és a nők tekintetében.
Összességében elmondható, hogy a nők jóval kritikusabbak a férfiak kinézetével kapcsolatban, mint fordítva. A legszigorúbb szavazók a fiatal korosztályban találhatók, a 30 év alatti nők csak a legsármosabb, legjóképűbb férfiakat engednék be az oldalra. Nagyon szigorúan szavaznak még a harmincas hölgyek is, 40 felett azonban már engedékenyebbek és kevésbé negatív szavazatokat adnak le a jelentkező szingli férfiakra. A férfiaknál ugyanez a tendencia figyelhető meg, azaz a fiatalok jóval kritikusabban szavaznak, mint az átlag.
Az urak egyébként kétszer-háromszor annyi hölgyet szavaznak be az oldalra, ami vagy azt jelenti, hogy a nők sokkal szimpatikusabbnak tűnnek a fotóik alapján, mint a férfiak, vagy azt, hogy férfiak – a tévhittel ellentétben – kevésbé válogatósak és a belső értékeket is legalább olyan fontosnak tartják. Ezt nem tudhatjuk, az a kiugró adat azonban elég elgondolkodtató, hogy a legszigorúbban szavazó huszonéves nők mellett az 50 év feletti férfiak is a vasszigorukról híresek: náluk a többiekhez képest jóval kevesebb hölgy jutna be az oldalra. De a „kakukktojást” jelentő ötvenes férfiakat kivéve elmondható, hogy minél idősebb egy társkereső, annál engedékenyebb – vagyis kevésbé szigorú – a másik kinézetével kapcsolatban. Esetleg azt, hogy az életkor előrehaladtával a szépség mást jelent, mint fiatal korunkban.
Az oldal üzemeltetői az eddigi több ezer fotóra érkezett szavazat alapján elárulták, hogy a napszemüveg nélküli, közeli, közvetlenül a kamerába néző és mosolygós arcok sokkal nagyobb eséllyel indulnak a szavazatokért. Ezzel valószínűleg nem is tudunk vitatkozni.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult Magyarország első luxus piactere
- 200 millió forintos befektetést kapott a fix24
- 15 év után kapott új arculatot a Profession.hu
- Megreformálnák a fordítási piacot!
- Nehéz csillapítani információéhségünket, ha egészségünkről van szó
- A DXC segít a nyílt forráskódú weboldalak akadálymentesítésében
- A KÜRT tette biztonságossá a Fajbook.hu-t
- Vin-Info: Ezek a legkeresettebb márkák a magyar használtautó-piacon
- Magyar üzemeltetésű weboldalon mutatják be az első képeket egy fekete lyukról
- Megújul a Bookline oldala
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.