Megnyílt a londoni Samsung KX
A Samsung megnyitotta KX élményközpontját London King’s Cross negyedében. A Coal Drops Yard területén található új, 20.000 négyzetméteres bemutatóteremben a londoniak és a városba látogatók megismerkedhetnek a helyi kultúrával és a Samsung egyedi innovációival.
A vendégek helyi oktatási egyesületek által szervezett eseményeken és workshopokon vehetnek részt, és első kézből ismerhetik meg a legújabb technológiákat. Az ingyenesen látogatható programok közé tartoznak:
- Digitális pilótafülke: A különleges csatlakoztatott vezetési élményt kínáló eszköz az elsők között mutatja be a felhasználóknak az önvezető technológia jövőjét. A látogatók megismerkedhetnek például a Bixby intelligens asszisztenssel, amellyel a sofőr egyszerű hangutasításokkal vezérelheti a rádiót, vagy kipróbálhatják azt a memóriarendszert, amely figyelmezteti a jármű vezetőjét, ha a figyelme lankadna. Emellett tesztelhetik az okosotthon vezérlési funkciókat is, amelyekkel az autó utasai akár ellenőrizhetik a hűtőjük tartalmát, vagy kezelhetik az otthoni kaputelefont.
- Galaxy Graffiti: A brit főváros a street art igazi központja, ez ihlette az eszközt, amellyel a látogatók egy virtuális, 10 méter széles képernyőn megjelenő háttérre készíthetik el saját alkotásaikat. A londoni helyszíneket díszítő rajzokat ezután megoszthatják a közösségi média felületeiken.
- DJ Galaxy: A zenerajongó felhasználóknak különleges élményt nyújthat a helyszín, ahol egyedi zenei témákat hozhatnak létre, adhatnak elő és rögzíthetnek egyetlen Samsung okostelefonnal.
- AR Üzenet Fa: A vendégek AR üzeneteket hagyhatnak egymásnak az élményközpont „Csók-pontja” alatt.
- 3D-s én & kollázs én: Azok, akik szeretnék az önkifejezés egy szórakoztató formáját kipróbálni, elkészíthetik és hazavihetik saját 3D mini figurájukat, vagy a szelfijükből egy egyedi kollázst varázsolhatnak, amelyet megoszthatnak a közösségi médiában.
További szolgáltatások:
- Kávézó: Tökéletes hely a közelben dolgozók számára, hogy kiszabaduljanak az irodából és innen dolgozzanak, vagy akár baráti találkozókra egy kávékülönlegesség mellett.
- Támogatási Központ: A Samsung KX szakértői örömmel állnak a felhasználók rendelkezésére, legyen szó akár helyszíni termékbemutatóról, készülékek ellenőrzéséről vagy javításáról.
A Samsung KX ünnepélyes megnyitóján a King’s Cross negyedből származó művész, Mabel lépett fel, aki zenekarával és táncosaival egy háromemeletes, több mint kilenc méter magas színpadon szórakoztatta a közönséget. A különleges, függőleges látványvilágú koncertet úgy tervezték meg, hogy okostelefonnal könnyedén rögzíthető legyen és a vendégek azonnal megoszthassák azt a közösségi médiában. A Coal Drops Yard ikonikus „Csók-pontja” tökéletes helyszínt biztosított a megnyitóünnepségnek.
A Samsung KX-ben elérhető programokról és élményekről további információ a londoni Coal Drops Yard-on, illetve a www.samsung.com/uk/kx weboldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Jó választás a Samsung Galaxy Note10 sorozat
- Magyar közösségi kezdeményezéseket segítenek a Samsung önkéntesei
- A Samsung Galaxy Note10+ 5G első helyezést ért el a DxOMark kamera tesztjén
- A Samsung és a Microsoft tovább bővíti együttműködését az egységes felhasználói élmény érdekében
- A Samsung támogatja az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljait
- Bemutatkozik a Samsung Galaxy Note10
- Új funkciókkal érkezik a Galaxy Watch Active2
- Új Samsung tablet a kreatív és hatékony munkavégzéshez
- Boltokban a Samsung Galaxy A80
- Szeptemberre várható a Samsung Galaxy Fold
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.