Tervezett karbantartás a Telenornál

forrás: Kütyü Magazin, 2019. szeptember 19. 22:06

2019. szeptember 20-án (pénteken) éjjel 21:30-tól szeptember 22-én (vasárnap) 18:00-ig előre tervezett rendszerkarbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor. A fejlesztés célja az ügyintézés megkönnyítése, kényelmesebbé tétele. A szolgáltató kéri ügyfeleit, hogy lehetőségük szerint a karbantartási időszakon kívül végezzék el aktuális teendőiket.

 
A Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélkiszolgáló rendszereit, ennek keretében most az online és személyes ügyintézés során használt ügyfélszolgálati szolgáltatások elérhetőségét is érintő munkálatokra kerül sor. Ehhez az az ügyintézés szempontjából kevésbé frekventált időszakot, a péntek esti órákat és hétvégi napokat választotta a szolgáltató, és egyben kéri ügyfeleit, hogy lehetőségeik szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék telenoros teendőiket.
 
 
A Telenor üzletei zavartalanul nyitva tartanak, ám az alábbi ügyeket a karbantartás ideje alatt nem lehet intézni sem személyes, sem online ügyintézési csatornán, sem telefonos ügyfélszolgálaton: 
 
·        telefonszámla befizetés 
·        új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím) 
·        készülékvásárlás
·        SIM kártya csere 
·        tarifacsomag váltás 
·        feltöltőkártyás adategyeztetés 
·        egyenleg lekérdezés 
·        feltöltőkártyás egyenleg-feltöltés
·        Expressz kártya regisztráció 
·        kiegészítő szolgáltatások megrendelése, lemondása 
·        adatjegy vásárlás 
·        MyTelenor applikáció 
·        online vásárlás, ügyintézés 
·        egyéb szolgáltatás-manipulációs vagy ügyfélnyilvántartást érintő ügyfélszolgálati tevékenységek (ügyféladat módosítás, átírás) 
 
2019. 09. 21. (szombat) 10:00-tól már elérhető lesz az egyenlegfeltöltés az alternatív csatornákon (kivéve az üzletekben és a telenor.hu-n keresztül).
 
A rendszerkarbantartás ideje alatt továbbra is folyamatosan elérhetőek a hálózati/hírközlési szolgáltatások, belföldön és roaming esetén egyaránt, tehát zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, elérhető a mobil-parkolás, az autópályamatrica-vásárlás és a szerencsejáték-megrendelés is. 
 
A Telenor a tervezésnél figyelmet fordított a leginkább kritikus ügyfélszolgálati esetek elérhetőségére, így például a panasz vagy hibarögzítés vagy a lopás miatti kártyaletiltás a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül a karbantartás időszaka alatt is mindvégig elérhető.
 
A Telenor ügyfeleinek szíves türelmét és megértését kéri.
 
További információk, részletek: www.telenor.hu/rendszerfejlesztes
 
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55