Tanuljunk mások hibáiból

Wollák Viktória, 2001. január 3. 14:23
Az európai internetes kiskereskedők tanultak azokból a hibákból, melyeket az amerikai kiskereskedők követtek el a vevőszolgálat, a teljesítés, és a termékkínálat területén.
A kezdő internetes vásárlók aggodalmainak csillapításában az alábbi módszerek alkalmazásával érhetünk el sikereket. Először is jól látható helyen tüntessük fel oldalunkon a fizetési garanciákat, ne a FAQ (gyakran feltett kérdések) oldalán. Másodszor, az elérhetőségi adatok (pl.: telefonszám) elhelyezésével meggyőzhetjük a vásárlókat arról, hogy az oldal mögött valóban egy létező cég áll. Végül, egy ajánlati lista, pl. top 10 lista illetve a felhasználók által adott termékleírások tárgyilagos biztosítékot jelentenek a potenciális vevők számára. Manapság az internetes vásárlóknak nincs idejük órákig oldalakat kutatni. Könnyen érthető, vonzó ajánlatokat kínáljunk potenciális vevőinknek, pl. a termékek árába építsük be a csomagolási és szállítási költségeket, hogy ne a vevőnek kelljen azt kikalkulálnia. Sajnos az európai kiskereskedők számottevő része még nem ismerte fel az e-mail marketing hatékonyságát, pedig az e-mail az egyik leghatásosabb módja annak, hogy a felhasználókat a weboldalra csalogassuk.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59