November 28-tól a magyarországi IKEA áruházakban is elérhetőek lesznek a SYMFONISK hangszórók
Az IKEA és a Sonos közös fejlesztése, a SYMFONISK sorozat Wi-Fi hangszóróval ellátott termékei november 28-tól elérhetőek lesznek a magyar piacon is. Az új SYMFONISK hangszórókat ingyenes Spotify fiókkal is lehet használni. Az IKEA ezzel a termékével újabb lépést tesz az okos és digitális otthonok megteremtése felé.
Az IKEA és a Sonos mindenki számára elérhetővé teszi a minőségi hangzást. A két cég ezzel a céllal egyesítette szakértelmét a színvonalas hangtechnika és a lakberendezés területén. Törekvéseik eredményeként jött létre a SYMFONISK sorozat, amely két terméket foglal magába: a SYMFONISK Wi-Fi hangszórós asztali lámpát (59 990 forint) és a SYMFONISK Wi-Fi hangszórós könyvespolcot (34 990 forint) két különböző kivitelben. Néhány európai és észak-amerikai országban* a termékeket már 2019 augusztusában meg lehetett vásárolni, és az első napon körülbelül 14 000 darabot adtak el belőlük.
Mindkét termék kompatibilis a Sonos saját termékeivel, és a Sonos alkalmazáson keresztül irányítható. November 12. óta pedig a Sonos alkalmazás a Spotify zene-streamelő szolgáltatás ingyenes verziójával is használható. A díjmentes változatban, a Spotify Free-ben, lehetőség van saját lejátszási listák létrehozására és a dalok hallgatására tetszés szerinti sorrendben. A szolgáltatásban elérhetőek még a zenei ajánlások, a felhasználó tevékenysége alapján személyre szabott választások, valamint a Spotify Free támogatja a Google Asszisztensen keresztüli hangvezérlést is.
A magyarok szeretik az okos termékeket
Az IKEA vásárlási adatai** megerősítették, hogy a magyarok szívesen vásárolnak okos termékeket, amelyek feldobják az otthoni életet. „A cseh-magyar-szlovák régió vásárlói összesen 67 704 darab különböző okos otthon terméket vásároltak, 1 529 991 euró értékben, ebből a magyarok 611 396 eurót költöttek 28 641 termékre” – teszi hozzá Radka Nováková, az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős értékesítési vezetője.
A magyar vásárlók kedvenc termékei közé tartoznak az okos világítás termékei, például izzók, világító panelek és beépített világítások. Az Okos otthon termékek teljes értékesítésében az okos világítás szegmens részesedése Magyarországon 76% (465 349 EUR). Az IKEA belső adatai szerint a nőket (55%) jobban érdekli az intelligens otthon koncepciója, mint a férfiakat (45%). A leglelkesebb vásárlók 30 és 40 év közöttiek (41%), akiket a 40-50 éves korosztály követ. A 30 év alatti fiatalok a harmadik helyen állnak (19%).
Az IKEA továbbra is befektet Okos otthon portfóliójába
A hangtechnika csupán egy része az IKEA okos otthon felé vezető, hosszú távú útjának, amely 2012-ben kezdődött a vezeték nélküli töltők bevezetésével. A svédországi központon belül egy külön üzletág felel az Okos otthon koncepció kidolgozásáért és az intelligens termékek fejlesztésére szánt beruházásokért. „Úgy döntöttünk, hogy az IKEA minden területén jelentősen megnöveljük a befektetések mértékét, ami az IKEA Okos otthon koncepciót illeti, annak érdekében, hogy gyorsítsuk a fejlesztéseket. Ez a legnagyobb új üzleti vállalkozásunk, amelyet a Gyerekek IKEA-jának bevezetése óta megvalósítottunk ” – mondta Peter van der Poel, az IKEA Választékért és ellátásért felelős vezetője.
A SYMFONISK hangszórók mellett az Okos otthon család tartalmaz okos világítást, ENEBY Bluetooth hangszórókat, KADRILJ és FYRTUR okos sötétítő rolókat időzítővel, valamint vezeték nélküli töltőket. Az Okos otthon lelke a TRÅDFRI jeltovábbító és az IKEA Okos otthon alkalmazás. Az okos világítás és a sötétítő rolók összekapcsolhatóak a TRÅDFRI jeltovábbítóval, és minden vezérelhető az alkalmazáson keresztül. Az alkalmazás lehetővé teszi az egyes fényforrások külön-külön irányítását, különböző hangulatvilágítások létrehozását és a rolók működtetését.
______________
* Dánia, Hollandia, Norvégia, Svédország, Svájc, Ausztrália, Németország, Írország, Belgium, Kanada, USA, Ausztria, Egyesült Királyság, Finnország, Olaszország, Portugália, Franciaország, Spanyolország és Lengyelország.
** Az IKEA cseh-magyar-szlovák régiójának belső üzleti adatai. Forrás: Smart home analysis, FY19, 2018. szeptember – 2019. június
Kapcsolódó cikkek
- A legfrissebb ThinQ alkalmazáson keresztül a készülékek azelőtt jeleznek, hogy meghibásodnának
- Az ABB úszó apartmanból alakított ki űrkorszaki kabint
- Ma 20 éves a Wi-Fi
- Az LG még kényelmesebbé teszi az okosotthon-eszközök hangalapú vezérlését
- Helyettünk vásárolnak be az LG háztartási gépei
- Az LG és a LUMI izgalmas jövőképet mutat be a 2019-es IFA-n
- Az LG folyamatosan nyeri az EISA elismeréseit
- Újabb Hiventures finanszírozású cég lép piacra
- Újabb bevetésen az Instant Network a hurrikán sújtotta Mozambikban
- Magyar startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itthon is elérhetőek a Samsung legújabb hajlítható okostelefonjai, okosórái és fülhallgatói
Magyarországon is elérhetőek a Samsung legújabb, Galaxy AI erejével támogatott készülékei: a hajlítható Galaxy Z Fold6 és Galaxy Z Flip6 okostelefonok, a Galaxy Watch Ultra és Galaxy Watch7 okosórák, valamint a Galaxy Buds3 széria modelljei.
A Sandberg új termékei hatékonyabbá teszik a kommunikációt és a hordozható eszközeid töltését
Az érthető kommunikáció fontos eleme a hatékony munkavégzésnek, legyen szó bármilyen hétköznapi helyzetről vagy irodai környezetről. Utóbbi esetén jelent nagy segítséget a Sandberg USB-C-s irodai headsete, amely tiszta kommunikációt garantál a munkavégzéshez.
Vadászrepülők inspirálták a legújabb Casio-t
A Casio vadonatúj, vadászrepülők által inspirált karórát mutatott be. Az új G-Shock Gravitymaster rögtön háromféle megjelenésben érhető el. „Valamennyi közös jellemzője, hogy mesterien ötvözik a vadászrepülők műszerfalának kialakítását, valamint a gépek aerodinamikus, lendületes dizájnját” – hangsúlyozta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
Bemutatkozik a Dyson OnTrac fejhallgató
A Dyson bemutatta első, kizárólag audio célú, magas hanghűségű fejhallgatóját, a Dyson OnTrac-et. A kategóriájában legjobb zajszűrést kínáló fejhallgatók akár 55 órányi magával ragadó zenehallgatási élményt nyújtanak.
Az új ViewSonic lézerprojektor átformálja a házimozi jövőjét
A ViewSonic Corp., a vizuális megoldások globálisan vezető gyártója bejelentette az LX700-4K RGB megjelenését. Ez az innovatív projektor új mércét állít fel az otthoni szórakoztatás vizuális teljesítménye terén.