Fordított adventi naptárral hív összefogásra az Ökumenikus Segélyszervezet
December napjaiban nincs is jobb, mint várni, mit rejt az adventi kalendáriumunk következő ablaka. Vagy mégis van? Az Ökumenikus Segélyszervezet Fordított adventi naptárjának célja, hogy napról napra közelebb vigye az embereket a karácsony fő üzenetéhez: a cselekvő szeretethez. A szeretetehseg.hu honlapra látogatók a létrehozott virtuális adventi kalendárium ablakait kinyitva olyan célkitűzéseket ismerhetnek meg, amelyek támogatásával az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül tudnak nehéz helyzetben lévő családoknak segíteni.
„Jobb adni, mint kapni? Tapasztald meg!” – üzeni az Ökumenikus Segélyszervezet Fordított adventi naptárja. A különleges kalendárium 24 ablakból áll, amelyek közül december 24-ig minden nap kinyílik egy. Az egyes ablakok mögött nem ajándékok, hanem a Segélyszervezet célkitűzései rejlenek, melyeket az ország legnagyobb ünnepi összefogása, a szeretet.éhség. adománygyűjtés segítségével tud megvalósítani. Minden ablak kinyitásával újabb lehetőséget kapunk, hogy mi is csatlakozzunk az összefogáshoz, és megtapasztaljuk a segítségnyújtás örömét. A Segélyszervezet felhívása idén sem csupán karácsonyi ajándékokra gyűjt, célja, hogy az ünnepek elmúlásával, a hétköznapokban is segíthesse a nélkülözőket. Legyen szó akar tartós élelmiszerről, tűzifáról, meleg takaróról vagy fejlesztőpedagógusi foglalkozásról, az adományokból valódi segítség lesz. És nemcsak karácsonykor és nem csak adventben, hanem az év 365 napján.
„A fordított adventi naptár mindannyiunknak segít, hogy a karácsony előtti napok rohanásában figyelmünket az adományozás, a segítségnyújtás öröme felé tudjuk fordítani. szeretet.éhség. adománygyűjtésünkkel idén már 24. éve hívunk arra minél többeket, hogy együtt tegyük szebbé rászorulók ezreinek a karácsonyát és segítsük őket a hétköznapokban is!” – mondta Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Csomagot Európába, de mennyiért?
- Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!
- Ingyenes online kalkulátorral segít megtervezni új fürdőszobánkat a Fix24
- Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata
- Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Sikerrel zárult az 8. Iskolakezdés együtt! segélyakció
- Közösségi oldal a II. világháború idején
- Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- A nők sokkal kritikusabbak a másik kinézetét illetően
- Elindult Magyarország első luxus piactere
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tökéletes pillanatok, egyetlen kattintással – Ballagási fotók mesterséges intelligenciával
Ahogy közeleg a ballagás időszaka, a végzős diákok életében egy sor felejthetetlen pillanat következik, amelyek megörökítése különösen nagy jelentőséggel bír. Mi lenne, ha ezek az emlékek nemcsak dokumentálva, hanem kreatívan, művészi formában is megőrzésre kerülnének? A vadonatúj HONOR 400 Lite ezt teszi lehetővé – egy zsebméretű, mesterséges intelligenciával támogatott kreatív stúdió, amellyel egyetlen gombnyomással életre keltheted a ballagás minden fontos mozzanatát.
Forradalmi kép- és hangélmény: itt az új LG QNED evo termékcsalád
Az LG Electronics (LG) hivatalosan is leleplezte legújabb, 2025-ös QNED evo tévékínálatát. Az új modellek áttörést jelentenek az LCD technológiában, és számos olyan fejlett funkcióval érkeznek, amelyeket eddig főként az LG prémium OLED készülékeiben láthattunk.
A Google újra feltérképezi Magyarországot
Május 6-tól ismét magyarországi közutakon közlekednek a Google Utcakép – vagyis Street View – speciális kamerás járművei. Céljuk, hogy friss, 360 fokos felvételekkel bővítsék a Google Térkép kínálatát. A kamerarendszerrel felszerelt autók bejárják az ország számos pontját: főként városokat és azok környékét, de vidéki térségeket is, többek között Budapest, Debrecen, Szeged, Miskolc és Pécs környékét.
Változó szabályozás, növekvő bizonytalanság a munkaerő-kölcsönző piacon
Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője és a VOSZ Minősített HR Szolgáltatók Szekciójának elnöke arról számolt be, hogy a VOSZ-szal közösen végzett kutatásuk szerint a minősített munkaerő-kölcsönző cégek közel fele úgy érzi, a jogszabályváltozások bizonytalanságot okoztak a munkáltatók körében. A legtöbb cég jelenleg nehezebbnek tartja a munkaerő-tervezést az új szabályozási környezetben.
Új termékcsaláddal és arculattal újít a Decathlon
A Decathlon, Magyarország piacvezető sportszerkereskedője, 2024-ben 86,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, ami 6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A pénzügyi eredmények mellett az elmúlt év a megújulásról és a stratégiai irányváltásról is szólt: a vállalat tavasszal hazánkban is elindította a globális márkaidentitásához illeszkedő arculatváltást, miközben kiemelt figyelmet kapott a fenntartható, körforgásos üzleti modell fejlesztése.